چطور بفهمیم نظری که ارسال کردیم به یک وبلاگ توسط نویسنده همون وبلاگ خونده شده؟

چطور بفهمیم نظری که ارسال کردیم به یک وبلاگ توسط نویسنده همون وبلاگ خونده شده؟

۲۹

۱۷ مهر ۱۴۰۱

طریقه حذف "بخش‌هایی از این نظر که با * مشخص شده، توسط مدیر سایت حذف شده است" از نظرات کاربران در وبلاگ!

۱۱

۱ مرداد ۱۴۰۱

قالب تلگرام بیان بلاگ حرفه ای به همراه ابزار ویرایش و پلاگین

۱۲

در حال مشاهده

۲۷ تیر ۱۴۰۱

طریقه آدرس دهی فایل های صندوق بیان بدون رمزنگاری! (بدون مخفی کردن ادرس)

۴

۲۵ تیر ۱۴۰۱

طریقه ارتباط با وبلاگنویسی که قابلیت ارسال نظر رو خاموش کرده

طریقه ارتباط با وبلاگنویسی که قابلیت ارسال نظر رو خاموش کرده

۷

۲۰ تیر ۱۴۰۱

نرم افزار قالب های پرو وب پلاس برای اندروید!

نرم افزار قالب های پرو وب پلاس برای اندروید!

۲۳

۲۲ مرداد ۱۴۰۰

نکات و ترفند های سرویس بیان بلاگ + آفلاین ساز فایل پشتیبان بیان!

نکات و ترفند های سرویس بیان بلاگ + آفلاین ساز فایل پشتیبان بیان!

۲۹

۱۵ خرداد ۱۴۰۰

ابزار پشتیبان گیر پست های بیان بلاگ به همراه اطلاعات و مشخصات وبلاگ

ابزار پشتیبان گیر پست های بیان بلاگ به همراه اطلاعات و مشخصات وبلاگ

۲۵

۱۴ ارديبهشت ۱۴۰۰

قالب اینستاگرام نسخه حرفه ای و پیشرفته برای وبلاگ های بیان بلاگ + قابلیت ثبت استوری!!

۱۸

۳۱ فروردين ۱۴۰۰

نکاتی در رابطه با بررسی فعال بودن جاوا اسکریپت وبلاگ همراه با دانستی های مفید !

۲۰

۱۵ آذر ۱۳۹۹

درباره وبلاگ
پرو وب پلاس با ارائه خدماتی نظیر فروش قالب بیان بلاگ، طراحی سفارشات، ابزار های وبلاگ نویسان از جمله، برای زیباسازی وبلاگ و پاسخ به سوالات کاربران فعالیت می کند.

نویسنده آشنا @پرو وب پلاس

۱۷ مهر ۱۴۰۱

قالب تلگرام بیان بلاگ حرفه ای به همراه ابزار ویرایش و پلاگین

 

قبل از هر چیز لازم است اشاره کنم این پست کامل نیست و بروزرسانی های زیادی قراره اعمال بشه

طراحی و ایده و ساختش طی دوره زمانی نزدیک به 2 سال طول کشیده و مطمئنن اگر ارزشی برای کار من قائل باشید لینکی که داخل قالب به کار برده شده رو پاک نمیکنید، چون این تنها چیزی هست که انتظار دارم از شما، قرار بود این قالب برای فروش باشه، ولی بعد از این همه سال و دیدن اینکه شما وبلاگ نویس ها نسبت به نوشتن دلسرد شدید، و روز به روز دارید از این محیط فاصله میگیرید، برام سخت بود، و فروختن قالب هیچ کمکی به من نمیکرد، تصمیم گرفتم بیخیال وقت و هزینه ای که کردم بشم و به رایگان در اختیار شما در این عید مبارک قرار بدم و باعث بشه شما دوستان از شبکه های اجتمایی کمی فاصله بگیرید و اینجا فضای گرم و صمیمی تری رو ایجاد کنید، درک میکنم شرایط سخت شده و مثل قدیم نمیشه ولی به این ایمان دارم با حضورمون تو این سرویس و فعالیت بیشتر میتونیم حال هم دیگه رو ، هر چند کم خوب کنیم و روزمون رو سپری کنیم و حتی کمک حال هم توی شرایط سخت و همدیگه رو دلداری بدیم.

