چطور بفهمیم نظری که ارسال کردیم به یک وبلاگ توسط نویسنده همون وبلاگ خونده شده؟

چطور بفهمیم نظری که ارسال کردیم به یک وبلاگ توسط نویسنده همون وبلاگ خونده شده؟

۲۹

۱۷ مهر ۱۴۰۱

طریقه حذف "بخش‌هایی از این نظر که با * مشخص شده، توسط مدیر سایت حذف شده است" از نظرات کاربران در وبلاگ!

۱۱

۱ مرداد ۱۴۰۱

قالب تلگرام بیان بلاگ حرفه ای به همراه ابزار ویرایش و پلاگین

۱۲

۲۷ تیر ۱۴۰۱

طریقه آدرس دهی فایل های صندوق بیان بدون رمزنگاری! (بدون مخفی کردن ادرس)

۴

۲۵ تیر ۱۴۰۱

طریقه ارتباط با وبلاگنویسی که قابلیت ارسال نظر رو خاموش کرده

طریقه ارتباط با وبلاگنویسی که قابلیت ارسال نظر رو خاموش کرده

۷

۲۰ تیر ۱۴۰۱

نرم افزار قالب های پرو وب پلاس برای اندروید!

نرم افزار قالب های پرو وب پلاس برای اندروید!

۲۳

در حال مشاهده

۲۲ مرداد ۱۴۰۰

نکات و ترفند های سرویس بیان بلاگ + آفلاین ساز فایل پشتیبان بیان!

نکات و ترفند های سرویس بیان بلاگ + آفلاین ساز فایل پشتیبان بیان!

۲۹

۱۵ خرداد ۱۴۰۰

ابزار پشتیبان گیر پست های بیان بلاگ به همراه اطلاعات و مشخصات وبلاگ

ابزار پشتیبان گیر پست های بیان بلاگ به همراه اطلاعات و مشخصات وبلاگ

۲۵

۱۴ ارديبهشت ۱۴۰۰

قالب اینستاگرام نسخه حرفه ای و پیشرفته برای وبلاگ های بیان بلاگ + قابلیت ثبت استوری!!

۱۸

۳۱ فروردين ۱۴۰۰

نکاتی در رابطه با بررسی فعال بودن جاوا اسکریپت وبلاگ همراه با دانستی های مفید !

۲۰

۱۵ آذر ۱۳۹۹

درباره وبلاگ
پرو وب پلاس با ارائه خدماتی نظیر فروش قالب بیان بلاگ، طراحی سفارشات، ابزار های وبلاگ نویسان از جمله، برای زیباسازی وبلاگ و پاسخ به سوالات کاربران فعالیت می کند.

نویسنده آشنا @پرو وب پلاس

۱۷ مهر ۱۴۰۱

نرم افزار قالب های پرو وب پلاس برای اندروید!

با توجه به مشکلی که برای قالب های این وبلاگ پیش اومد، بهترین و ساده ترین راه استفاده از قالب ها رو روی گوشی موبایل و البته در فایل زیپ یکجا در اختیار شما قرار بدم، که کافیه اون رو یک بار دانلود کنید و برای همیشه روی کامپیوتر یا تلفن همراهتون داشته باشید!


تا زمان برطرف شدن مشکل صندوق بیان بلاگ، میتونید قالب ها رو روی گوشی یا کامپیوتر داشته باشین. قالب های جدید روی نرم افزار بروزرسانی نمیشن و مستقیما روی وبلاگ قرار میگیرن!


فایل فشرده zip(فایل ها رو با مرورگر باز کنید، تا بتونید کد ها رو ببینید! لطفا با notepad یا نرم افزار دیگه ای استفاده نکنید ، چه با گوشی، چه کامپیوتر، همه رو با مرورگر باز کنید!):


دریافت فایل فشرده _ اینجا را کلیک کنید!
حجم: 328 کیلوبایت


نسخه اندروید:

دانلود نرم افزار اندروید قالب های پرو وب پلاس
حجم: 2.23 مگابایت
توضیحات: ProWebPlus(prowebplus.blog.ir)_1.0.apk

پیش نمایش نرم افزار:

۲۲ مرداد ۱۴۰۰
نویسنده آشنا
۴۲
ارسال نظر
نظر دادن تنها برای اعضای بیان ممکن است.
اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.

