چطور بفهمیم نظری که ارسال کردیم به یک وبلاگ توسط نویسنده همون وبلاگ خونده شده؟

چطور بفهمیم نظری که ارسال کردیم به یک وبلاگ توسط نویسنده همون وبلاگ خونده شده؟

۲۹

۱۷ مهر ۱۴۰۱

طریقه حذف "بخش‌هایی از این نظر که با * مشخص شده، توسط مدیر سایت حذف شده است" از نظرات کاربران در وبلاگ!

۱۱

۱ مرداد ۱۴۰۱

قالب تلگرام بیان بلاگ حرفه ای به همراه ابزار ویرایش و پلاگین

۱۲

۲۷ تیر ۱۴۰۱

طریقه آدرس دهی فایل های صندوق بیان بدون رمزنگاری! (بدون مخفی کردن ادرس)

۴

۲۵ تیر ۱۴۰۱

طریقه ارتباط با وبلاگنویسی که قابلیت ارسال نظر رو خاموش کرده

طریقه ارتباط با وبلاگنویسی که قابلیت ارسال نظر رو خاموش کرده

۷

۲۰ تیر ۱۴۰۱

نرم افزار قالب های پرو وب پلاس برای اندروید!

نرم افزار قالب های پرو وب پلاس برای اندروید!

۲۳

۲۲ مرداد ۱۴۰۰

نکات و ترفند های سرویس بیان بلاگ + آفلاین ساز فایل پشتیبان بیان!

نکات و ترفند های سرویس بیان بلاگ + آفلاین ساز فایل پشتیبان بیان!

۲۹

۱۵ خرداد ۱۴۰۰

ابزار پشتیبان گیر پست های بیان بلاگ به همراه اطلاعات و مشخصات وبلاگ

ابزار پشتیبان گیر پست های بیان بلاگ به همراه اطلاعات و مشخصات وبلاگ

۲۵

۱۴ ارديبهشت ۱۴۰۰

قالب اینستاگرام نسخه حرفه ای و پیشرفته برای وبلاگ های بیان بلاگ + قابلیت ثبت استوری!!

۱۸

۳۱ فروردين ۱۴۰۰

نکاتی در رابطه با بررسی فعال بودن جاوا اسکریپت وبلاگ همراه با دانستی های مفید !

۲۰

۱۵ آذر ۱۳۹۹

درباره وبلاگ
پرو وب پلاس با ارائه خدماتی نظیر فروش قالب بیان بلاگ، طراحی سفارشات، ابزار های وبلاگ نویسان از جمله، برای زیباسازی وبلاگ و پاسخ به سوالات کاربران فعالیت می کند.

نویسنده آشنا @پرو وب پلاس

۱۷ مهر ۱۴۰۱

ترفند چت با کاربران و دوستان بیان بلاگی خود بدون نیاز به ارسال پیام جدید!

طریقه گفتگو

شما باید از قسمت نظرات دریافتی ، یکی از نظر های طرف مقابلتون که خصوصی به شما ارسال کرده رو پیدا و روی دکمه ویرایش پاسخ بزنید، و سپس دکمه حذف پاسخ .

بعد از حذف، دوباره روی پاسخ بزنید و پیامی که میخواید بهش بدید رو بنویسید و روی ذخیره کلیک کنید، به این ترتیب، یک پاسخ جدید برای طرف مقابل ارسال میشه همراه با تاریخ و ساعت

و طرف مقابلتون هم برای جواب دادن به پیام شما باید دقیقا همین کار رو انجام بده، نظر شما رو پیدا کنه، پاسخ قبلی خودش رو حذف کنه ، بعد روی دکمه پاسخ بزنه و جواب پیام شما رو بنویسه و ذخیره، تا برای شما یک پاسخ جدید ظاهر بشه:)

این کار رو میتونید تا زمانی که با هم دیگه حرف دارید انجام بدید!

برای سهولت در انجام کار، هم صفحه ی نظر خصوصی طرف مقابلتون رو باز کنید،و هم صفحه ای که پاسخ رو براتون میفرسته تا راحت تر بتونید با وبلاگ مقابل صحبت کنید! و نیازی به جابه جا شدن نباشه!

