چطور بفهمیم نظری که ارسال کردیم به یک وبلاگ توسط نویسنده همون وبلاگ خونده شده؟

چطور بفهمیم نظری که ارسال کردیم به یک وبلاگ توسط نویسنده همون وبلاگ خونده شده؟

۲۹

۱۷ مهر ۱۴۰۱

طریقه حذف "بخش‌هایی از این نظر که با * مشخص شده، توسط مدیر سایت حذف شده است" از نظرات کاربران در وبلاگ!

۱۱

۱ مرداد ۱۴۰۱

قالب تلگرام بیان بلاگ حرفه ای به همراه ابزار ویرایش و پلاگین

۱۲

۲۷ تیر ۱۴۰۱

طریقه آدرس دهی فایل های صندوق بیان بدون رمزنگاری! (بدون مخفی کردن ادرس)

۴

۲۵ تیر ۱۴۰۱

طریقه ارتباط با وبلاگنویسی که قابلیت ارسال نظر رو خاموش کرده

طریقه ارتباط با وبلاگنویسی که قابلیت ارسال نظر رو خاموش کرده

۷

۲۰ تیر ۱۴۰۱

نرم افزار قالب های پرو وب پلاس برای اندروید!

نرم افزار قالب های پرو وب پلاس برای اندروید!

۲۳

۲۲ مرداد ۱۴۰۰

نکات و ترفند های سرویس بیان بلاگ + آفلاین ساز فایل پشتیبان بیان!

نکات و ترفند های سرویس بیان بلاگ + آفلاین ساز فایل پشتیبان بیان!

۲۹

۱۵ خرداد ۱۴۰۰

ابزار پشتیبان گیر پست های بیان بلاگ به همراه اطلاعات و مشخصات وبلاگ

ابزار پشتیبان گیر پست های بیان بلاگ به همراه اطلاعات و مشخصات وبلاگ

۲۵

۱۴ ارديبهشت ۱۴۰۰

قالب اینستاگرام نسخه حرفه ای و پیشرفته برای وبلاگ های بیان بلاگ + قابلیت ثبت استوری!!

۱۸

۳۱ فروردين ۱۴۰۰

نکاتی در رابطه با بررسی فعال بودن جاوا اسکریپت وبلاگ همراه با دانستی های مفید !

۲۰

۱۵ آذر ۱۳۹۹

درباره وبلاگ
پرو وب پلاس با ارائه خدماتی نظیر فروش قالب بیان بلاگ، طراحی سفارشات، ابزار های وبلاگ نویسان از جمله، برای زیباسازی وبلاگ و پاسخ به سوالات کاربران فعالیت می کند.

نویسنده آشنا @پرو وب پلاس

۱۷ مهر ۱۴۰۱

ارسال نظر
نظر دادن تنها برای اعضای بیان ممکن است.
اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.

ad min

https://bayanbox.ir/view/8467698891115169251/koolebar.ir.png سلام یه نگاه بندازین
۱۲ شهریور ۱۴۰۰
ad min
https://bayanbox.ir/view/8467698891115169251/koolebar.ir.png سلام یه نگاه بندازین
سلام، خدمت شما، وبسایت رسمی:
https://fontawesome.com/v4.7/icons
هر کدوم رو خواستین قرار بدین
طریقه قرار دادن رو از اینترنت جستجو کنید!
۱۲ شهریور ۱۴۰۰

Mr Ghost32

عجیبه من فکر میکردم اینجا کامنت دادم
الان میدم:
عــــــــــــــالـــــــــــــی مخصوصا اون ک مال واچ داگز 2ـه *^*
۲۶ آذر ۱۳۹۹
Mr Ghost32
عجیبه من فکر میکردم اینجا کامنت دادم
الان میدم:
عــــــــــــــالـــــــــــــی مخصوصا اون ک مال واچ داگز 2ـه *^*
😄😂
دیگه اینقدرا هم مهم نیست🙂🌹
مبارک استفاده کنندش😄🌹
۲۶ آذر ۱۳۹۹

Drsvhost 32

اتفاقا داشتم دنبال اینا میگشتم داداش
عالین :! :)
۹ آذر ۱۳۹۹
Drsvhost 32
اتفاقا داشتم دنبال اینا میگشتم داداش
عالین :! :)
خواهش😉👌میکنم
قابل تو رو نداره🌹😄
۹ آذر ۱۳۹۹

Melika **

بله مرموزن ، مرموز 😈 یاه یاه یاه یاه
۲۰ آبان ۱۳۹۹
Melika **
بله مرموزن ، مرموز 😈 یاه یاه یاه یاه
تسلیم😂✋، هرچی تو بگی😄
۲۰ آبان ۱۳۹۹