یحیی چک نژادیان

سلام یه سر به وبلاگ دقایق درس بزن یه هدر براش طراحی کردم ولی در نسخه موبایل تصویر نصف و نیمه در میاد لطفا راهنمایی کنید میخوام در گوشی تصویر کامل در بیاد با تشکر
۱۰ مهر ۱۴۰۱
یحیی چک نژادیان
سلام یه سر به وبلاگ دقایق درس بزن یه هدر براش طراحی کردم ولی در نسخه موبایل تصویر نصف و نیمه در میاد لطفا راهنمایی کنید میخوام در گوشی تصویر کامل در بیاد با تشکر
سلام ، به کلاس مربوطه با استفاده یا تغییر background-size
میتونید به نتیجه دلخواه برسید، ولی اینکه تصویر ریسپانسیو داشته باشید بستگی به عکس و انتظار شما داره:
https://free-learn.ir/ویژگی-background-size-در-css/
این ادرس نحوه انجام این کار رو به شما یاد میده
۱۱ مهر ۱۴۰۱

یحیی چک نژادیان

اگه خواستی تا در بازار یا مایکت انتشار بدم
۲۳ شهریور ۱۴۰۱
یحیی چک نژادیان
اگه خواستی تا در بازار یا مایکت انتشار بدم
خودم حساب کاربری توسعه دهنده داخل فروشگاه های مختلف از جمله بازار دارم.
اگر نیاز باشه خودم انجام میدم عزیز.
۲۴ شهریور ۱۴۰۱

میــ ــم

سلام چند وقته ازتون خبری نیست؟
۹ تیر ۱۴۰۱
میــ ــم
سلام چند وقته ازتون خبری نیست؟
سلام ، بیکار نیستم که 😅
ولی دست روی دست هم نزاشتم... عجله نکنید ، به موقع اش خبر های خوب دستتون میرسه
۹ تیر ۱۴۰۱

اشکان ارشادی

می تواند بهتر باشد.
شما طراحی ات خوب است پس می توانی کمی آن را بهتر و تکمیلتر کنی!
تشکر و سپاس
۱۵ خرداد ۱۴۰۱
اشکان ارشادی
می تواند بهتر باشد.
شما طراحی ات خوب است پس می توانی کمی آن را بهتر و تکمیلتر کنی!
تشکر و سپاس
ممنون از نگاه قشنگتون، انشالله، لطف کردین🌹
۱۵ خرداد ۱۴۰۱

ع . شکیبا

سلام
دست شما درد نکنه
به قالب خوب برای وبلاگ شهدا به ما معرفی کنید تشکر
۲ ارديبهشت ۱۴۰۱
ع . شکیبا
سلام
دست شما درد نکنه
به قالب خوب برای وبلاگ شهدا به ما معرفی کنید تشکر
سلام، به وبلاگ دوستم به ادرس:
https://naghl.blog.ir
مراجعه کنید!
۴ ارديبهشت ۱۴۰۱

علی رضا

سلام ممنون
همین کد دکمه که پایین گذاشتین رو من میخام وقتی کلیک شد لینک باز کنه یا چیزی دانلود کنه.ولی امتحان کردم نشد و از طریق راست کلیک و گزینه سیو لیمگ دانلود میکنه.
شما میتونید طوری تنظیم کنید لینگ رو توی خود کد بزارم وبا کلیک دانلود بشه؟
۱۸ آذر ۱۴۰۰
علی رضا
سلام ممنون
همین کد دکمه که پایین گذاشتین رو من میخام وقتی کلیک شد لینک باز کنه یا چیزی دانلود کنه.ولی امتحان کردم نشد و از طریق راست کلیک و گزینه سیو لیمگ دانلود میکنه.
شما میتونید طوری تنظیم کنید لینگ رو توی خود کد بزارم وبا کلیک دانلود بشه؟
سلام، شرمنده من وقت همچین کاری رو ندارم!
۱۸ آذر ۱۴۰۰

علی رضا

سلام
من هر کاری کردم نتونستم هدر رو عوض کنم(قالب پسرانه جوکر)
مثلا عکس دیگه ای گذاشتم یا با paint ابعاد رو عوض کردم نشد میخام بجاش عکس پرچم ایران باشه
۱۶ آذر ۱۴۰۰
علی رضا
سلام
من هر کاری کردم نتونستم هدر رو عوض کنم(قالب پسرانه جوکر)
مثلا عکس دیگه ای گذاشتم یا با paint ابعاد رو عوض کردم نشد میخام بجاش عکس پرچم ایران باشه
سلام ردیف 79 رو پیدا کن و بجای اون کدی که در ردیف 79 قرار گرفته
این کد رو قرار بده و ذخیره کن و عکس مورد نظرت رو بجای TTT بزار:

