چطور بفهمیم نظری که ارسال کردیم به یک وبلاگ توسط نویسنده همون وبلاگ خونده شده؟

چطور بفهمیم نظری که ارسال کردیم به یک وبلاگ توسط نویسنده همون وبلاگ خونده شده؟

۲۹

۱۷ مهر ۱۴۰۱

طریقه حذف "بخش‌هایی از این نظر که با * مشخص شده، توسط مدیر سایت حذف شده است" از نظرات کاربران در وبلاگ!

۱۱

۱ مرداد ۱۴۰۱

قالب تلگرام بیان بلاگ حرفه ای به همراه ابزار ویرایش و پلاگین

۱۲

۲۷ تیر ۱۴۰۱

طریقه آدرس دهی فایل های صندوق بیان بدون رمزنگاری! (بدون مخفی کردن ادرس)

۴

۲۵ تیر ۱۴۰۱

طریقه ارتباط با وبلاگنویسی که قابلیت ارسال نظر رو خاموش کرده

طریقه ارتباط با وبلاگنویسی که قابلیت ارسال نظر رو خاموش کرده

۷

۲۰ تیر ۱۴۰۱

نرم افزار قالب های پرو وب پلاس برای اندروید!

نرم افزار قالب های پرو وب پلاس برای اندروید!

۲۳

۲۲ مرداد ۱۴۰۰

نکات و ترفند های سرویس بیان بلاگ + آفلاین ساز فایل پشتیبان بیان!

نکات و ترفند های سرویس بیان بلاگ + آفلاین ساز فایل پشتیبان بیان!

۲۹

در حال مشاهده

۱۵ خرداد ۱۴۰۰

ابزار پشتیبان گیر پست های بیان بلاگ به همراه اطلاعات و مشخصات وبلاگ

ابزار پشتیبان گیر پست های بیان بلاگ به همراه اطلاعات و مشخصات وبلاگ

۲۵

۱۴ ارديبهشت ۱۴۰۰

قالب اینستاگرام نسخه حرفه ای و پیشرفته برای وبلاگ های بیان بلاگ + قابلیت ثبت استوری!!

۱۸

۳۱ فروردين ۱۴۰۰

نکاتی در رابطه با بررسی فعال بودن جاوا اسکریپت وبلاگ همراه با دانستی های مفید !

۲۰

۱۵ آذر ۱۳۹۹

درباره وبلاگ
پرو وب پلاس با ارائه خدماتی نظیر فروش قالب بیان بلاگ، طراحی سفارشات، ابزار های وبلاگ نویسان از جمله، برای زیباسازی وبلاگ و پاسخ به سوالات کاربران فعالیت می کند.

نویسنده آشنا @پرو وب پلاس

۱۷ مهر ۱۴۰۱

نکات و ترفند های سرویس بیان بلاگ + آفلاین ساز فایل پشتیبان بیان!

سلام

محتویات این پست شامل نکات و جزئیاتی هست که اگه نویسنده بیان بلاگی هستین، مطمئنن خوندنش بدردتون میخوره. از جمله درباره پنل وبلاگ، اطلاعات اون، نویسنده وبلاگ و اضافه کردن نویسنده و ...

لطفا ادامه مطلب رو از دست ندید و کامل بخونیدش !

 

اولین بحث ، استفاده از ابزار پشتیبان گیری هست که در پست قبلی به معرفی اون پرداختیم و رونمایی شد، حتما این سوال پیش اومده که با خودتون بگین، خب فرضا که من پشتیبانم گرفتم، چه فایده ای داره وقتی عکس پستا انلاین باز میشه و افلاین نیست، این بدرد هیچی نمیخوره.

منم حرف شما رو قبول دارم، بدرد نمیخوره. ولی در واقع میتونید ذخیره کنید همراه فایل پشتیبان.

برای اینکار:(لینک به ابزار؟ کلیک کنید)

1.فایل پشتیبان رو بعد از دریافت، که با فرمت html هست، داخل کامپیوتر باز کنید، بعد از باز شدن همه تصاویر و ثابت شدن اون لودینگ بالای صفحه که میچرخه. وسط صفحه کلیک راست کنید و روی "ذخیره به عنوان"(save as به انگلیسی) بزنید، و در صفحه باز شده، روی

 Webpage, complete (htm , html)

که اگه زبان مرورگر فارسی باشه، نوشته: صفحه وب، کل صفحه، (اچ تی ام ال، ...) 