Melika **

سلام
خیلی هم خوب 😊 ☺ 🙂 🙆🏻‍♀️ 💖
نمی دونم چرا ولی من از این سویشرتا یا همون هودی هایی که تو عکسای بالا هستن خوشم میاد 😄 😅 آخه مرموزن 😮 😝
۱۹ آبان ۱۳۹۹
Melika **
سلام
خیلی هم خوب 😊 ☺ 🙂 🙆🏻‍♀️ 💖
نمی دونم چرا ولی من از این سویشرتا یا همون هودی هایی که تو عکسای بالا هستن خوشم میاد 😄 😅 آخه مرموزن 😮 😝
سلام
😄مرموزن؟😄😄😂😂
ممنون ملیکا خانم😄
۲۰ آبان ۱۳۹۹

ابوالفضل رضایی

پست خفن مثل خودت

۱۷ مهر ۱۳۹۹
ابوالفضل رضایی

پست خفن مثل خودت

ارادت داریم😉ممنون!
۱۷ مهر ۱۳۹۹

DRSVHOST 32

دستت طلا داداش
۲۲ شهریور ۱۳۹۹
DRSVHOST 32
دستت طلا داداش
😉✌خواهش میشود!
۲۲ شهریور ۱۳۹۹

سید علی طلوع

ادم احساس خطر میکنه، دمتگرم :)
۱۳ شهریور ۱۳۹۹
سید علی طلوع
ادم احساس خطر میکنه، دمتگرم :)
😂، خواهش میکنم:) دم خودتم گرم🌹
۱۳ شهریور ۱۳۹۹

Amir chaqamirza

خیلی قشنگن.
۱۳ شهریور ۱۳۹۹
Amir chaqamirza
خیلی قشنگن.
چشات قشنگ میبینه اقا امیر:)🌹
۱۳ شهریور ۱۳۹۹

احمدرضا مرادی

درست شد :)
۹ شهریور ۱۳۹۹
احمدرضا مرادی
درست شد :)
چرا که نه:)🌹
۹ شهریور ۱۳۹۹

ashkan ershadi

سلام
نمره ۱۸ و نیم فکر کنم زیادمه. ولی ممنون که هوام رو داری.
ممنونم ، شما هم سروری.
۹ شهریور ۱۳۹۹
ashkan ershadi
سلام
نمره ۱۸ و نیم فکر کنم زیادمه. ولی ممنون که هوام رو داری.
ممنونم ، شما هم سروری.
سلام
خواهش میکنم:))
🌹🌹
۹ شهریور ۱۳۹۹

احمدرضا مرادی

تصاویر بالا نمیان
:(
۸ شهریور ۱۳۹۹
احمدرضا مرادی
تصاویر بالا نمیان
:(
این خطا بخاطر مشکلی هست که در بیان بلاگ به وجود اومده
تا فردا و پس فردا صبر کنید، مطمئنن حل میشه:) همیشگی نیست!
هیچ ربطی به نت شما و مرورگر شما نداره!
۸ شهریور ۱۳۹۹

حصـــــــcafeh.ـــــین ..

زیباست :)
۸ شهریور ۱۳۹۹
حصـــــــcafeh.ـــــین ..
زیباست :)
سلام، ارادت داریم اقا حسین (:
۸ شهریور ۱۳۹۹

Mhds 82

سلام
هدر های قشنگی هست نظرمو بپرسی جاست کالی 😅
۸ شهریور ۱۳۹۹
Mhds 82
سلام
هدر های قشنگی هست نظرمو بپرسی جاست کالی 😅
سلام
🌹🌹🙏ممنونم اقا مهدی :)
۸ شهریور ۱۳۹۹

مشکات ..

سلام
چه خوش سلیقه👍
خدا قوت
۸ شهریور ۱۳۹۹
مشکات ..
سلام
چه خوش سلیقه👍
خدا قوت
سلام
🌹🌹ممنونم :)
زنده باشین
۸ شهریور ۱۳۹۹

