چطور بفهمیم نظری که ارسال کردیم به یک وبلاگ توسط نویسنده همون وبلاگ خونده شده؟

چطور بفهمیم نظری که ارسال کردیم به یک وبلاگ توسط نویسنده همون وبلاگ خونده شده؟

۲۹

۱۷ مهر ۱۴۰۱

طریقه حذف "بخش‌هایی از این نظر که با * مشخص شده، توسط مدیر سایت حذف شده است" از نظرات کاربران در وبلاگ!

۱۱

۱ مرداد ۱۴۰۱

قالب تلگرام بیان بلاگ حرفه ای به همراه ابزار ویرایش و پلاگین

۱۲

۲۷ تیر ۱۴۰۱

طریقه آدرس دهی فایل های صندوق بیان بدون رمزنگاری! (بدون مخفی کردن ادرس)

۴

۲۵ تیر ۱۴۰۱

طریقه ارتباط با وبلاگنویسی که قابلیت ارسال نظر رو خاموش کرده

طریقه ارتباط با وبلاگنویسی که قابلیت ارسال نظر رو خاموش کرده

۷

۲۰ تیر ۱۴۰۱

نرم افزار قالب های پرو وب پلاس برای اندروید!

نرم افزار قالب های پرو وب پلاس برای اندروید!

۲۳

۲۲ مرداد ۱۴۰۰

نکات و ترفند های سرویس بیان بلاگ + آفلاین ساز فایل پشتیبان بیان!

نکات و ترفند های سرویس بیان بلاگ + آفلاین ساز فایل پشتیبان بیان!

۲۹

۱۵ خرداد ۱۴۰۰

ابزار پشتیبان گیر پست های بیان بلاگ به همراه اطلاعات و مشخصات وبلاگ

ابزار پشتیبان گیر پست های بیان بلاگ به همراه اطلاعات و مشخصات وبلاگ

۲۵

در حال مشاهده

۱۴ ارديبهشت ۱۴۰۰

قالب اینستاگرام نسخه حرفه ای و پیشرفته برای وبلاگ های بیان بلاگ + قابلیت ثبت استوری!!

۱۸

۳۱ فروردين ۱۴۰۰

نکاتی در رابطه با بررسی فعال بودن جاوا اسکریپت وبلاگ همراه با دانستی های مفید !

۲۰

۱۵ آذر ۱۳۹۹

درباره وبلاگ
پرو وب پلاس با ارائه خدماتی نظیر فروش قالب بیان بلاگ، طراحی سفارشات، ابزار های وبلاگ نویسان از جمله، برای زیباسازی وبلاگ و پاسخ به سوالات کاربران فعالیت می کند.

نویسنده آشنا @پرو وب پلاس

۱۷ مهر ۱۴۰۱

ابزار پشتیبان گیر پست های بیان بلاگ به همراه اطلاعات و مشخصات وبلاگ

تبدیل و دریافت (کلیک کنید)

 


ویژگی های این ابزار:

  1. ثبت تاریخ ایجاد فایل پشتیبان تهیه شده روی اسم فایل HTML خروجی
  2. نمایش تاریخ و ساعت و روز هفته ایجاد شده هر پست (فارسی)
  3. نمایش تاریخ و ساعت و روز هفته آخرین ویرایش هر پست (فارسی)
  4. نمایش اسم و ادرس وبلاگ
  5. نمایش اطلاعات مالک وبلاگ از جمله نام کاربری ، نام و نام خانوادگی
  6. نمایش اطلاعات نویسندگان وبلاگ (نام کاربری، نام، نام خانوادگی) هر نویسنده
  7. نمایش کلمات انگلیسی با فونت زیبای Lato
  8. فونت تنها و استعداد برای متون 
  9. عنوان پست
  10. نمایش تمامی محتوای پست از جمله عکس ، متن، کد ، موزیک، ویدئو، و...
  11. نمایش کلمات کلیدی هر پست
  12. نمایش موضوعات هر پست
  13. نمایش شماره مطلب، ادرس استفاده شده، و ادرس کامل مطلب
  14. قابلیت انتخاب ترتیب مطالب پست قبل از دریافت(اینکه پست ها از قدیم به جدید تنظیم شوند، یا جدید به قدیم)

راهنمای استفاده:
از داخل پنل وبلاگ به قسمت : انتشار>فهرست مطالب برید و روی دکمه  :دریافت بایگانی مطالبکلیک کنید تا یک فایل پشتیبان از تمامی مطالب از جمله فایل های پیش نویس شده ، عدم انتشار، چسبیده به بالای صفحه و ...، تولید بشه و در قالب فایل xml روی گوشی یا کامپیوتر شما ذخیره بشه.