در نهایت محل ذخیره رو انتخاب کنید و ذخیره کنید، این طور باعث میشه کل صفحه فایل پشتیبان شما همراه با تمام تصاویر پست ها داخل کامپیوتر ذخیره بشه.

+نکته: این شامل موزیک و فیلم های اپلودی نمیشه، چون اگه مثلا 30 تا فیلم اپلود کرده باشین، حجم بسیار بالایی باید دانلود بشه از اینترنت ، و اصلا این امکان نیست!! پس اگه براتون مهمه، همیشه داخل کامپیوتر یا گوشی بکاب فیلم و موزیک داخل وبلاگتون رو داشته باشین!

 

لطفا اگر سوالی بود و متوجه نشدین، با نظرات، بهم بگین تا این قسمت رو تصحیح کنم براتون🌹

 

2.بحث بعدی در رابطه با نویسنده گرفتن هست، که 4 مورد رو باید بدونید:

الف) چیدمان صفحه اصلی که جای برچسب یا غیره رو تغییر میدید، و به دلخواه حذف یا درست میکنین، برای خودتون تغییر میدید، یعنی اگر نویسنده ای استخدام کنید، نویسنده شما، چیدمان شما یا چیزایی که از صفحه اصلی پنل حذف کردین رو نمیبینه، در عوض صفحه اصلی نویسنده ای که اضافه میکنین، مثل روز اولی هست که وبلاگ رو ایجاد میکنین. پس یادتون باشه و فکر نکنین هر تغییری ایجاد میکنین داخل صفحه اصلی نویسنده شما میبینه! به غیر از اطلاعاتی که ذخیره و تغییر میکنن مثل ذخیره برچسب، نظرات و نمودار ها!

 

ب)هر بار که نویسنده رو حذف و دوباره اضافه میکنید، صفحه اصلی نویسنده اضافه شده، ریست(مثل روز اول) میشه، به فرض مثال شما دوستتون رو اضافه میکنید یه پست بزاره، یه سری تغییر داخل صفحه اصلی پنل ایجاد میکنه، بعد شما حذفش میکنید، روز بعد دوباره اضافه میکنید، صفحه اصلی اون دوباره ریست(مثل روز اول) میشه، پس اگر نمیخواید نویسنده شما هر دفعه تغییر دکوراسیون بده پنل رو واسه خودش، حذف و اضافه کردن توصیه نمیشه، مگر اینکه نویسنده ثابت نباشه!

 

ج)تنظیمات مرکز مدیریت که در منوی سمت راست هست هم، فقط برای خودتون اعمال میشه ، نه نویسنده شما! یعنی اگه از قسمت تنظیمات مرکز مدیریت، ویرایشگر مطلب رو تغییر بدید، فقط برای خودتون تغییر میکنه، نه نویسنده شما! اگه میخواید ویرایشگر نویسنده رو تغییر بدید، باید خودش اینکارو بکنه، و کاری از دست شما بر نمیاد!

یادتون باشه، بعد از اضافه کردن نویسنده، به صورت پیش فرض ، ویرایشگر CKeditor انتخاب میشه!

 

نکته مهم و امنیتی

3.میدونم برای بعضی از شما ها، خیلی پیش میاد که دوستتون از شما کمک بخواد ، حالا واسه ویرایش قالبش، یا مثلا ویرایش پست، یا درست کردن چیزی یا تغییر چیزی

چیزی که این وسط مهمه، حریم خصوصی شماست، اینکه شما خدایی نکرده هکر رو یه قدم به هدفش نزدیک نکنین، این که کسی نام کاربری شما رو داشته باشه، اصلا چیز خوبی نیست!

میدونم دوست شما، شما اونو میشناسید، ولی نه! چرا؟ چون ممکنه شخصی وبلاگ دوستتون رو هک کرده باشه، و از این طریق وبلاگ شما رو هم هک کنه، اینکه میگم هک فکر نکنید غیر ممکنه، و نمیشه، خیلی ها راحت گول میخورن و نام کاربری و رمزشون فاش میشه، پس حواستون باشه و هیچوقت از نام کاربری اصلیتون و حساب اصلیتون برای کمک به بقیه استفاده نکنید!