ashkan ershadi

سلام
هزینه چاپ کتاب بالاست. نشر رایگان هم یا نمی پذیرند یا..... یک راهنمایی ازت میخوام. یک نرم‌افزار ، چیزی ، که بتوانم از نوشته‌های خودم فایلی ایجاد کنم تا ناشنوایان و خوانندگان بگونه‌ای دیگر بخوانند و اسمم را بزنم داخلش. و یا خلاصه ، دقیقا نمیدانم. ازت راهنمایی خوبی میخوام. فروش و پول نمیخوام. فقط دوست دارم این همه معلومات الکی هدر نره. خیلی خیلی ساده هم نوشتم. فقط امروزه هزینه کاغذ و چاپش خیلی بالاست. نشر الکترونیکی هم اصلا جواب نمیدند. یعنی شاید مراجعه خود تهرانی به سرانجام برسه ولی از کرمانشاه هرچه زنگ میزنم ، ایمیل میدم جواب نمیدند. دوستان میگن با لهجه بنویس ، یا کردی ، ترکی بنویس. کسی سرقتش نمیکنه. از نظر استفاده و مطالعه ، ایرادی نداره دانلود بشه. فقط چون شرح کامل می نویسم حیفه! ازش استخراج می کنند و به اسم دیگری می زنندش! یعنی می فروشندش! خودم دیدم استخراج مقاله یا کتاب کوچک از شرح کامل می کنند یعنی اینکه هرچقدر هم طوری بنویسم که معلوم باشه شخصی از کرمانشاه می نویسه بازهم قابل استخراجه! حتی اگر زبان بنویسم هم هزینه ثبت اختراع یا خلق اثر میخوان. یعنی برای اساتید و شناخته شده ها یا اونایی که پول دارند اینچیزا مهم نیست. اصلا به این چیزا فکر نمی کنند. از فکر این چیزا آمده بودم بیرون ، چون هزینه بردارند. مدتی آمدم دنبال همین قالب و... خیلی یاد گرفتم و پشیمان نیستم. حالا برای اینکار دقیقا باید چکار کرد.
یکی گفته ، علوم را بنویس. سپس اپلیکیشنش کن. از چند صفحه ویکی پدیا ، یک اپلیکیشن درست کرد و نشانم داد. خداوکیلی جالب بود. فقط چه پیشنهاد میدی. باید ازین آنلاین ها کمک بگیرم. چطوری به اسم خودم صادرش کنم؟ بعد راه نداره بصورت آفلاین خودم نصبش کنم و آماده کنم؟
یک توضیح کاملی بدی ممنون میشم.
خیلی امروزی نوشتم. نمره چند شد ؟ آخه همه گفتند خیلی کتابی مینویسی!
۸ شهریور ۱۳۹۹
ashkan ershadi
سلام
هزینه چاپ کتاب بالاست. نشر رایگان هم یا نمی پذیرند یا..... یک راهنمایی ازت میخوام. یک نرم‌افزار ، چیزی ، که بتوانم از نوشته‌های خودم فایلی ایجاد کنم تا ناشنوایان و خوانندگان بگونه‌ای دیگر بخوانند و اسمم را بزنم داخلش. و یا خلاصه ، دقیقا نمیدانم. ازت راهنمایی خوبی میخوام. فروش و پول نمیخوام. فقط دوست دارم این همه معلومات الکی هدر نره. خیلی خیلی ساده هم نوشتم. فقط امروزه هزینه کاغذ و چاپش خیلی بالاست. نشر الکترونیکی هم اصلا جواب نمیدند. یعنی شاید مراجعه خود تهرانی به سرانجام برسه ولی از کرمانشاه هرچه زنگ میزنم ، ایمیل میدم جواب نمیدند. دوستان میگن با لهجه بنویس ، یا کردی ، ترکی بنویس. کسی سرقتش نمیکنه. از نظر استفاده و مطالعه ، ایرادی نداره دانلود بشه. فقط چون شرح کامل می نویسم حیفه! ازش استخراج می کنند و به اسم دیگری می زنندش! یعنی می فروشندش! خودم دیدم استخراج مقاله یا کتاب کوچک از شرح کامل می کنند یعنی اینکه هرچقدر هم طوری بنویسم که معلوم باشه شخصی از کرمانشاه می نویسه بازهم قابل استخراجه! حتی اگر زبان بنویسم هم هزینه ثبت اختراع یا خلق اثر میخوان. یعنی برای اساتید و شناخته شده ها یا اونایی که پول دارند اینچیزا مهم نیست. اصلا به این چیزا فکر نمی کنند. از فکر این چیزا آمده بودم بیرون ، چون هزینه بردارند. مدتی آمدم دنبال همین قالب و... خیلی یاد گرفتم و پشیمان نیستم. حالا برای اینکار دقیقا باید چکار کرد.
یکی گفته ، علوم را بنویس. سپس اپلیکیشنش کن. از چند صفحه ویکی پدیا ، یک اپلیکیشن درست کرد و نشانم داد. خداوکیلی جالب بود. فقط چه پیشنهاد میدی. باید ازین آنلاین ها کمک بگیرم. چطوری به اسم خودم صادرش کنم؟ بعد راه نداره بصورت آفلاین خودم نصبش کنم و آماده کنم؟
یک توضیح کاملی بدی ممنون میشم.
خیلی امروزی نوشتم. نمره چند شد ؟ آخه همه گفتند خیلی کتابی مینویسی!
سلام
واقعیتش نمیدونم کامپیوتر دارین یا نه، اگه دارین، میتونم چند تا نرم افزار معرفی کنم تا باهاش کتاب و نرم افزار درست کنین و داخل اپلیکشن بازار به اشتراک بزارین
اونجا دیگه به اسم خودتون ثبت میشه و نیازی نیست هزینه اضافی کنید.
در مورد انتشار در سایت های دیگه و ... واقعا اطلاعی ندارم، من تاحالا کتابی داخل اینترنت چاپ یا منتشر نکردم که حالا تجربه ای داشته باشم.
اگر بخواین با تبلت و گوشی کتاب درست کنین و داخل اینترنت بزارین، باید بگم واقعا سخت و وقتگیرو اصلا بدرد نمیخوره، ولی برای کامپیوتر ابزار هایی هست که میتونم براتون بفرستم تا خودتون راحت کتاب رو درست، کپی رایت اون اپلیکشن موبایل رو هم به نام خودتون بزنید. برای اندروید.