بعد از دریافت، در بالای همین پست دکمه "انتخاب فایل با فرمت xml" کلیک کنید تا بتونید فایل xml رو انتخاب کنید.
بعد از انتخاب روی دکمه "تبدیل و دریافت" کلیک کنید تا عملیات انجام بشه.
در نهایت یه فایل html روی کامپیوتر یا گوشی شما ذخیره میشه، اون رو با مرورگر باز کنید و استفاده کنید:)

+این ابزار تحت سرور نیست! فایل های شما با استفاده از جاوا اسکریپت ترجمه و به صورت یک فایل ذخیره میشه.(اگر باور ندارید میتونید اینترنت خودتون رو بعد از باز شدن صفحه خاموش کنید و این ابزار رو امتحان کنید).

اگر گوشی شما قدیمی هست و گزینه ای برای انتخاب فایل xml ندارید:
در گوشی موبایل بعد از دریافت فایل بایگانی مطالب با فرمت xml، در پوشه دانلود ذخیره میشه، اگر بعد از کلیک روی دکمه"انتخاب فایل با فرمت xml" فایل منیجر(مدیریت فایل، فایل های شخصی) رو ندیدید و نتونستید به حافظه داخلی گوشی برای رفتن و انتخاب کردن فایل xml برید.
کافیه یه نرم افزار مدیریت فایل مثل ES File Manger دانلود کنید و بعد از نصب مراحل رو تکرار و از این نرم افزار به عنوان فایل منیجر گوشی خودتون استفاده کنید.

+نسخه 40 به پایین مرورگر کروم اجازه بارگزاری فایل xml نمیده، پس اگر نسخه مرورگر شما قدیمیه و با پیغام failed to load file رو به رو شدید، بدونید که باید مرورگر خودتون رو بروزرسانی کنید!
۱۴ ارديبهشت ۱۴۰۰
نویسنده آشنا
۴۰
ارسال نظر
نظر دادن تنها برای اعضای بیان ممکن است.
اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.

آبان دخت

عالی عالی ممنونم
۱۵ تیر ۱۴۰۰
آبان دخت
عالی عالی ممنونم
خواهش میکنم:)
در آینده امکانات بیشتری به این ابزار اضافه میشه🌹
۱۵ تیر ۱۴۰۰

Vista ...

عالی🌸🙃
۱۲ خرداد ۱۴۰۰
Vista ...
عالی🌸🙃
سلام:)
خیلی ممنون🌹
۱۲ خرداد ۱۴۰۰

فرناز فرزان

عالی بود
ممنون
۲۳ ارديبهشت ۱۴۰۰
فرناز فرزان
عالی بود
ممنون
خواهش میکنم:)
🌹🌹🌹
۲۳ ارديبهشت ۱۴۰۰

Ali Reza

ماشالله گودرت💪😂
۱۹ ارديبهشت ۱۴۰۰
Ali Reza
ماشالله گودرت💪😂
من که نفهمیدم چی گفتی :| ماشالله قدرت=گودرت؟ اصلا یعنی چی!
۱۹ ارديبهشت ۱۴۰۰

همراز دل

سلام
باشه مشکلی با در اختیار گذاشتن چیزایی که نیازه ندارم
۱۷ ارديبهشت ۱۴۰۰
همراز دل
سلام
باشه مشکلی با در اختیار گذاشتن چیزایی که نیازه ندارم

سلام

ممنون از اعتمادتون🌹

برای ارسال میتونید فایل xml که از طریق دریافت بایگانی دانلود میکنید رو داخل صندوق بیان بلاگ خودتون آپلود(ذخیره) و لینک اون رو کپی و برای من به صورت خصوصی از قسمت تماس با من ارسال کنید.