متوجه نشدید؟ این ویدئو کمکتون میکنه: دقت کنید بعد از اینکه نظر ارسال میشه، عبارت یک پاسخ جدید اون بالا ظاهر میشه و باعث میشه طرف مقابلتون متوجه پاسخ جدید شما بشه!

دریافت
حجم: 1.61 مگابایت

توضیح این قضیه از این راحت تر نیست، ویدئو رو حتما ببینید

۹ آبان ۱۳۹۹
نویسنده آشنا
۵۸
ارسال نظر
نظر دادن تنها برای اعضای بیان ممکن است.
اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.

Mhds 82

اگه وقت کردی بسازی تک خوری نکنی یه وقت --_____-- بفرست ماهم استفاده کنیم :)
۱۷ بهمن ۱۴۰۰
Mhds 82
اگه وقت کردی بسازی تک خوری نکنی یه وقت --_____-- بفرست ماهم استفاده کنیم :)
مگه من بیکارم این چیزا رو درست کنم😄، خیالت راحت پروژه از قبل دارم، همونا رو تموم کنم باید خدا رو شکر کرد.
۱۸ بهمن ۱۴۰۰

علی رضا

سلام دوباره داداش دوتا سوال دارم که اگه لطف کنی جواب بدی ممنونتم
اول اینکه من حدود 20 تا فایل دارم و میخام همه رو توی فضای صندوق بیان آپلود کنم،راهی هست که بجای دونه دونه ، سریعتر بشه اپلود کرد؟
و سوال دوم اینکه من وقتی یه ویدئو از صندوق بیان در پستم قرار میدم چطوری بتونم مکانش رو مشخص کنم(راست چین،چپ چین بودن ویدئو) چون هر کاری کردم نشد!!🌹🌹🌹
۲۷ آذر ۱۴۰۰
علی رضا
سلام دوباره داداش دوتا سوال دارم که اگه لطف کنی جواب بدی ممنونتم
اول اینکه من حدود 20 تا فایل دارم و میخام همه رو توی فضای صندوق بیان آپلود کنم،راهی هست که بجای دونه دونه ، سریعتر بشه اپلود کرد؟
و سوال دوم اینکه من وقتی یه ویدئو از صندوق بیان در پستم قرار میدم چطوری بتونم مکانش رو مشخص کنم(راست چین،چپ چین بودن ویدئو) چون هر کاری کردم نشد!!🌹🌹🌹
سلام
۱.نه نمیشه!
۲.از قسمت css کد video رو پیدا کن و داخل پرانتزش text-align: center همراه با یک ; اخر کد قرار بده تا همه ویدیو ها وسط چین بشن
اگر این تکه کد بود که خیلی راحت میتونی تغییر بدی
برای راستچین شدن به جای center:
 right بنویس
برای چپچین:left
از قسمت تنظیمات مرکز مدیریت هم میتونی ویرایشگر حرفه ای رو انتخاب و برای هر ویدیو تعیین کنی! و اگر جواب نداد، کد بالایی رو اول از قسمت css بردار بعد امتحان کن.
۲۷ آذر ۱۴۰۰

علی رضا

تاثیر گذار بود . خیلی ممنان
۲۶ آذر ۱۴۰۰
علی رضا
تاثیر گذار بود . خیلی ممنان
خواهش میکنم.🌹🙏
۲۶ آذر ۱۴۰۰

Melika **

آآآآ واقعا می شه همچین کاری کرد ؟ 😮 ، نمی دونستم
۲۰ آبان ۱۳۹۹
Melika **
آآآآ واقعا می شه همچین کاری کرد ؟ 😮 ، نمی دونستم
😮اره😄، الان فهمیدی😉
۲۰ آبان ۱۳۹۹

Mohsen Farajollahi シ

ترفند جالب و هوشمندانه ای هستش :) ممنون ازتون
۱۸ آبان ۱۳۹۹
Mohsen Farajollahi シ
ترفند جالب و هوشمندانه ای هستش :) ممنون ازتون
اره:) به شخصه زیاد استفاده میکنم، خواهش میکنم🌹😄
۱۸ آبان ۱۳۹۹