امیدوارم با حفظ کپی رایت ، این قالب باعث پیشرفت و موفقیتتون بشه🌹من هم از طریق این وبلاگ هوای شما ها رو دارم و به شما سر میزنم:) و هر سوالی داشته باشید پاسخگوی شما هستم.

مراحل نصب قالب:
1.ورود به پنل وبلاگ > تنظیمات > تنظیمات ساده>انتخاب:
الف)از قسمت نمایش جعبه دنبال کنندگان > تیک زدن نمایش در مکان دلخواه
ب)از قسمت نمایش کادر جستجو > تیک زدن نمایش در مکان دلخواه
✅ در انتها ذخیره ✅
2. تنظیمات > تنظیمات پیشرفته > از قسمت "نمایش تاریخ و ساعت" > تیک خودکار (بر اساس منطقه زمانی) رو بزنید > ✅ ذخیره تنظیمات ✅
3.کپی کردن کد HTML و قرار دادن اون در قسمت "ساختار قالب فعلی". > ذخیره
4.کپی کردن کد CSS و قرار دادن اون در قسمت "ویرایش CSS قالب فعلی". > ذخیره
از قالب لذت ببرید!

 

ویژگی خاص این قالب: دارا بودن حالت شب و روز
برای استفاده از این قابلیت، دارک مود(حالت شب) گوشی خودتون رو فعال کنید(اندروید 10 به بالا)

برای کاربران ویندوز 10 و 11 با کلیک راست روی دستکتاپ ، و انتخاب Personalize و فعال کردن تم تیره به ویندوز، قالب وبلاگ هم به رنگ تیره در میاد.
این قالب هیچ جاوا اسکریپتی نداره و تمامی منو ها با استفاده از selector ها ساخته شدن!

 

کد html قالب (ساختار قالب فعلی):

کپی کد اچ تی ام ال (ساختار قالب) تلگرام(کلیک کنید) 

 کد css قالب فعلی(بعضی قسمت ها، نوشته هایی هست که یاداشت های خودمه، نادیده بگیریدشون):

کپی کد سی اس اس قالب تلگرام(کلیک کنید)

۲۷ تیر ۱۴۰۱
نویسنده آشنا
۲۱
ارسال نظر
نظر دادن تنها برای اعضای بیان ممکن است.
اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.

خونخوار باولکانی

آفرین پسر! آفرین پسر!!
عالی بود. خسته نباشی.
می خوام یه رازی رو بهت بگم
این تنها قالبیه که من اگر بذارمش روی وبلاگم هیچ وقت به خودم اجازه نمیدم
کپی رایتِ فوتر شو حذف کنم :)
۴ مهر ۱۴۰۱
خونخوار باولکانی
آفرین پسر! آفرین پسر!!
عالی بود. خسته نباشی.
می خوام یه رازی رو بهت بگم
این تنها قالبیه که من اگر بذارمش روی وبلاگم هیچ وقت به خودم اجازه نمیدم
کپی رایتِ فوتر شو حذف کنم :)
این که به من بگی حذف نمیکنی لطفی نداره، ادم باید به وجدان خودش نگاه کنه.
با این حال ممنون 🌹
۴ مهر ۱۴۰۱

‌‌‌ ‌‌‌

من که خوشم نیومد
۴ مرداد ۱۴۰۱
‌‌‌ ‌‌‌
من که خوشم نیومد
خدا رو شکر 🌹
همین که تست کردی برام کافیه
اگر انتقادی داری روی همین پست بزار تا تصحیح کنم 
۴ مرداد ۱۴۰۱

song sea

واو قالب جالبیه استعداد خاصی تو این کار داری👌
۳ مرداد ۱۴۰۱
song sea
واو قالب جالبیه استعداد خاصی تو این کار داری👌
قسمت درباره من وبلاگ رو بخون تا بیشتر آشنا بشی
ممنون پسر روسیه‌ای 🌹
همه استعداد دارن، مسئله اینکه تو چه راهی استفاده میکنن👌
۳ مرداد ۱۴۰۱

Mr Ghost32

این خیلی خفنه 0_0

اصلا از اون خفن تر اینه که js نداااره 0_0
۱ مرداد ۱۴۰۱
Mr Ghost32
این خیلی خفنه 0_0

اصلا از اون خفن تر اینه که js نداااره 0_0
منتظر بروزرسانی های این پست باش، هنوز کلی کار داره🌹
۱ مرداد ۱۴۰۱

میــ ــم

بله منظورم عیدی و هدیه ی به این خوبی هست،
اشتباه تایپی بود
۲۹ تیر ۱۴۰۱
میــ ــم
بله منظورم عیدی و هدیه ی به این خوبی هست،
اشتباه تایپی بود
متوجه شدم🌹🙂
۲۹ تیر ۱۴۰۱

حصـــــــcafeh.ـــــین ..