نهایتاً تا 48 ساعت بعد از ارسال فایل، مشکل رو برطرف و بهتون اطلاع میدم🙏

۱۷ ارديبهشت ۱۴۰۰

همراز دل

سلام
ببخشید بازم مزاحم شدم
هم مرورگر رو به روزرسانی کردم هم با کامپیوتر امتحان کردم باز هم پست های قدیمی در انتها بودن
فقط جدیدترین پستی که قرار دادم در انتها قرار گرفته و بقیه مثل قبل هستند
۱۶ ارديبهشت ۱۴۰۰
همراز دل
سلام
ببخشید بازم مزاحم شدم
هم مرورگر رو به روزرسانی کردم هم با کامپیوتر امتحان کردم باز هم پست های قدیمی در انتها بودن
فقط جدیدترین پستی که قرار دادم در انتها قرار گرفته و بقیه مثل قبل هستند
سلام، عذرخواهی میکنم
متاسفانه من بدون تجربه اتفاقی که واسه شما می افته قادر به برطرف کردن مشکل نیستم.
اتفاقا از چند تا از دوستان شنیدم که به درستی کار میکرد، و راضی بودن
مطمئنا چیزی هست که باعث بروز این مشکل میشه، و تنها راه فهمیدنش اینکه فایل xml شما رو به شخصه خودم امتحان کنم
ولی اینکه شما حاظر هستین پست های پیش نویس شده و نام کاربری خودتون رو که در فایل درج میشه برای تصحیح این ابزار با من اشتراک بزارین رو چیزی هست که خودتون باید تصمیم بگیرید، من فقط به قصد تصحیح روی فایل شما کار میکنم تا زمانی که درست بشه، و اینکه حین بررسی ممکنه چشمم به متون پیش نویس شده هم بیفته.
تصمیم با شماست، اگر مشکلی ندارید، و میخواید این مشکل رو برطرف کنم، من هر کاری از دستم بر بیاد میکنم، در غیر اینصورت باید کد های ابزار رو دونه به دونه بررسی و مشکلات احتمالی رو چک کنم و این طوری شاید بیشتر از چیزی که فکر میکنید وقت بگیره.

مطمئنن چیزی در پست های شما هست که باعث بروز این خطا میشه و چشم بسته نمیشه این مشکل رو برطرف کرد.

+اگر با راه حل بالا مشکل داشتین و نخواستین، میتونید خیلی راحت با جستجو کردن به شماره پست مورد نظر برید.

در هر صورت که شما راضی به انجام این کار بشین یا نه، من روی تصحیح این مشکل کار میکنم...
۱۶ ارديبهشت ۱۴۰۰

اردیبهشت ..

سلام.جالبه ممنون
۱۶ ارديبهشت ۱۴۰۰
اردیبهشت ..
سلام.جالبه ممنون
سلام
امیدوارم به کارتون بیاد🌹:)
خواهش میکنم
۱۶ ارديبهشت ۱۴۰۰

همراز دل

سلام
روزتون بخیر
ببخشید این گزینه ای که برای ترتیب نمایش پست ها قرار دادید، امتحان کردم ولی چرا برام اعمال نمی شه؟
۱۵ ارديبهشت ۱۴۰۰
همراز دل
سلام
روزتون بخیر
ببخشید این گزینه ای که برای ترتیب نمایش پست ها قرار دادید، امتحان کردم ولی چرا برام اعمال نمی شه؟
سلام
وقت شما هم بخیر 
ابزار و امتحان کردم، مشکلی نداشته
مرورگر رو بروزرسانی کنید، بعد دوباره امتحان کنید. 
پیشنهاد می کنم با کامپیوتر امتحان کنید اگه باز به همون مشکل خوردید، اونوقت اطلاع بدید.
۱۵ ارديبهشت ۱۴۰۰

‌‌ Mobina

لطف میکنید واقعا 😂
۱۵ ارديبهشت ۱۴۰۰
‌‌ Mobina
لطف میکنید واقعا 😂
خواهش میکنم🌹😎✌
۱۵ ارديبهشت ۱۴۰۰