فرناز فرزان

ممنون از توضیحاتتون
۱۵ آبان ۱۳۹۹
فرناز فرزان
ممنون از توضیحاتتون
خواهش میکنم:) لطف کردین ، ممنون از حضورتون😄🌹
۲۱ آبان ۱۳۹۹

دختر پاییزی

سلام... چقدر خوب ممنون 🌷🙏 ...فقط این جا من یه سوال پیش اومد برام.. من عادت دارم پاسخ هامو ویرایش می کنم. فکر می کردم وقتی ویرایش کنم به عنوان پیام جدید برای مخاطبم میاد.. ولی با توضیح شما یعنی برای این که برای مخاطبم پیام جدید بیاد حتما باید پیامو حذف کنم و دوباره بنویسم؟
۱۳ آبان ۱۳۹۹
دختر پاییزی
سلام... چقدر خوب ممنون 🌷🙏 ...فقط این جا من یه سوال پیش اومد برام.. من عادت دارم پاسخ هامو ویرایش می کنم. فکر می کردم وقتی ویرایش کنم به عنوان پیام جدید برای مخاطبم میاد.. ولی با توضیح شما یعنی برای این که برای مخاطبم پیام جدید بیاد حتما باید پیامو حذف کنم و دوباره بنویسم؟
سلام، خواهش میکنم🌹:)، دقیقا، باید اول پیام رو حذف کنید، بعد از حذف روی پاسخ بزنید و پیام جدید رو وارد کنید:) اینطوری باعث میشه پیام جدید بیاد!
۱۳ آبان ۱۳۹۹

آلاء ..

جالب بود
اتفاقا یه بار میخواستم اینکاز وکنم نمیدونستم چه کنم
۱۲ آبان ۱۳۹۹
آلاء ..
جالب بود
اتفاقا یه بار میخواستم اینکاز وکنم نمیدونستم چه کنم
خواهش😄
خب به گمونم مشکل برطرف شد🌹:)
۱۲ آبان ۱۳۹۹

غریبه آشنا A

سلام داداش گلم چطوره؟ 😉😊

مرسی از راهنمایی مفیدت 👌

اتفاقا یبار این روش رو برای برقراری ارتباط با یکی از عزیزام ب کار بردم که کلا نظرات وبش رو بسته بود...

ولی دوباره با یادآوریش لطف کردی که هر وقت خواستم حالتو بپرسم و ب هزار و یک دلیل نشد بیام وبت... زحمت بدم بهت 😆😂
۱۱ آبان ۱۳۹۹
غریبه آشنا A
سلام داداش گلم چطوره؟ 😉😊

مرسی از راهنمایی مفیدت 👌

اتفاقا یبار این روش رو برای برقراری ارتباط با یکی از عزیزام ب کار بردم که کلا نظرات وبش رو بسته بود...

ولی دوباره با یادآوریش لطف کردی که هر وقت خواستم حالتو بپرسم و ب هزار و یک دلیل نشد بیام وبت... زحمت بدم بهت 😆😂
سلام، حالش خوبه😁😂😂ممنون:) انشالله که حال شما هم خوبه.

خواهش میکنم:)
اها! به نکته ضریفی اشاره کردی😄خوب شد گفتی:)
اوه😂😂خدا به دادم برسه!
۱۱ آبان ۱۳۹۹

ali rabbani

من فهمیدم ولی به سختی
ولی چه قالبی
عالیه
۱۰ آبان ۱۳۹۹
ali rabbani
من فهمیدم ولی به سختی
ولی چه قالبی
عالیه
دیگه از این بهتر نمیشه توضیح داد:) ببخشید
قابل شما رو نداره🌹
ممنون
۱۰ آبان ۱۳۹۹

mahdi beiki

حاجی کیفیت ویدئو خیلی پاییینه
خودت یک نگاه بنداز
هیچی معلوم نیست
۱۰ آبان ۱۳۹۹
mahdi beiki
حاجی کیفیت ویدئو خیلی پاییینه
خودت یک نگاه بنداز
هیچی معلوم نیست
میدونم پایینه، باید دانلود بشه، با این حال در کل پایینه، ولی نوشته ها معلومه، من فقط میخوام بفهمید چطوری انجامش بدید:)
بیا اینم با کیفیت بالا:
http://s17.picofile.com/file/8412456492/howtosendmassage.mp4.html
7 مگابایت
۱۰ آبان ۱۳۹۹