قالبش به شدت عالی بود :)
۲۹ تیر ۱۴۰۱
حصـــــــcafeh.ـــــین ..
قالبش به شدت عالی بود :)
و منم به شدت از شما متشکرم 🙏😄🌹
۲۹ تیر ۱۴۰۱

میــ ــم

هیچی ندارم بگم...
خیلی خوبه قالبش
هیچ قالبی با این همه جزییات و خوبی ندیده بودم*_*
ممنون از عیدتون، عیدتون هم مبارک
۲۸ تیر ۱۴۰۱
میــ ــم
هیچی ندارم بگم...
خیلی خوبه قالبش
هیچ قالبی با این همه جزییات و خوبی ندیده بودم*_*
ممنون از عیدتون، عیدتون هم مبارک
😅😂 ممنون از عیدم؟😄به گمونم منظورتون هدیه ای چیزی بود.
خواهش میکنم ، امیدوارم به خوبی از این قالب استفاده بشه.🌹
عید شما هم مبارک 🌹
۲۸ تیر ۱۴۰۱

ع . شکیبا

سلام
لطفا یه بررسی از قالب وبلاگ شهیدان بکنید.
دوست دارم قالب بهتری داشته باشه اما بیش از این مقدور نیست.
راهنمایی کنید ممنون میشم.
ان شاءالله موفق باشید
۲۸ تیر ۱۴۰۱
ع . شکیبا
سلام
لطفا یه بررسی از قالب وبلاگ شهیدان بکنید.
دوست دارم قالب بهتری داشته باشه اما بیش از این مقدور نیست.
راهنمایی کنید ممنون میشم.
ان شاءالله موفق باشید
سلام، چرا از همین قالب تلگرام استفاده نمیکنید؟
پیش نمایش قالب رو هم که زنده دارید روی وبلاگم می بینید، کاملا کاربر پسند و مناسب برای هر دستگاهی.
اگر کمک میخواین برای قرار دادنش بهم بگین تا براتون قرار بدم
قالب فعلی شما مشکلی نداره
من در خدمتم، همچنین 🙏🌹
۲۸ تیر ۱۴۰۱

.ک. .ن.

آقا عاااالی🎉🧡
۲۷ تیر ۱۴۰۱
.ک. .ن.
آقا عاااالی🎉🧡
😄🌹 ممنون عزیز ♥️
۲۸ تیر ۱۴۰۱

Amir chaqamirza

سلام. سلام.سلام

وای خدا از کله م دود بلند شد انقدر خفنه،ارسال نظرشوووو!👌😊یه مولا خیلی خیلی خوبه،خسته نباشین واقعاً،عید غدیر هم مبارک باشه:).
۲۷ تیر ۱۴۰۱
Amir chaqamirza
سلام. سلام.سلام

وای خدا از کله م دود بلند شد انقدر خفنه،ارسال نظرشوووو!👌😊یه مولا خیلی خیلی خوبه،خسته نباشین واقعاً،عید غدیر هم مبارک باشه:).
سلام،سلام،سلام اقا امیر گل:)
کانتشووووووو😄🌹❤️لطف داری، خوبی از خودته، 🌺ممنون 🌺
۲۷ تیر ۱۴۰۱

زری ...

2 ساللل :''''')
خسته نباشینننننن
امیدوارم بترکونه :دی
۲۷ تیر ۱۴۰۱
زری ...
2 ساللل :''''')
خسته نباشینننننن
امیدوارم بترکونه :دی
۲ سال ، اوقات بیکاری, قالب سال قبل اماده بود ولی مشکلات زیادی داشت...
سلامت باشید 🌹:)
بترکونه؟😄Yes indeed
۲۷ تیر ۱۴۰۱

نقل بلاگ

سلام
عیدت مبارک باشه و خداقوت 🌹
۲۷ تیر ۱۴۰۱
نقل بلاگ
سلام
عیدت مبارک باشه و خداقوت 🌹
سلام، عید شما هم مبارک باشه اقا محمد 🌹🙏
زنده باشی، ممنون
۲۷ تیر ۱۴۰۱