‌‌ Mobina

نههههههههههههههههههههههههههههههههه من انتقاد میخوام
مثلا از اونا مدل‌هاش که طرف کلا از منتشر کردن پست پشیمون بشه.. چیز نه ینی انتقاد سازنده، آره همین منظورم بود 🚶🏻‍♀️
۱۵ ارديبهشت ۱۴۰۰
‌‌ Mobina
نههههههههههههههههههههههههههههههههه من انتقاد میخوام
مثلا از اونا مدل‌هاش که طرف کلا از منتشر کردن پست پشیمون بشه.. چیز نه ینی انتقاد سازنده، آره همین منظورم بود 🚶🏻‍♀️
اها، حالا میدم یکی برات بسازن😂🌹
۱۵ ارديبهشت ۱۴۰۰

‌‌ Mobina

سلام
من‌هم مثل همیشه میام یه خسته نباشید و عالی/فوق‌العاده/بی‌نظیر و امثالهم بود میگم و میرم، میشه یه پستِ غیر خوب بذارید، بیایم یکم انتقاد کنیم؟ 😁😜
۱۵ ارديبهشت ۱۴۰۰
‌‌ Mobina
سلام
من‌هم مثل همیشه میام یه خسته نباشید و عالی/فوق‌العاده/بی‌نظیر و امثالهم بود میگم و میرم، میشه یه پستِ غیر خوب بذارید، بیایم یکم انتقاد کنیم؟ 😁😜
سلام
نه متاسفانه😂، امکانش نیست مگر اینکه از زیر دستم در بره😄
حتما که نباید انتقاد باشه، مثلا اقای همراز دل گفتن اگه بشه انتخاب کنیم که ترتیب پست ها چطوری باشن بهتره
منم پست رو بروزرسانی کردم. 
اگر تو هم ایده ای داری که فکر میکنی اگه بود، این ابزار کارآمد تر بود، بگو تا به عنوان یه گذینه به ابزار اضافه کنم:)

ممنون🌹:)
۱۵ ارديبهشت ۱۴۰۰

.ک. .ن.

خیلی خوب شده مخصوصا اون قسمت اطلاعات مالک :)
خسته نباشید🌹
۱۴ ارديبهشت ۱۴۰۰
.ک. .ن.
خیلی خوب شده مخصوصا اون قسمت اطلاعات مالک :)
خسته نباشید🌹
سلامت باشی عزیز:)
این اطلاعات همه در فایل xml هست، که این ابزار هیچ کدوم رو از کاربر مخفی نمیکنه🌹🙏
۱۵ ارديبهشت ۱۴۰۰

ماه بانو

سلام این خیلی چیز خوبیه
البته تا حالا استفاده نکردم ولی با توجه به توضیحات احتمالا اگر کسی بخواد وب ش رو تعطیل کنه اینجوری میتونه از پستاش پشتیبان بگیره و بعدش جمع کنه و از بیان بره. نه؟
۱۴ ارديبهشت ۱۴۰۰
ماه بانو
سلام این خیلی چیز خوبیه
البته تا حالا استفاده نکردم ولی با توجه به توضیحات احتمالا اگر کسی بخواد وب ش رو تعطیل کنه اینجوری میتونه از پستاش پشتیبان بگیره و بعدش جمع کنه و از بیان بره. نه؟
سلام 🌹:)
مگه میشه فایل پشتیبان بد هم باشه😄 ممنون از تعریفتون🌹
اره میشه به اون منظور هم استفاده کرد، ولی اگه بخواد دوباره برگرده باید به صورت دستی کپی کنه و قرار بده داخل وبلاگش.
داخل نظرات برای بقیه کاملتر توضیح دادم👌
۱۵ ارديبهشت ۱۴۰۰

bahar ....

