چطور بفهمیم نظری که ارسال کردیم به یک وبلاگ توسط نویسنده همون وبلاگ خونده شده؟

چطور بفهمیم نظری که ارسال کردیم به یک وبلاگ توسط نویسنده همون وبلاگ خونده شده؟

۲۹

۱۷ مهر ۱۴۰۱

طریقه حذف "بخش‌هایی از این نظر که با * مشخص شده، توسط مدیر سایت حذف شده است" از نظرات کاربران در وبلاگ!

۱۱

۱ مرداد ۱۴۰۱

قالب تلگرام بیان بلاگ حرفه ای به همراه ابزار ویرایش و پلاگین

۱۲

۲۷ تیر ۱۴۰۱

طریقه آدرس دهی فایل های صندوق بیان بدون رمزنگاری! (بدون مخفی کردن ادرس)

۴

۲۵ تیر ۱۴۰۱

طریقه ارتباط با وبلاگنویسی که قابلیت ارسال نظر رو خاموش کرده

طریقه ارتباط با وبلاگنویسی که قابلیت ارسال نظر رو خاموش کرده

۷

۲۰ تیر ۱۴۰۱

نرم افزار قالب های پرو وب پلاس برای اندروید!

نرم افزار قالب های پرو وب پلاس برای اندروید!

۲۳

۲۲ مرداد ۱۴۰۰

نکات و ترفند های سرویس بیان بلاگ + آفلاین ساز فایل پشتیبان بیان!

نکات و ترفند های سرویس بیان بلاگ + آفلاین ساز فایل پشتیبان بیان!

۲۹

۱۵ خرداد ۱۴۰۰

ابزار پشتیبان گیر پست های بیان بلاگ به همراه اطلاعات و مشخصات وبلاگ

ابزار پشتیبان گیر پست های بیان بلاگ به همراه اطلاعات و مشخصات وبلاگ

۲۵

۱۴ ارديبهشت ۱۴۰۰

قالب اینستاگرام نسخه حرفه ای و پیشرفته برای وبلاگ های بیان بلاگ + قابلیت ثبت استوری!!

۱۸

۳۱ فروردين ۱۴۰۰

نکاتی در رابطه با بررسی فعال بودن جاوا اسکریپت وبلاگ همراه با دانستی های مفید !

۲۰

۱۵ آذر ۱۳۹۹

درباره وبلاگ
پرو وب پلاس با ارائه خدماتی نظیر فروش قالب بیان بلاگ، طراحی سفارشات، ابزار های وبلاگ نویسان از جمله، برای زیباسازی وبلاگ و پاسخ به سوالات کاربران فعالیت می کند.

نویسنده آشنا @پرو وب پلاس

۱۷ مهر ۱۴۰۱

مجموعه هدر کامپیوتر و تکنولوژی برای قالب وبلاگ 65+ !

تقدیم به دوستاران این مجموعه:)
تصاویر این مجموعه چون داری حجم تقریبی 100 کیلوبایت هستند، اونها رو در سایز کوچک قرار دادم که با کلیک بر روی هر تصویر میتونید در سایز اصلی مشاهده کنید:) و حجم کمتری از بسته اینترنت مصرف بشه!
اگر از کامپیوتر استفاده می کنید، میتونید با قرار دادن ماوس روی هدر ها ، زوم کنید:)
نظرات و پیشنهادات شما هم میتونه به پیشرفت ما کمک کنه:)
technology and computer headers, هدر کامپیوتر و تکنولوژیtechnology and computer headers, هدر کامپیوتر و تکنولوژی

technology and computer headers, هدر کامپیوتر و تکنولوژیtechnology and computer headers, هدر کامپیوتر و تکنولوژی

technology and computer headers, هدر کامپیوتر و تکنولوژیtechnology and computer headers, هدر کامپیوتر و تکنولوژی

technology and computer headers, هدر کامپیوتر و تکنولوژیtechnology and computer headers, هدر کامپیوتر و تکنولوژی

technology and computer headers, هدر کامپیوتر و تکنولوژیtechnology and computer headers, هدر کامپیوتر و تکنولوژی

technology and computer headers, هدر کامپیوتر و تکنولوژیtechnology and computer headers, هدر کامپیوتر و تکنولوژی

technology and computer headers, هدر کامپیوتر و تکنولوژیtechnology and computer headers, هدر کامپیوتر و تکنولوژی