بجاش، یه حساب دیگه با یه ایمیل درست کنید، لازمم نیست حتما وبلاگ درست کنید، فقط یه حساب جدا باشه که نام کاربیش فرق بکنه، بعدش از اون نام کاربری برای کمک یا غیره استفاده کنید. بعد از اینکه دوستتون شما رو نویسنده کنه، وبلاگش داخل کادر ابی رنگ میاد و میتونید کمکش کنید. پس یادتون نره🌹

 

4.بحث بعدی این پست هم ختم میشه به اینکه تاریخ ایجاد وبلاگتون رو پیدا کنید، روز، ماه، سال، ساعت و دقیقه، برای اینکار، کافیه، برید به قسمت صندوق بیان بلاگ و در منوی سمت چپ، اخرین قسمتش، نوشته شده: تاریخ ایجاد درایو، این تاریخ و ساعت، همون لحظه ای که وبلاگ رو ساختین ثبت شده، پس اگه قصد داشتین تولد بگرین برای وبلاگتون این تاریخ به کارتون میاد:)

 

5.حرف آخر هم اینکه اگر براتون مهمه که بفهمین چقدر در ماه داخل صندوق بیان اپلود میکنین، کافیه بعد از باز کردن صندوق بیان، در قسمت پایین که اطلاعات رو نوشته ، نوشته شده، ترافیک مصرفی، روی تاریخچه کلیک کنید، تا از زمانی که وبلاگ رو تاسیس کردین تا الان رو، هر ماه و میزان مصرفش رو براتون لیست کرده، که بهتون نشون میده، چقدر داخل بیان بلاگ آپلود کردین و مصرف اینترنت داشتین.

 

نکات دوستان از قسمت نظرات

فاطـــღـــمـه ツ : با ورود به صندوق بیان بلاگ و کلیک بر روی آیکون  (چرخ دنده) در منوی بالا سمت چپ صفحه صندوق بیان، امکان نمایش یا عدم نمایش مشخصات فایل در صفحه اطلاعت فایل هست که میتونید برای تمام فایل هاتون شخصی سازی کنید.

 

دونستن این چیزا، اونم واسه کسایی که با اینجا خو گرفتن، شاید مهم باشه، و یه روزی به کارشون بیاد، وظیفه خودم دونستم بهتون بگم.

لطفا اگر چیزی برای تکمیل مطالب بالا جا انداختم بگین تا به پست اضافه کنم.

+ممنون از کسایی که لطف میکنن و کامل میخونن🌹

 

۱۵ خرداد ۱۴۰۰
نویسنده آشنا
۳۸
ارسال نظر
نظر دادن تنها برای اعضای بیان ممکن است.
اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.

اپراتور سایت

ببخشید یه سوال دیگه هم اینکه اون کد های مربوطه برای تغییر پیغام ای بیان چه کد هایی هستن؟
۱۸ مهر ۱۴۰۲
اپراتور سایت
ببخشید یه سوال دیگه هم اینکه اون کد های مربوطه برای تغییر پیغام ای بیان چه کد هایی هستن؟
با inspect element کردن روی قسمت مربوطه میتونید کد رو کپی کنید. برای ویرایش و راهنمایی به شخص دیگه ای مراجعه کنید.
۲۵ آبان ۱۴۰۲

اپراتور سایت

سلام ببخشید چجوری باید پیغام ها را تغییر دهیم
۱۷ مهر ۱۴۰۲
اپراتور سایت
سلام ببخشید چجوری باید پیغام ها را تغییر دهیم
سلام، پیام های خطا در بیان بلاگ سیستمی هستن، و اگر قصد تغییر اون رو دارید باید با css و اضافه کردن کلاس مربوطه اون رو تغییر بدید!
۱۸ مهر ۱۴۰۲