سلام
طاعات و عبادات قبول
خدا قوت
۱۴ ارديبهشت ۱۴۰۰
bahar ....
سلام
طاعات و عبادات قبول
خدا قوت
سلام
ممنون، همچنین شما🌹
خستگیم در رفت😄🙏
انتشار دوباره مطلب بخاطر بروزرسانی بود، تغییرات رو داخل کادر سبز رنگ نوشتم:)
تاریخ انتشار این پست برای 10 اردیبهشت هست.
۱۴ ارديبهشت ۱۴۰۰

همراز دل

سلام
طاعات و عبادات ن قبول
ممنون ابزار کاربردیه
فقط این ابزار امکان این رو داره که اول پست هایی که ابتدای ایجاد وبلاگ منتشر شدن رو ببینیم و همونطور که جلوتر می ریم پست های جدیدتر قابل دیدن باشه؟
۱۴ ارديبهشت ۱۴۰۰
همراز دل
سلام
طاعات و عبادات ن قبول
ممنون ابزار کاربردیه
فقط این ابزار امکان این رو داره که اول پست هایی که ابتدای ایجاد وبلاگ منتشر شدن رو ببینیم و همونطور که جلوتر می ریم پست های جدیدتر قابل دیدن باشه؟
سلام
ممنون، همچنین:)🌹
خدا رو شکر
ممنون از ایده خوبتون، براتون این امکان رو فراهم میکنم تا خودتون ترتیب پست رو انتخاب کنید، یه گذینه کنار اون دو دکمه برای این کار قرار میدم، پست رو بروزرسانی میکنم تا خبردار بشید. :)🌹
اگر چیز دیگه ای به ذهنتون میرسه که فکر میکنید بهتر باشه برای این ابزار قرار بدم تا ساعت 12 شب برام بفرستید.
۱۴ ارديبهشت ۱۴۰۰

فآطم ..

حیف که خیلی سر در نمیارم که نظر حرفه ای بدم
ولی مگه میشه کارای شما بد باشه :)؟
۱۳ ارديبهشت ۱۴۰۰
فآطم ..
حیف که خیلی سر در نمیارم که نظر حرفه ای بدم
ولی مگه میشه کارای شما بد باشه :)؟
از داخل پنل وبلاگ برید به قسمت انتشار> فهرست مطالب روی دکمه دریافت بایگانی کلیک کنید
یه فایل دانلود میشه، بعد از دانلود بیاید به این پست و روی انتخاب فایل xml کلیک کنید و فایل xml دانلود شده رو از داخل گوشی انتخاب کنید بعد روی تبدیل و دریافت بزنید، یه فایل دانلود میشه که شامل تمامی پست های شما و اطلاعات وبلاگ شماست که همیشه روی گوشیتون هست و به عنوان فایل پشتیبان همیشه همراهتون هست.
البته فایل های صوتی و تصاویر و ویدئویی به صورت انلاین بارگزاری میشه ، و روی گوشی دانلود نمیشه و فقط متون به صورت افلاین هست.
در هر صورت به امتحانش می ارزه😄

من از خدامه یکی بیاد انتقاد کنه، اینطور میشه پیشرفت کرد و مشکلات رو برطرف کرد🌹:)
۱۳ ارديبهشت ۱۴۰۰

ali rabbani

فقط باز جسارتا
قالبت خیلی خوب و تر تمیزه ولی اون نظرسنجی پایین مطلب خرابه
نمیتونم گزینه (میتونه بهتر باشه) رو بزنم 😁
#انتقاد
۱۲ ارديبهشت ۱۴۰۰
ali rabbani
فقط باز جسارتا
قالبت خیلی خوب و تر تمیزه ولی اون نظرسنجی پایین مطلب خرابه
نمیتونم گزینه (میتونه بهتر باشه) رو بزنم 😁
#انتقاد
خواهش میکنم این چه حرفیه:)
اینکه چند نفر میگن "میتونه بهتر باشه" مهم نیست، مهم اینکه بیان بگن مشکل ابزار چیه، که نمیگن معمولا.

همون یه نفری که انتقاد کرده:) خب باید بدونم دلیلش چیه، تا حداقل مشکلش رو برطرف کنم، صرف اینکه بدونم چیزی رو حل نمیکنه!
خودم دستکاری کردم تا بفهمم جریان از چه قراره...

