چطور بفهمیم نظری که ارسال کردیم به یک وبلاگ توسط نویسنده همون وبلاگ خونده شده؟

چطور بفهمیم نظری که ارسال کردیم به یک وبلاگ توسط نویسنده همون وبلاگ خونده شده؟

۲۹

۱۷ مهر ۱۴۰۱

طریقه حذف "بخش‌هایی از این نظر که با * مشخص شده، توسط مدیر سایت حذف شده است" از نظرات کاربران در وبلاگ!

۱۱

۱ مرداد ۱۴۰۱

قالب تلگرام بیان بلاگ حرفه ای به همراه ابزار ویرایش و پلاگین

۱۲

۲۷ تیر ۱۴۰۱

طریقه آدرس دهی فایل های صندوق بیان بدون رمزنگاری! (بدون مخفی کردن ادرس)

۴

۲۵ تیر ۱۴۰۱

طریقه ارتباط با وبلاگنویسی که قابلیت ارسال نظر رو خاموش کرده

طریقه ارتباط با وبلاگنویسی که قابلیت ارسال نظر رو خاموش کرده

۷

۲۰ تیر ۱۴۰۱

نرم افزار قالب های پرو وب پلاس برای اندروید!

نرم افزار قالب های پرو وب پلاس برای اندروید!

۲۳

۲۲ مرداد ۱۴۰۰

نکات و ترفند های سرویس بیان بلاگ + آفلاین ساز فایل پشتیبان بیان!

نکات و ترفند های سرویس بیان بلاگ + آفلاین ساز فایل پشتیبان بیان!

۲۹

۱۵ خرداد ۱۴۰۰

ابزار پشتیبان گیر پست های بیان بلاگ به همراه اطلاعات و مشخصات وبلاگ

ابزار پشتیبان گیر پست های بیان بلاگ به همراه اطلاعات و مشخصات وبلاگ

۲۵

۱۴ ارديبهشت ۱۴۰۰

قالب اینستاگرام نسخه حرفه ای و پیشرفته برای وبلاگ های بیان بلاگ + قابلیت ثبت استوری!!

۱۸

۳۱ فروردين ۱۴۰۰

نکاتی در رابطه با بررسی فعال بودن جاوا اسکریپت وبلاگ همراه با دانستی های مفید !

۲۰

۱۵ آذر ۱۳۹۹

درباره وبلاگ
پرو وب پلاس با ارائه خدماتی نظیر فروش قالب بیان بلاگ، طراحی سفارشات، ابزار های وبلاگ نویسان از جمله، برای زیباسازی وبلاگ و پاسخ به سوالات کاربران فعالیت می کند.

نویسنده آشنا @پرو وب پلاس

۱۷ مهر ۱۴۰۱

مجموعه هدر دوچرخه برای قالب وبلاگ 20+

خوشحال میشم پیشنهادات و انتقادات خودتون رو راجب هدر ها بدونم

هدر دوچرخه،header bicycle


هدر دوچرخه،header bicycle


هدر دوچرخه،header bicycle

هدر دوچرخه،header bicycle

هدر دوچرخه،header bicycle

هدر دوچرخه،header bicycle

هدر دوچرخه،header bicycle

هدر دوچرخه،header bicycle

هدر دوچرخه،header bicycle

هدر دوچرخه،header bicycle

هدر دوچرخه،header bicycle

هدر دوچرخه،header bicycle

هدر دوچرخه،header bicycle

لایک فراموش نشه:) 
۲ تیر ۱۳۹۸
نویسنده آشنا
۱۶
ارسال نظر
نظر دادن تنها برای اعضای بیان ممکن است.
اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.

حصـــــــcafeh.blogـــــین ..

سپاس فراوان..:)
۸ تیر ۱۳۹۸
حصـــــــcafeh.blogـــــین ..
سپاس فراوان..:)
خواهش میکنم
۸ تیر ۱۳۹۸

حصـــــــcafeh.blogـــــین ..

قبلا گفیتید ک در ارتباط با موضوع وبم هدر های مناسب قرار میدید تو وبتون
۸ تیر ۱۳۹۸
حصـــــــcafeh.blogـــــین ..
قبلا گفیتید ک در ارتباط با موضوع وبم هدر های مناسب قرار میدید تو وبتون
قرار شد قالب جدید قرار بدید و بهم خبر بدید تا هدر مناسبی براتون پیدا کنم.
ولی خبری نشد، باشه سعی میکنم تا ۷۲ساعت اینده منتشر کنم...

۸ تیر ۱۳۹۸

حصـــــــcafeh.blogـــــین ..