Python 32

سلام
باید چیکار کنم سئو وبلاگم زیاد شه؟

وقتی سرچ مبکنم پرو وب پلاس وبلاگتون بالا میاد

ولی اگه اسم وبلاگ خودم رو سرچ کنم نمیاره
۱۰ شهریور ۱۴۰۰
Python 32
سلام
باید چیکار کنم سئو وبلاگم زیاد شه؟

وقتی سرچ مبکنم پرو وب پلاس وبلاگتون بالا میاد

ولی اگه اسم وبلاگ خودم رو سرچ کنم نمیاره
سلام،
اول از همه تولید محتوا، نه کپی پیست
مورد دوم: در مورد بالا اوردن وبلاگ در نتایج جستجو، باید داخل موتور جستجو ثبت کنید.
برای گوگل ، از ابزار انلاین که برای مدیریت وبلاگ، سایت استفاده میشه میتونی استفاده کنی
اول وارد حساب کاربری گوگل خودتون بشید، بعد وارد این ادرس بشید و کار هایی که از شما میخواد رو دونه به دونه انجام بدین:
https://search.google.com/search-console/welcome
۱۰ شهریور ۱۴۰۰

NOOSHI ‌ ‌

ببخشید قالب هاتون رو پاک کردید؟

۲۰ مرداد ۱۴۰۰
NOOSHI ‌ ‌

ببخشید قالب هاتون رو پاک کردید؟

نه، قالب ها بخاطر مشکلی که بخاطر صندوق بیان بلاگ پیش اومده خراب شدن و نوشته های فارسی تمام قالب ها تبدیل به کارکتر های عجیب غریب در اومدن، حتی امکان اپلود فایل جدید برای جایگذین کردن هم نیست چون باز همون مشکل پیش میاد واسه فایل ها. بخاطر همین باید تمامی پست ها رو ویرایش و در قالب باکس کد قرار بدم تا این مشکل پیش نیاد و انجام این کار برای تمامی پست ها مقداری زمان میبره، لطفا مقداری صبور باشید تا پست ها رو ویرایش کنم تا بتونید استفاده کنید.🌹🙏
۲۰ مرداد ۱۴۰۰

admin admin

سلام چگونه این قالب را واکنشگرا کنم؟

۱۸ مرداد ۱۴۰۰
admin admin

سلام چگونه این قالب را واکنشگرا کنم؟

سلام، قالب وبلاگی که ثبت کردید با هزینه یا یادگیری و پشتکار خودتون قالبیت واکنشگرا شدن داره
و واکنشگرا کردن یک قالب زمان بر هست، نه چیزی که با یه تیکه کد درست بشه🌹
۱۸ مرداد ۱۴۰۰

مهدی شمس الدینی

سلام درسته جواب دادید اما قالب را که عوض کردیم و اون کد را زدیم اما عمل نکرد

۲۸ تیر ۱۴۰۰
مهدی شمس الدینی

سلام درسته جواب دادید اما قالب را که عوض کردیم و اون کد را زدیم اما عمل نکرد

.comment_add_form .item_success{display:none;}
۲۸ تیر ۱۴۰۰

مهدی شمس الدینی

سلام ببخشید مرتب وقت شما را میگیرم 

چگونه در انتهای پست تعداد نمایش را مخفی (پاک کنم) ؟

در بالای ص ارسال نظر ارسال نظر در بیان آزاد است..... را چگونه پاک کنم؟

چگونه فونت عنوان سایت را به ایران نستعلیق تعغیر بدم؟ 

خیلی ممنون

۲۷ تیر ۱۴۰۰
مهدی شمس الدینی

سلام ببخشید مرتب وقت شما را میگیرم 

چگونه در انتهای پست تعداد نمایش را مخفی (پاک کنم) ؟

در بالای ص ارسال نظر ارسال نظر در بیان آزاد است..... را چگونه پاک کنم؟

چگونه فونت عنوان سایت را به ایران نستعلیق تعغیر بدم؟ 

خیلی ممنون

سلام، سوال اول:
باید دنبال تگ (*post_views*) بگردید. و حذفش کنید.
سوال دو:
جوابش رو قبلا دادم نظرات قبلی رو چک کنید

فونت نستعلیق از حجم بالایی برخوردار هست و به هیچ وجه مناسب نیست و نحوه تغییر دادن فونت در اینترنت موجود هست. و چیزی نیست که بتونم توی دو خط توضیح بدم، اگر یاد نگرفتید باید از یه نفر بخواید تا راهنمایی کنه.
۲۷ تیر ۱۴۰۰

bahar ....