technology and computer headers, هدر کامپیوتر و تکنولوژیtechnology and computer headers, هدر کامپیوتر و تکنولوژی

technology and computer headers, هدر کامپیوتر و تکنولوژیtechnology and computer headers, هدر کامپیوتر و تکنولوژی

technology and computer headers, هدر کامپیوتر و تکنولوژیtechnology and computer headers, هدر کامپیوتر و تکنولوژی

technology and computer headers, هدر کامپیوتر و تکنولوژیtechnology and computer headers, هدر کامپیوتر و تکنولوژی

technology and computer headers, هدر کامپیوتر و تکنولوژیtechnology and computer headers, هدر کامپیوتر و تکنولوژی

technology and computer headers, هدر کامپیوتر و تکنولوژیtechnology and computer headers, هدر کامپیوتر و تکنولوژی

technology and computer headers, هدر کامپیوتر و تکنولوژیtechnology and computer headers, هدر کامپیوتر و تکنولوژی

technology and computer headers, هدر کامپیوتر و تکنولوژیtechnology and computer headers, هدر کامپیوتر و تکنولوژی

technology and computer headers, هدر کامپیوتر و تکنولوژیtechnology and computer headers, هدر کامپیوتر و تکنولوژی

technology and computer headers, هدر کامپیوتر و تکنولوژیtechnology and computer headers, هدر کامپیوتر و تکنولوژی

technology and computer headers, هدر کامپیوتر و تکنولوژیtechnology and computer headers, هدر کامپیوتر و تکنولوژی

technology and computer headers, هدر کامپیوتر و تکنولوژیtechnology and computer headers, هدر کامپیوتر و تکنولوژی

technology and computer headers, هدر کامپیوتر و تکنولوژیtechnology and computer headers, هدر کامپیوتر و تکنولوژی

technology and computer headers, هدر کامپیوتر و تکنولوژیtechnology and computer headers, هدر کامپیوتر و تکنولوژی

technology and computer headers, هدر کامپیوتر و تکنولوژیtechnology and computer headers, هدر کامپیوتر و تکنولوژی

technology and computer headers, هدر کامپیوتر و تکنولوژیtechnology and computer headers, هدر کامپیوتر و تکنولوژی

technology and computer headers, هدر کامپیوتر و تکنولوژیtechnology and computer headers, هدر کامپیوتر و تکنولوژی

technology and computer headers, هدر کامپیوتر و تکنولوژیtechnology and computer headers, هدر کامپیوتر و تکنولوژی

technology and computer headers, هدر کامپیوتر و تکنولوژیtechnology and computer headers, هدر کامپیوتر و تکنولوژی

technology and computer headers, هدر کامپیوتر و تکنولوژیtechnology and computer headers, هدر کامپیوتر و تکنولوژی

technology and computer headers, هدر کامپیوتر و تکنولوژیtechnology and computer headers, هدر کامپیوتر و تکنولوژی

technology and computer headers, هدر کامپیوتر و تکنولوژیtechnology and computer headers, هدر کامپیوتر و تکنولوژی

technology and computer headers, هدر کامپیوتر و تکنولوژیtechnology and computer headers, هدر کامپیوتر و تکنولوژی

technology and computer headers, هدر کامپیوتر و تکنولوژیtechnology and computer headers, هدر کامپیوتر و تکنولوژی

technology and computer headers, هدر کامپیوتر و تکنولوژی
لایک فراموش نشه:)
۱۰ تیر ۱۳۹۸
نویسنده آشنا
۱۶
ارسال نظر
نظر دادن تنها برای اعضای بیان ممکن است.
اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.

اشکان ارشادی

موفق باشی. 

بعدا اگه قالب سفید تمام صفحه داشته باشی ، حتما انتخاب میکنم. فعلا متن هام بنویسم ، مشورت میکنم. ممنون 

۱۴ مهر ۱۳۹۸
اشکان ارشادی

موفق باشی. 

بعدا اگه قالب سفید تمام صفحه داشته باشی ، حتما انتخاب میکنم. فعلا متن هام بنویسم ، مشورت میکنم. ممنون 

سلام
سلامت باشین
معلوم نیست، شاید همچین قالبی هم قرار گرفت:)
۱۵ مهر ۱۳۹۸

عرفان ...