background:#20931a url("TTT");
۱۷ آذر ۱۴۰۰

Ali Reza

سلام داداش
چرا این پست رو حذف کردی
من شدیدا به قالب نیاز دارم
(قالب عمومی و زیبای استعداد برای وبلاگ های بیان بلاگ در 14 استایل متفاوت!)
۱۶ آذر ۱۴۰۰
Ali Reza
سلام داداش
چرا این پست رو حذف کردی
من شدیدا به قالب نیاز دارم
(قالب عمومی و زیبای استعداد برای وبلاگ های بیان بلاگ در 14 استایل متفاوت!)
سلام
همه قالب ها در نرم افزار قالب های پرو وب پلاس هست!
همچنین فایل فشرده که قرار دادم هم میتونی داخل کامپیوتر باز کنی و از قالب ها استفاده کنی!
۱۷ آذر ۱۴۰۰

بیست شو

سلام سیستم آمار شما هم مشکل داره؟ تو قسمت فهرست مطالبتون، آمار بازدید هر پست رو درست نشون میده یا صفر میاره؟
۱۵ آذر ۱۴۰۰
بیست شو
سلام سیستم آمار شما هم مشکل داره؟ تو قسمت فهرست مطالبتون، آمار بازدید هر پست رو درست نشون میده یا صفر میاره؟
سلام، سیستم بیان بلاگ هرچند مدت یکبار این مشکل رو داره!
زیاد جای نگرانی نیست
۱۵ آذر ۱۴۰۰

Seyed Ali ‌

انشاءالله، منتظر بروزرسانی هاش هستیم💪👍
ممنون، نظر لطفتون هست ❤
۱۲ شهریور ۱۴۰۰
Seyed Ali ‌
انشاءالله، منتظر بروزرسانی هاش هستیم💪👍
ممنون، نظر لطفتون هست ❤
عزیزی🌺:)
۱۲ شهریور ۱۴۰۰

Seyed Ali ‌

سلام، ان شاء الله سلامت باشی.
ماشاءالله چه نرم افزار خوبی درست کردی. واقعا جای تقدیر داره.
موفق باشی :))
۱۲ شهریور ۱۴۰۰
Seyed Ali ‌
سلام، ان شاء الله سلامت باشی.
ماشاءالله چه نرم افزار خوبی درست کردی. واقعا جای تقدیر داره.
موفق باشی :))
سلام، به! اقا علی گل، از این طرفا؟😄
ممنون همچنین، چیز خاصی نیست، اگر برای بیان بلاگ مشکل قالب پیش نمی اومد شاید اصلا دست به این کار نمی زدم!
لطف داری، انشالله اگر خدا بخواد سال به سال این نرم افزار رو توسعه و امکانات و رابط کاربریشو بهتر میکنم تا به راحتی همه استفاده کنن!
وبسایت خوبی درست کردی، انشالله شاهد خبر های خوب از سمت شما باشیم🌹
۱۲ شهریور ۱۴۰۰

Python 32

چجوری قالبم رو جوری تنظیم کنم که فونت همه متن های داخل وبلاگ(نظر ها مطالب و.... )مثل وبلاگ شما تغییر بدم
۱۰ شهریور ۱۴۰۰
Python 32
چجوری قالبم رو جوری تنظیم کنم که فونت همه متن های داخل وبلاگ(نظر ها مطالب و.... )مثل وبلاگ شما تغییر بدم
تغییر فونت چیزی نیست که توضیح اون مختصر باشه، باید خودتون یاد بگیرین.
برای مثال از سایت https://beyamooz.com
۱۰ شهریور ۱۴۰۰

ad min

سلام قبلا توی نظرات یه پست نحوه گذاشتن دکمه را گفته بودید ولی الآن چیزی پیدا نمیشه!
۳ شهریور ۱۴۰۰
ad min
سلام قبلا توی نظرات یه پست نحوه گذاشتن دکمه را گفته بودید ولی الآن چیزی پیدا نمیشه!