سلام 

خدا قوت 

۲۶ تیر ۱۴۰۰
bahar ....

سلام 

خدا قوت 

سلام، ممنون🌹
۲۶ تیر ۱۴۰۰

مهدی شمس الدینی

سلام حداقل به آخرین سوال من پاسخ بدید:

در فوتر پایانی پربیننده ترین مطالب هست من میخوام پر بیننده ترین مطالب فقط در فوتر به همین شکل باشه و از بالا حذف بشه

پیوند ها هم از بالا حذف بشه و مثل پربیننده ترین مطالب در فوتر باشه

خیلی ممنون

 دیگه مزاحم نمیشوم

در صورتی که دوست دارین نام سایت تان را در درباره ما بزنم؟

۲۵ تیر ۱۴۰۰
مهدی شمس الدینی

سلام حداقل به آخرین سوال من پاسخ بدید:

در فوتر پایانی پربیننده ترین مطالب هست من میخوام پر بیننده ترین مطالب فقط در فوتر به همین شکل باشه و از بالا حذف بشه

پیوند ها هم از بالا حذف بشه و مثل پربیننده ترین مطالب در فوتر باشه

خیلی ممنون

 دیگه مزاحم نمیشوم

در صورتی که دوست دارین نام سایت تان را در درباره ما بزنم؟

سلام
قالب > ساختار قالب رو باز کنید:
عبارت: پربیننده ترین مطالب
رو در کادر جستجو وارد کنید و روی عبارت find بزنید.
بعد از پیدا شدن، دقت کنید که بالای عبارت(پربیننده ترین مطالب) کلمه انگلیسی mod_left در کد اون درج شده باشه، اگر بود یعنی بالایی رو پیدا کردید
برای حذف اون کافیه ابتدای این قسمت که با عبارت:<box:most_visited_posts>
شروع میشه علامت بزنید و تا انتهای کد که با عبارت:</view:most_visited_posts>
تموم میشه. حذف کنید و ذخیره. بدین صورت از قسمت سایدبار این قسمت حذف میشه!

شما مراحمید این چه حرفیه🌹🙏، بحث سر درست سوال پرسیدنه نه مزاحم بودن!
۲۵ تیر ۱۴۰۰

مهدی شمس الدینی

سلام چه کدی بزنم که منوی سایت در گوشی (صفحه های کوچک) جمع بشه مثل کامپیوتر پخش نباشه ؟

۲۲ تیر ۱۴۰۰
مهدی شمس الدینی

سلام چه کدی بزنم که منوی سایت در گوشی (صفحه های کوچک) جمع بشه مثل کامپیوتر پخش نباشه ؟

سلام،کد آماده نداریم مهندس:) لطفا سوال های این مدلی نپرسین وگرنه به هیچکدوم از نظراتتون جواب نمیدم!
۲۲ تیر ۱۴۰۰

امیر +

لینک پست قبل رو هم می‌ذاشتین دیگه کامل بود :)

۲۲ تیر ۱۴۰۰
امیر +

لینک پست قبل رو هم می‌ذاشتین دیگه کامل بود :)

اضافه شد عزیز:)🌹
۲۲ تیر ۱۴۰۰

مهدی شمس الدینی

سلام اگه یه هدر مثل این بخوام میشه راهنمایی کنید چگونه کد بزنم؟

ای کاش ورد پرس بود آخه html خوب بلد نیستم راهنمایی کنید لطفا

۲۰ تیر ۱۴۰۰
مهدی شمس الدینی

سلام اگه یه هدر مثل این بخوام میشه راهنمایی کنید چگونه کد بزنم؟

ای کاش ورد پرس بود آخه html خوب بلد نیستم راهنمایی کنید لطفا

سلام، کجاشو راهنمایی کنم اخه، اگه بخوام کد آماده بدم باید از وقتم بزنم، 5 خط کد نیست که.
توضیح دادنش و فیلم گرفتن هم بازم وقت میخواد!!
بهترین کار اینکه یادش بگیرید یا هزینه کنید تا براتون درست کنن🌹
منابع یادگیری هم:
beyamooz.com
فارسی هست، راحت میتونید html و css رو راحت یاد بگیرید و تمرین کنید!
۲۰ تیر ۱۴۰۰