سلام.
خیلی قشنگ هستند.
۱۳ تیر ۱۳۹۸
عرفان ...
سلام.
خیلی قشنگ هستند.
 سلام، قابل دار نیست، ممنون از همراهیتون!
۱۳ تیر ۱۳۹۸

mozhdeh solimani

مرسی قشنگ بودند.
۱۰ تیر ۱۳۹۸
mozhdeh solimani
مرسی قشنگ بودند.
خواهش میکنم:) 
۱۰ تیر ۱۳۹۸

abdolnabi solimani

سلام تصاویر هدر کامپیوتر بسیار زیبا بودند ممنونم از صبوریتون موفق باشید.
۱۰ تیر ۱۳۹۸
abdolnabi solimani
سلام تصاویر هدر کامپیوتر بسیار زیبا بودند ممنونم از صبوریتون موفق باشید.
سلام، باعث افتخاره
خواهش میکنم، همچنین!
۱۰ تیر ۱۳۹۸

حصـــــــcafeh.blogـــــین ..

سپاس فراوان...
۱۰ تیر ۱۳۹۸
حصـــــــcafeh.blogـــــین ..
سپاس فراوان...
خواهش میکنم، امیدوارم خوشتون بیاد
۱۰ تیر ۱۳۹۸

محمدصالح کامیاب

چه حوصله ای داری این همه عکسو گذاشتی
من جات بودم همه رو توی یه زیپ مینداختم بعد آپلود می کردم بعد لینکشو میذاشتم.
البته اینطوری خیلی بهتره.
:)
۱۰ تیر ۱۳۹۸
محمدصالح کامیاب
چه حوصله ای داری این همه عکسو گذاشتی
من جات بودم همه رو توی یه زیپ مینداختم بعد آپلود می کردم بعد لینکشو میذاشتم.
البته اینطوری خیلی بهتره.
:)
ادم صبوری هستم:) 
مطمئنن بهتر هست:)
ممنونم
۱۰ تیر ۱۳۹۸

sepehr manafi

مرسی که هستی آقا مهدی :)
پ.ن : اسمت رو از وبلاگ قبلی یادمه :) حتی فامیلیت هم میدونم :)
۱۰ تیر ۱۳۹۸
sepehr manafi
مرسی که هستی آقا مهدی :)
پ.ن : اسمت رو از وبلاگ قبلی یادمه :) حتی فامیلیت هم میدونم :)
خواهش میکنم
من اصلا شما رو به یاد نمیارم، شما ببخشید
کمک خواستید در خدمتم:)
۱۰ تیر ۱۳۹۸

سجاد م. الف

مرسی درست شد :)
خیلی عالیه وبتون :-*
۹ تیر ۱۳۹۸
سجاد م. الف
مرسی درست شد :)
خیلی عالیه وبتون :-*
خواهش میکنم
قابل دار نیست:)
۱۰ تیر ۱۳۹۸

معلمی از جنس اینده

سلام خیلی عالیه من که لذت بردم.
۹ تیر ۱۳۹۸
معلمی از جنس اینده
سلام خیلی عالیه من که لذت بردم.
سلام،خوشحالم که مورد توجه شما قرار گرفت:)
۹ تیر ۱۳۹۸

سجاد م. الف

سلام من میخواستم تعداد دنبالکنندگان جعبه دنبال کنندگانمو مخفی کنم
اون کدهایی که توی پستهاتون نوشتید رو امتحان کردم چنتا کد دیگه مثل
.followerstitle {
     position: absolute;
     visibility: hidden;
}
در سی اس اس و با تگ استایل در اچ تی ام ال استفاده کردم ولی کار نمیکنه
میشه راهنماییم کنید؟
۹ تیر ۱۳۹۸
سجاد م. الف
سلام من میخواستم تعداد دنبالکنندگان جعبه دنبال کنندگانمو مخفی کنم
اون کدهایی که توی پستهاتون نوشتید رو امتحان کردم چنتا کد دیگه مثل
.followerstitle {
     position: absolute;
     visibility: hidden;
}
در سی اس اس و با تگ استایل در اچ تی ام ال استفاده کردم ولی کار نمیکنه
میشه راهنماییم کنید؟
سلام
اگر منظورتون متن روبرو: ( تعداد دنبال کنندگان 4نفر) هست شما باید کد زیر رو داخل بخش css قرار بدید:

.followersCount{
position:absolute;
visibility:hidden;
}
.followersTitle{
position:absolute;
visibility:hidden;
}
کد داخل پست مربوطه برای مخفی کردن تصاویر دنبال کنندگان هست
۹ تیر ۱۳۹۸