هر وقت هر انتفادی داشتی برام بفرست، عمومی یا خصوصی(فرقی نمیکنه) تا مشکل ابزار ها و قالب هایی که درست میکنم رو برطرف کنم.

ممنون🌹:)
۱۲ ارديبهشت ۱۴۰۰

ali rabbani

اوه چه زیاد 😅
بله درست میگید
فقط یه سوال پرسیدم
انشالله که بیان اینکارو بکنه ( فکر نکنم 😏)

من که تا الان به لطف ابزار شما و یک دوست عزیز دیگر دوتا فایل پشتیبان از وبلاگم دارم
دستتون درد نکنه👌
۱۲ ارديبهشت ۱۴۰۰
ali rabbani
اوه چه زیاد 😅
بله درست میگید
فقط یه سوال پرسیدم
انشالله که بیان اینکارو بکنه ( فکر نکنم 😏)

من که تا الان به لطف ابزار شما و یک دوست عزیز دیگر دوتا فایل پشتیبان از وبلاگم دارم
دستتون درد نکنه👌
ببخشید😅
میخواستم خوب توضیح داده باشم:)
انشالله🌹(فکر بکن🤨)


خب چرا اسمشونو نمیگی😄وبلاگ اسمان من اثری از محمدرضا😉
وبلاگ نقل بلاگ اقا محمد هم نسخه تحت سرورش رو درست کرده:)

زمانی گفتن اسم و وبلاگ تبلیغ به حساب میاد که فقط به قصد تبلیغ نظر بفرستی.
۱۲ ارديبهشت ۱۴۰۰

پســر زمسـتان ッ

به به این ابزار کاربردی و خوب
دمت گرم‌ رفیق با استعداد من 😍✌️
۱۱ ارديبهشت ۱۴۰۰
پســر زمسـتان ッ
به به این ابزار کاربردی و خوب
دمت گرم‌ رفیق با استعداد من 😍✌️
خواهش میکنم :)
لطف داری🌹تو هم همینطور، ممنون🌹:)✌
۱۱ ارديبهشت ۱۴۰۰

ali rabbani

عالی
با تمام جزئیات مطالب
فقط یه چیزی
خب اگر مثلا بلاگ پاک شد
بعد باید بصورت دستی این همه مطلب رو کپی کنیم رو بلاگ جیدید؟؟؟ کی حال داره 🤔
۱۱ ارديبهشت ۱۴۰۰
ali rabbani
عالی
با تمام جزئیات مطالب
فقط یه چیزی
خب اگر مثلا بلاگ پاک شد
بعد باید بصورت دستی این همه مطلب رو کپی کنیم رو بلاگ جیدید؟؟؟ کی حال داره 🤔
خدا رو شکر🌹
کجای دنیا به صورت اتوماتیک پست گذاشتن داخل وبلاگ؟:)
به فرض مثال، من رباتی بنویسم که اتوماتیک پست ها رو منتشر کنه، انتظار داری همه رو یکدفعه ارسال کنه؟
اول اینکه سیستم بیان ، ربات ها رو شناسایی میکنه و آی پی رو مسدود میکنه، 
حالا فرض بر این میگیریم که مسدود نمیکنه و راحت پست ها رو قرار میده، آما یکدفعه؟!
اونوقت بحث سئوی وبلاگ پیش میاد، موتور های جستجو گر و ...
پس باید پست ها دو الی سه عدد در روز باشن، یعنی اتوماتیک ارسال بشن
اونوقت مسئله ای که به وجود میاد اینکه دیگه نمیشه با C# و C++ نرم افزار سیستمی ساخت، باید ربات انلاین باشه تا اتوماتیک کار رو انجام بده، پس نیاز هست که روی هاست اداره بشه، من بیام این همه زحمت بکشم، ربات رو درست کنم بزارم هاست، که اتوماتیک برای شما پست ارسال کنه؟🤔 اونم 3 بار در روز
نه فقط شما، بلکه هزاران ادم دیگه هم میخوان این کارو انجام بدن، پس هاست هم پاسخگو نیست، باید سرور باشه، و تنها کسی که از هزینه اون بر میاد شرکت بیان هست، ولی کی هزینه این کارو میده؟ هیچکس!