نمره؟😄18.5😅 چطوره
چه کتابی بنویسین ، چه خودمونی، عزیزین🌹:)
اگر کامپیوتر دارین بهم خصوصی بگین تا راهنماییتون کنم.
۸ شهریور ۱۳۹۹

abdolnabi solimani

سلام برادر هدرهای بسیار زیبایی است دست گلتون درد نکنه موفق باشید لایک
۸ شهریور ۱۳۹۹
abdolnabi solimani
سلام برادر هدرهای بسیار زیبایی است دست گلتون درد نکنه موفق باشید لایک
سلام، 😄اقای سلیمانی🌹🙏ممنونم:)) سر شما درد نکنه
۸ شهریور ۱۳۹۹

Alireza z.i

فقط اون عکسی که از بازی Watch Dogs 2 هست. دقیقاً خود جنسه. :)
در ضمن اون عکس جمجمه با چشم‌های نارنجی (که در اصل شخصیتی با نام Death هست.) هم برای بازی Darksiders 2 هست، اصلاً فازش به هکری و کامپیوتربازی نمی‌خوره‌ها! :/
۸ شهریور ۱۳۹۹
Alireza z.i
فقط اون عکسی که از بازی Watch Dogs 2 هست. دقیقاً خود جنسه. :)
در ضمن اون عکس جمجمه با چشم‌های نارنجی (که در اصل شخصیتی با نام Death هست.) هم برای بازی Darksiders 2 هست، اصلاً فازش به هکری و کامپیوتربازی نمی‌خوره‌ها! :/
یس😎👌
اشکال نداره، بزار شاید یکی خوشش اومد، زیاد فکرش نرو😄
۸ شهریور ۱۳۹۹

عرفان ...

اندازه خوب و کیفیت عالی :)
۸ شهریور ۱۳۹۹
عرفان ...
اندازه خوب و کیفیت عالی :)
🌹ممنونم🌹اقا عرفان:))
۸ شهریور ۱۳۹۹

کافه ذهن ☕☕

بخش‌هایی از این نظر که با * مشخص شده، توسط مدیر سایت حذف شده است
وای چه قدر قشنگ هستن:)اگه سایت من در مورد هک و امنیت بود حتما استفاده میکردم :))

فقط یه سوالی....

*** *** ***** *** *** ** *** ***** **

۸ شهریور ۱۳۹۹
کافه ذهن ☕☕
بخش‌هایی از این نظر که با * مشخص شده، توسط مدیر سایت حذف شده است
وای چه قدر قشنگ هستن:)اگه سایت من در مورد هک و امنیت بود حتما استفاده میکردم :))

فقط یه سوالی....

*** *** ***** *** *** ** *** ***** **

ببخشید😂🤦‍♂️، تصحیح شد🌹🙏
ممنونم از دقت شما
۸ شهریور ۱۳۹۹

AliReza ‌‌

پسرم نری تو کار هک و اینا خودم با کمربند سیاه و کبودت میکنم
۸ شهریور ۱۳۹۹
AliReza ‌‌
پسرم نری تو کار هک و اینا خودم با کمربند سیاه و کبودت میکنم
باشه مجید دلبندم😉🌹
۸ شهریور ۱۳۹۹