صلاام. خوبید؟
هدر های زیبایی بود
فقد برای هدر پیدا کردید؟:))
۸ تیر ۱۳۹۸
حصـــــــcafeh.blogـــــین ..
صلاام. خوبید؟
هدر های زیبایی بود
فقد برای هدر پیدا کردید؟:))
سلام، ممنونم
خواهش میکنم، لطف دارید
متوجه منظورتون نشدم!
۸ تیر ۱۳۹۸

sepehr manafi

سلام وقتت بخیر
با زحمتای ما؟! :)
یه سوال
وبلاگمو چطور توی گوگل ثبت کنم؟؟

و یه درخواست ازت دارم
تو نظرسنجی وبلاگم شرکت کن :)
۶ تیر ۱۳۹۸
sepehr manafi
سلام وقتت بخیر
با زحمتای ما؟! :)
یه سوال
وبلاگمو چطور توی گوگل ثبت کنم؟؟

و یه درخواست ازت دارم
تو نظرسنجی وبلاگم شرکت کن :)
سلام، وقت شما هم
مراحمید، با گذاشتن پست در وبلاگ
چون رتبه الکسای بیان بلاگ بالاست
یا با جستجوی : ثبت در موتور های جستجو
در گوگل

حتما!
۷ تیر ۱۳۹۸

سعید بیگی

سلام دوست عزیز
واقعا سلیقه تون عالیه! یک پرسش: اگر بخواهیم html  و css رو یاد بگیریم، منبعی دارید معرفی کنید؟ توی وب زیاد کتاب و جزوه هست، اما اونی که بتونه کمکمون کنه رو نمی تونیم تشخیص بدیم. باید اهل فن باشی تا بتونی تشخیص بدی مفیده یا نه! ممنون می شم.
۵ تیر ۱۳۹۸
سعید بیگی
سلام دوست عزیز
واقعا سلیقه تون عالیه! یک پرسش: اگر بخواهیم html  و css رو یاد بگیریم، منبعی دارید معرفی کنید؟ توی وب زیاد کتاب و جزوه هست، اما اونی که بتونه کمکمون کنه رو نمی تونیم تشخیص بدیم. باید اهل فن باشی تا بتونی تشخیص بدی مفیده یا نه! ممنون می شم.
سلام، خواهش میکنم
من به شما وبسایت Sololearn
رو پیشنهاد میکنم، البته نرم افزار اندروید هم داره و میتونید دانلود و روی گوشی یاد بگیرید.
امیدوارم انگلیسی تون خوب باشه:) چون منابع فارسی بیشتر توضیح هست تا اینکه عملی کار کرده باشن.
۷ تیر ۱۳۹۸

sepehr manafi

سلام . یه آموزش ساخت قالب هم بذار تا آخر تابستون بتونیم html و css رو خوب یاد بگیریم :)
۵ تیر ۱۳۹۸
sepehr manafi
سلام . یه آموزش ساخت قالب هم بذار تا آخر تابستون بتونیم html و css رو خوب یاد بگیریم :)
سلام
با ابزاری که در آینده براتون طراحی میکنم احتیاجی به کدنویسی نخواهید داشت
و تنها در عرض چند دقیقه قالب خودتون رو طراحی میکنید.
لطفا صبور باشید:)
۵ تیر ۱۳۹۸

abdolnabi solimani

سلام بسیار زیبا بودند دستتون درد نکنه واقعا زحمت کشیدید. لایک
۳ تیر ۱۳۹۸
abdolnabi solimani
سلام بسیار زیبا بودند دستتون درد نکنه واقعا زحمت کشیدید. لایک
سلام، خواهش میکنم:) نه بابا چه زحمتی، ممنون
۵ تیر ۱۳۹۸

حوا ...

واقعا عالیه :)
من بعد امتحان‌ها احتمالا مفصل مزاحم شما بشم :))
۳ تیر ۱۳۹۸
حوا ...
واقعا عالیه :)
من بعد امتحان‌ها احتمالا مفصل مزاحم شما بشم :))
خدا رو شکر:)
مراحم هستید، در خدمتم!
۳ تیر ۱۳۹۸

** گُلشید **

چه زیبا و متفاوت
۳ تیر ۱۳۹۸
** گُلشید **
چه زیبا و متفاوت
:) خوشحالم این رو میشنوم
ممنون از همراهیتون
۳ تیر ۱۳۹۸

عرفان ...

زیباست
۳ تیر ۱۳۹۸
عرفان ...
زیباست
ممنون از شما
۳ تیر ۱۳۹۸

مـا جــــــღــ🌻ــدہツ

خیلی خوب بودن*_*


۲ تیر ۱۳۹۸
مـا جــــــღــ🌻ــدہツ
خیلی خوب بودن*_*


خواهش میکنم:))))))))))
۳ تیر ۱۳۹۸

معلمی از جنس اینده

خیلی خوب بود
۲ تیر ۱۳۹۸
معلمی از جنس اینده
خیلی خوب بود
خوبی از خودتونه:)
۲ تیر ۱۳۹۸