تنها راه اینکه خود شرکت بیان پشتیبان گیر مطالب و نظرات و غیره رو فعال کنه و در اختیار کاربر ها قرار بده
اونوقت میشه همه مطالب رو پیش نویس کرد، بعد تک به تک منتشر کرد، ولی با روش بالا باید هزار تا مشکل رو برطرف کرد🌹

وبلاگ نویسی همینه ، باید با ترس از دست دادنش کنار بیای و اگر اتفاقی افتاد مشکلی باهاش نداشته باشی.
۱۱ ارديبهشت ۱۴۰۰

mahdi beiki

پوستر خوبه
قالب خوبه
کاور خوبه

چون با هم یک جورایی مرتبط هستن

ولی صوتش ؟؟؟!!!
جالب نیست
۱۱ ارديبهشت ۱۴۰۰
mahdi beiki
پوستر خوبه
قالب خوبه
کاور خوبه

چون با هم یک جورایی مرتبط هستن

ولی صوتش ؟؟؟!!!
جالب نیست
اگه چیزی به ذهنت رسید به منم بگو، من نمیدونم صوتشو چکار کنم😅
فقط نگو که مثل آموزش نرم افزار باشه، چون نمیشه!
۱۱ ارديبهشت ۱۴۰۰

mahdi beiki

میبینم به راه راست هدایت شدی 😂👌
۱۱ ارديبهشت ۱۴۰۰
mahdi beiki
میبینم به راه راست هدایت شدی 😂👌
پست های قرآن رو میگی؟:) نترس اونا سرجاشونه، رو پیش نویسه،
میخوام کاملش کنم آموزش رو ، بعد بزارم. بصورت تکی نمیشه!👌همه صوت ها در یک پست!

+بعلاوه من قبلا داخل همین وبلاگ قبل از اینکه تو بیای بیان بلاگ پست های قرآنی و پوستر و حدیث و مطالب مذهبی میزاشتم.😉اولین بارم نیست.
۱۱ ارديبهشت ۱۴۰۰

niloo niki

وای ممنون
این خیلی براس صاحب های فنسایت ها خوبه
۱۱ ارديبهشت ۱۴۰۰
niloo niki
وای ممنون
این خیلی براس صاحب های فنسایت ها خوبه
خواهش میکنم:)
نه فقط فن سایت، بلکه تمامی وبلاگنویس ها، مخصوصا کسایی که بیشتر از 1000 مطلب دارن👌
۱۱ ارديبهشت ۱۴۰۰

زری ...

ممنون جناب آشنا
۱۰ ارديبهشت ۱۴۰۰
زری ...
ممنون جناب آشنا
خواهش میکنم، در رابطه با نرم افزار فوق اگر سوالی داشتین بپرسین راهنماییتون کنم🌹
۱۰ ارديبهشت ۱۴۰۰

زری ...

هممممم
میشه یه کاری کرد که کامنتا هم توش باشه ؟ :)))
۱۰ ارديبهشت ۱۴۰۰
زری ...
هممممم
میشه یه کاری کرد که کامنتا هم توش باشه ؟ :)))
فایل xml ای که خود بیان بلاگ میده داخلش کامنت های پست ها نیست.
ولی اگر میخوای به وبلاگ رو به صورت کامل داشته باشی حتی تصاویر و کد ها و غیره، این ابزار کارت رو راه نمیندازه
بجاش میتونی نرم افزار Offline Explorer Enterprise 8.1.4892 رو استفاده کنی که برای کامپیوتر هست.
هر چیزی که داخل وبلاگ باشه رو دانلود میکنه و برای هر پست و هر صفحه یه فایل html همراه با فایل های تصاویر و غیره ایجاد میکنه، مثل درخت
و اینکه حجم فایل خروجی اون بستگی به تعداد تصاویر، پست ها و مطالبت داره
یادت باشه این نرم افزار یک فایل خروجی نمیده و وبلاگ رو درختواره هر صفحه رو html میکنه همراه با فایل ها.🌹
۱۰ ارديبهشت ۱۴۰۰