اینجا را کلیک کنید
<div class="buttonme">اینجا را کلیک کنید</div>
   <style>.buttonme {
    padding: 5px 30px;
    background: #0076ca;
    color: #080808;
    cursor:pointer;
    user-select:none;
    font-weight: bold;
    border: 5px outset #8f8f8f;
    border-radius: 12px;
    border-top-width: 0;
    border-left-width: 0;
    display: inline-block;
    box-shadow: 1px 1px 1px 1px #fff;
}
.buttonme:active{box-shadow:none;border:2px solid #333;;}
</style>
۳ شهریور ۱۴۰۰

| ترنج | ‌

عه... ای بابا. ولی خوب درستش کردید :]
۲ شهریور ۱۴۰۰
| ترنج | ‌
عه... ای بابا. ولی خوب درستش کردید :]
چشماتون خوب میبینه🙏🌹در آینده این نرم افزار رو بروزرسانی و بهتر و امکانات بیشتری اضافه میشه...
۲ شهریور ۱۴۰۰

| ترنج | ‌

خیلی خوب بود. خسته نباشید :)
ولی مگه چه مشکلی برای قالبای اینجا پیش اومده؟ :(
۲ شهریور ۱۴۰۰
| ترنج | ‌
خیلی خوب بود. خسته نباشید :)
ولی مگه چه مشکلی برای قالبای اینجا پیش اومده؟ :(
سلامت باشین، ممنون🌹
متون فارسی به کاراکتر های نامفهوم نمایش داده میشه! به عکس زیر نگاه کنید تا متوجه بشید!:
۲ شهریور ۱۴۰۰

ad min

سلام

۱ مطلب با موضوع «اخبار» ثبت شده است


چطوری این را پاک کنم؟
۲ شهریور ۱۴۰۰
ad min
سلام

۱ مطلب با موضوع «اخبار» ثبت شده است


چطوری این را پاک کنم؟
سلام

با پاک کردن تگ (*post_list_title*)   

از ساختار قالب فعلی!
۲ شهریور ۱۴۰۰

Mr Developer

آقا ایول واقعا عالی بود!
۱ شهریور ۱۴۰۰

NOOSHI ‌ ‌

سلام
ببخشید چطوری میتونم اندازه‌ی فونت وبم رو کوچیک تر کنم؟
ببخشید مزاحم میشم =(
۳۱ مرداد ۱۴۰۰
NOOSHI ‌ ‌
سلام
ببخشید چطوری میتونم اندازه‌ی فونت وبم رو کوچیک تر کنم؟
ببخشید مزاحم میشم =(
سلام
در قسمت css قالب فعلی:
ردیف شماره 151 عدد 40 رو به عدد دلخواه تغییر بدید برای عنوان پست ها
ردیف شماره 185 عدد 16.5 رو به عدد دلخواه تغییر بدید برای متن پست ها
ردیف شماره 363 عدد 16 رو به عدد دلخواه ....... برای سایز متن نظرات ارسالی
ردیف 370 برای متن پاسخ به نظرات
458 برای متن"برو به فرم ارسال نظر"
31 برای تغییر سایز قسمت هایی هست که سایز براشون تعریف نشده!

خواهش میکنم🌹
۳۱ مرداد ۱۴۰۰

‌‌ Mobina

😍👌🏻💪🏻

۲۵ مرداد ۱۴۰۰
‌‌ Mobina

😍👌🏻💪🏻

🌹😄🙏
۲۵ مرداد ۱۴۰۰

ali rabbani

واو

۲۳ مرداد ۱۴۰۰
ali rabbani

واو

:)🌹🙏
۲۳ مرداد ۱۴۰۰

محمد صادق عبداللهی

ووو

۲۳ مرداد ۱۴۰۰
محمد صادق عبداللهی

ووو

🌹:)
۲۳ مرداد ۱۴۰۰

پســر زمسـتان ッ

آفرین به ذهن خلاقت رفیق کار بسیار عالی کردی 👍

با چی نوشتی b4a یا java ؟

۲۲ مرداد ۱۴۰۰
پســر زمسـتان ッ

آفرین به ذهن خلاقت رفیق کار بسیار عالی کردی 👍

با چی نوشتی b4a یا java ؟

زنده باشی🌹🙏
هیچکدوم😄با اندروید
۲۲ مرداد ۱۴۰۰

علیرضا ‌‌

نگفته بودی برنامه نویسی اندروید هم بلدی‌‌ :')

خیلی خوب شده امیدوارم خدا به مدیران بیان خیلی چیزا رو عطا کنه

۲۲ مرداد ۱۴۰۰
علیرضا ‌‌

نگفته بودی برنامه نویسی اندروید هم بلدی‌‌ :')

خیلی خوب شده امیدوارم خدا به مدیران بیان خیلی چیزا رو عطا کنه

خب الان دیگه گفتم:)
ممنون اقا علیرضا🌹
۲۲ مرداد ۱۴۰۰