مهدی شمس الدینی

سلام ببخشید یه سوال دیگه..!
چگونه میشه تو یک ص چند مطلب گذاشت مثل ص اصلی سایت
۱۷ تیر ۱۴۰۰
مهدی شمس الدینی
سلام ببخشید یه سوال دیگه..!
چگونه میشه تو یک ص چند مطلب گذاشت مثل ص اصلی سایت
سلام، اگر منظورتون قسمتی هست که در وبلاگ ها و سایت ها با عنوان : بیشتر بخوانید و لینک چند تا پست میبینید و تصویر، این احتیاج به ویرایش قالب داره، باید قالب نشانه گذاری بشه بعد با جاوا اسکریپت دستور بدید تا اون قسمت زیر هر پست نمایش داده بشه!
اگر هم منظورتون اینکه در صفحه شرح مطلب(صفحه ای که مطلب به صورت کامل نمایش داده میشه، نه خلاصه مطلب!!!)چند تا پست قرار بگیره به دلخواه خودتون، اینم باز به صورت بالا باید انجام بشه! وقت باید گذاشت، مثل اسلایدر نیست که بگم کدش اونجاست برید بردارید، باید براتون درست کنن، هزینه کنین، یا خودتون طراحی وب یاد بگیرین!

و در نهایت اگر دنبال چنین تنظیماتی هستین:👇
از داخل پنل
از قسمت تنظیمات>تنظیمات ساده>صفحه اصلی> میتونید تعداد پست ها در هر صفحه رو مشخص کنید!
۱۷ تیر ۱۴۰۰

Mr Ghost32

XDXD قانع شدم
۱۵ تیر ۱۴۰۰
Mr Ghost32
XDXD قانع شدم
بیشتر از اینم انتظار نمی رفت😂🌹
۱۵ تیر ۱۴۰۰

Mr Ghost32

خبخب الان تونستم پستتونو کامل بخونم استاد *_*
بیشتر پست بزار لطفا ^_^
یاد قدیما افتادم با این پست *_*
۱۵ تیر ۱۴۰۰
Mr Ghost32
خبخب الان تونستم پستتونو کامل بخونم استاد *_*
بیشتر پست بزار لطفا ^_^
یاد قدیما افتادم با این پست *_*
به سلامتی، دلیل اینکه پست دیر به دیر میزارم هم همینه، اگه زود زود بزارم نمیرسی بخونی😄
چه خوب!
خسته نباشی🌹
۱۵ تیر ۱۴۰۰

مهدی شمس الدینی

چگونه در ص ارسال نظر متن *ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.* حذف کنم؟
چگونه در اول سایت گالری چرخان مثل این سایت بگذارم؟ kosarfci.ir
سلام بقیه را خودم فهیمدم لطفا این 2 مورد
۱۵ تیر ۱۴۰۰
مهدی شمس الدینی
چگونه در ص ارسال نظر متن *ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.* حذف کنم؟
چگونه در اول سایت گالری چرخان مثل این سایت بگذارم؟ kosarfci.ir
سلام بقیه را خودم فهیمدم لطفا این 2 مورد
این تیکه کد رو برای مورد اول قرار بدید تا حذف بشه در وبلاگ:najvaas
کد زیر رو اخر css قالب فعلی قرار بدید و ذخیره کنید!
.comment-form .item_success{display:none!important;}
مورد دوم هم اول از همه احتیاج به خرید جاوا اسکریپت دارید، بعدش نیاز به یادگیری جاوا اسکریپت اگر هم کد اماده میخواید داخل اینترنت فروون هست، کافیه سرچ کنید کد اسلایدر برای وبلاگ بعدش کدش رو قرار بدید و آموزش ها رو دنبال کنید.
۱۵ تیر ۱۴۰۰