پسـر زمـستان ツ

ببین اون موقعی که نوشتی بودی برای قرار دادن لایک کنید میخواستم خفت کنم انقدر از اینکارا بدم میاد خخخخ
چکاریه خب بنویس هرکی خوشش اومد استفاده کنه هرکی خوشش نیومد استفاده نکن این برای سئو وبتم خوب نیستا حالا از من گفتن :)))
به ترفند خوبی اشاره کردی منم باگ توی بخش نویسندگان بیان دیدم بهشون گزارش زدم ببینم درست میکنن یا نه
ولی بار اخرت باز اینجوری پست میزاری
با تشکر پسر ارشد زمستان :)
۱۰ آبان ۱۳۹۹
پسـر زمـستان ツ
ببین اون موقعی که نوشتی بودی برای قرار دادن لایک کنید میخواستم خفت کنم انقدر از اینکارا بدم میاد خخخخ
چکاریه خب بنویس هرکی خوشش اومد استفاده کنه هرکی خوشش نیومد استفاده نکن این برای سئو وبتم خوب نیستا حالا از من گفتن :)))
به ترفند خوبی اشاره کردی منم باگ توی بخش نویسندگان بیان دیدم بهشون گزارش زدم ببینم درست میکنن یا نه
ولی بار اخرت باز اینجوری پست میزاری
با تشکر پسر ارشد زمستان :)
😂😂😂😂🤦‍♂️بنازم، قلدر هم شدی😉
باشه دیگه این کارو نمیکنم، ولی در مورد سئو، قبل از فرستادن چنین پستایی، ورود ربات ها رو از طریق پنل مسدود میکنم تا ایندکس نکنن، بعد که کامل گذاشتم، دوباره فعالش میکنم:) حواسم هست
میشه به من بگی چه باگی؟(فرقی نمیکنه خصوصی، عمومی)
۱۰ آبان ۱۳۹۹

سینا شاملو

زیر 30 ثانیه جواب دادیا....دی:
۱۰ آبان ۱۳۹۹
سینا شاملو
زیر 30 ثانیه جواب دادیا....دی:
:) اکثر مواقع انلاینم😉👌 کارم با سیستمه!
۱۰ آبان ۱۳۹۹

سینا شاملو

عالیه
۱۰ آبان ۱۳۹۹
سینا شاملو
عالیه
صد در صد ولی برای استفاده کننده😉👌
ممنون آقا سینا
۱۰ آبان ۱۳۹۹

عرفان ...

کلک رشتی D:
۱۰ آبان ۱۳۹۹
عرفان ...
کلک رشتی D:
کلک رشتی؟یا گل کاشتی؟😄دندونات سالمه؟😂
ممنون:)
۱۰ آبان ۱۳۹۹

~( dismoond)~

کاملا گنگ بود...
۱۰ آبان ۱۳۹۹
~( dismoond)~
کاملا گنگ بود...
ویدئو گذاشتم:) توضیحات رو یه مقدار عوض کردم، لطفا با دقت بخون، و ببینش:)
۱۰ آبان ۱۳۹۹

mahdi beiki

یکم گیج شدم داداش
یعنی 2 تا نظر خصوصی باشه ؟
۱۰ آبان ۱۳۹۹
mahdi beiki
یکم گیج شدم داداش
یعنی 2 تا نظر خصوصی باشه ؟
ویدئو گذاشتم برات:)
ببین، هم تو باید داخل پنلت از طرف مقابل یه نظر خصوصی داشته باشی(از قبل) هم طرف مقابل
از طریق کاری که داخل ویدئو کردم، میتونید با هم صحبت کنید، ولی دقیقا به همون روش، داخل ویدئو دقت کنی گذینه پاسخ جدید که برای طرف مقابل هست به صفحه اضافه میشه:) که باعث میشه مخاطب متوجه پاسخ جدیدت بشه:)

باز اگه سوال داشتی بپرس:)
۱۰ آبان ۱۳۹۹