مهدی شمس الدینی

سلام با چند سوال وقت شما را میگیرم:
چگونه میتوانم در هدر انتهای سایت کد rss قرار دهم؟
چگونه برای هدر بالای سایت تصویر زمینه بگذارم؟
چگونه در ص ارسال نظر متن *ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.* حذف کنم؟
چگونه در اول سایت گالری چرخان مثل این سایت بگذارم؟ kosarfci.ir
خیلی ممنون
۱۵ تیر ۱۴۰۰
مهدی شمس الدینی
سلام با چند سوال وقت شما را میگیرم:
چگونه میتوانم در هدر انتهای سایت کد rss قرار دهم؟
چگونه برای هدر بالای سایت تصویر زمینه بگذارم؟
چگونه در ص ارسال نظر متن *ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.* حذف کنم؟
چگونه در اول سایت گالری چرخان مثل این سایت بگذارم؟ kosarfci.ir
خیلی ممنون
سلام
همه این چیزایی که میخواین احتیاج به یادگیری دوره طراحی وب داره
من میتونم هزینه اش رو بگیرم و براتون درست کنم همه اینها رو 30 هزار تومن،در 15 دقیقه
پرداخت از درگاه انلاین، هدایت به لینک دریافت قالب تصحیح شده بعد از پرداخت!
ولی اگر میخواید طراحی وب یاد بگیرید میتونید به وبلاگ deymahi.blog.ir
قسمتی که مربوط به دوره طراحی وبسایته رو بخونید داخل گروه تلگرام عضو بشید و یاد بگیرید
رایگانه، هزینه ای نداره🌹
+توضیح دادن نحوه انجام کار و اینکه چطور ، با متن، یک ساعت از وقتم رو باید صرف نوشتن کنم
تازه اگر متوجه بشین
اگر هم ویدئو بخوام بگیرم باید واسه اپلودش از ترافیک اینترنتم مصرف کنم که دو برابر باید وقت بزارم.
موفق باشین🌹
۱۵ تیر ۱۴۰۰

فرناز فرزان

خیلی جالب بود
ممنون از توضیحات مفیدتون :)
۱۴ تیر ۱۴۰۰
فرناز فرزان
خیلی جالب بود
ممنون از توضیحات مفیدتون :)
خواهش میکنم، خوشحالم مفید واقع شده🌹 :)
۱۴ تیر ۱۴۰۰

مهدی شمس الدینی

سلام من میخوام در یکی از مطالب وبلاگم کد جاوا پخش زنده آپارات را اجرا کنم باید چیکار کنم؟
خیلی ممنون
۳ تیر ۱۴۰۰
مهدی شمس الدینی
سلام من میخوام در یکی از مطالب وبلاگم کد جاوا پخش زنده آپارات را اجرا کنم باید چیکار کنم؟
خیلی ممنون
سلام
۳ تیر ۱۴۰۰

فآطم ..

وای من برای یکی از دوستام وبلاگشو ویرایش میکنم ...
۲۰ خرداد ۱۴۰۰
فآطم ..
وای من برای یکی از دوستام وبلاگشو ویرایش میکنم ...
که اینطور، مواظب وبلاگت باش:) ممنون که خوندی🌹
۲۰ خرداد ۱۴۰۰

سینا فرامرزیان

بسیار عالی بود.فقط دو تا سوال ازتون دارم :

1_میشه کد اون منوی کشویی سمت راست وبلاگتون رو برام بفرستید؟

2_چجوری کاری کنم که دیگران هم بتوانند به کامنت های کاربران پاسخ بدهند؟

۱۷ خرداد ۱۴۰۰
سینا فرامرزیان

بسیار عالی بود.فقط دو تا سوال ازتون دارم :

1_میشه کد اون منوی کشویی سمت راست وبلاگتون رو برام بفرستید؟

2_چجوری کاری کنم که دیگران هم بتوانند به کامنت های کاربران پاسخ بدهند؟

1. منو یا هر قسمتی از سایت پرو وب پلاس، قابل اشتراک گذاری یا عمومی شدن نیست.
در صورت تمایل میتونید از قالب های اماده با منوی کشویی ارائه شده در بقیه سرویس های ارائه قالب استفاده کنید.

2. احتیاج به ساخت پلاگین برای وبلاگتون و قالب مدنظرتون هست، هزینه بر هست(همه جا)، و البته حتی اگه بتونن پاسخ بدن، نمیتونن از جواب هم دیگه باخبر بشن! و باید قسمت نظرات رو بدون تایید کنید تا این اتفاق بیفته!
با استفاده از جاوا اسکریپت کدنویسی میشه، و فعال بودن جاوا اسکریپت در وبلاگ.
۱۷ خرداد ۱۴۰۰

سینا فرامرزیان

سلام.

بسیار عالی بود.

استفاده کردم.

۱۷ خرداد ۱۴۰۰
سینا فرامرزیان

سلام.

بسیار عالی بود.

استفاده کردم.

سلام
🌹🌹ممنون از مطالعه شما:)
۱۷ خرداد ۱۴۰۰

‌‌ Mobina

مرسی از اطلاع رسانی مفیدتون :)🌹
۱۶ خرداد ۱۴۰۰
‌‌ Mobina
مرسی از اطلاع رسانی مفیدتون :)🌹
خواهش میکنم:)، ممنون که خوندید🌹
۱۶ خرداد ۱۴۰۰

پســر زمسـتان ッ

یه کار عالی + نکات امنیتی که گفتی عالی بود
اون تاریخ ایجاد وب نمیدونستم تو بیان باکس مینویسه
دمت گرم رفیق من
۱۵ خرداد ۱۴۰۰
پســر زمسـتان ッ
یه کار عالی + نکات امنیتی که گفتی عالی بود
اون تاریخ ایجاد وب نمیدونستم تو بیان باکس مینویسه
دمت گرم رفیق من
خدا رو شکر، حالا دیگه خیالم راحت شد این پست بدرد بخوره😄🌹
دم خودتم گرم که خوندیش🌹:)
۱۵ خرداد ۱۴۰۰

ماه بانو

سلام
مرررسیییی خیلی نکات خوبی رو میگید
انقدر که آدم بخاطر چرت و پرت نویسی تو وب خودش خجالت میکشه پستای شما رو میبینه🥲😢😅😅😂😂
۱۵ خرداد ۱۴۰۰
ماه بانو
سلام
مرررسیییی خیلی نکات خوبی رو میگید
انقدر که آدم بخاطر چرت و پرت نویسی تو وب خودش خجالت میکشه پستای شما رو میبینه🥲😢😅😅😂😂
سلام، ممنون که اینقدر به مطالب دقت میکنید، سلیقه و طرز نوشتن هر شخص فرق  داره. لازم نیست پستای خودتون رو بد جلوه بدید، هدف هرکسی متفاوته:)
۱۵ خرداد ۱۴۰۰

ali rabbani

سلام
خیلی خوب بود

( هنوز گزینه ( میتونه بهتر باشه ) در نظرسنجی خرابه یا فقط برای من خرابه؟؟؟)
۱۵ خرداد ۱۴۰۰
ali rabbani
سلام
خیلی خوب بود

( هنوز گزینه ( میتونه بهتر باشه ) در نظرسنجی خرابه یا فقط برای من خرابه؟؟؟)
سلام
🌹🌹🌹🙏

فعلا غیرفعاله، نه خراب:)
۱۵ خرداد ۱۴۰۰

abdolnabi solimani

سلام برادر عزیز بسیار تشکر بابت اطلاع رسانیتون موفق باشید.
۱۵ خرداد ۱۴۰۰
abdolnabi solimani
سلام برادر عزیز بسیار تشکر بابت اطلاع رسانیتون موفق باشید.
سلام، خواهش میکنم، انجام وظیفه بود🙏همچنین
۱۵ خرداد ۱۴۰۰

. Nαʂƚαɾαɳ .

تنکیوی فراوان🌻
۱۵ خرداد ۱۴۰۰
. Nαʂƚαɾαɳ .
تنکیوی فراوان🌻
خواهش میکنم🌹
۱۵ خرداد ۱۴۰۰

Pretty Guitar

باحال بود چیزایی ک گفتی
۱۵ خرداد ۱۴۰۰
Pretty Guitar
باحال بود چیزایی ک گفتی
عه؟😄 ممنون
۱۵ خرداد ۱۴۰۰