چطور بفهمیم نظری که ارسال کردیم به یک وبلاگ توسط نویسنده همون وبلاگ خونده شده؟

چطور بفهمیم نظری که ارسال کردیم به یک وبلاگ توسط نویسنده همون وبلاگ خونده شده؟

۲۹

۱۷ مهر ۱۴۰۱

طریقه حذف "بخش‌هایی از این نظر که با * مشخص شده، توسط مدیر سایت حذف شده است" از نظرات کاربران در وبلاگ!

۱۱

۱ مرداد ۱۴۰۱

قالب تلگرام بیان بلاگ حرفه ای به همراه ابزار ویرایش و پلاگین

۱۲

۲۷ تیر ۱۴۰۱

طریقه آدرس دهی فایل های صندوق بیان بدون رمزنگاری! (بدون مخفی کردن ادرس)

۴

۲۵ تیر ۱۴۰۱

طریقه ارتباط با وبلاگنویسی که قابلیت ارسال نظر رو خاموش کرده

طریقه ارتباط با وبلاگنویسی که قابلیت ارسال نظر رو خاموش کرده

۷

۲۰ تیر ۱۴۰۱

نرم افزار قالب های پرو وب پلاس برای اندروید!

نرم افزار قالب های پرو وب پلاس برای اندروید!

۲۳

۲۲ مرداد ۱۴۰۰

نکات و ترفند های سرویس بیان بلاگ + آفلاین ساز فایل پشتیبان بیان!

نکات و ترفند های سرویس بیان بلاگ + آفلاین ساز فایل پشتیبان بیان!

۲۹

۱۵ خرداد ۱۴۰۰

ابزار پشتیبان گیر پست های بیان بلاگ به همراه اطلاعات و مشخصات وبلاگ

ابزار پشتیبان گیر پست های بیان بلاگ به همراه اطلاعات و مشخصات وبلاگ

۲۵

۱۴ ارديبهشت ۱۴۰۰

قالب اینستاگرام نسخه حرفه ای و پیشرفته برای وبلاگ های بیان بلاگ + قابلیت ثبت استوری!!

۱۸

۳۱ فروردين ۱۴۰۰

نکاتی در رابطه با بررسی فعال بودن جاوا اسکریپت وبلاگ همراه با دانستی های مفید !

۲۰

۱۵ آذر ۱۳۹۹

درباره وبلاگ
پرو وب پلاس با ارائه خدماتی نظیر فروش قالب بیان بلاگ، طراحی سفارشات، ابزار های وبلاگ نویسان از جمله، برای زیباسازی وبلاگ و پاسخ به سوالات کاربران فعالیت می کند.

نویسنده آشنا @پرو وب پلاس

۱۷ مهر ۱۴۰۱

افکت اتیش بازی برای تبریک تولد ، عید و شادی در وبلاگ

برای قرار دادن کد اتش بازی کافیه کد زیر رو کپی کنی و بعد از تگ <body> در ساختار قالب قرار بدید و ذخیره کنید، همین:

 <div class="pyro">
    <div class="before"></div>
    <div class="after"></div>
</div>
<link rel="stylesheet" type="text/css" href="//bayanbox.ir/download/8121225267319572787/firework.min-prowebplus.blog.ir.css">

نکنه بلد نیستید چطوری؟😄

خب اشکال نداره، الان نشونتون میدم، اینجا رو نگاه کنید:

میدونم ساده اس، ولی برای تزئین وبلاگ میشه به کار برد:)

یادتون باشه که در قالب های تیره بهتر دیده میشه! نه سفید!(اتیش بازی هست دیگه:) باید مثل شب قالب تیره باشه که معلوم بشه!

روز خوش!

۱۵ مرداد ۱۳۹۹
نویسنده آشنا
۳۴
ارسال نظر
نظر دادن تنها برای اعضای بیان ممکن است.
اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.

Park Hirai

واو من ماهگرد وبم بود بهم خیلی کمک کرد میسی ^^

۲۹ دی ۱۳۹۹
Park Hirai

واو من ماهگرد وبم بود بهم خیلی کمک کرد میسی ^^

سلام
به ، خیلی خوش اومدید 🌹😄
خواهش میکنم، مبارکتون باشه:)
۲۹ دی ۱۳۹۹

فرناز فرزان

خیلی خوب توضیح می دید ممنونم :)
۲۲ آبان ۱۳۹۹
فرناز فرزان
خیلی خوب توضیح می دید ممنونم :)
خواهش میکنم، ولی چرا همش کلمه توضیح داخل نظراتت هست؟😅😂😂خسته نمیشی تکرارش میکنی؟🤔😅(شوخی)
تنوع خرج بده فرزان خانم🌹😅🙏(شوخی)
خیلی خیلی متشکرم، حضورتون مایه دلگرمیه:))
۲۲ آبان ۱۳۹۹

Melika **

منم امتحانش کردم
قشنگ و خوشگله 😍
مرسی ممنون 😊 ☺ 🙂 🙆🏻‍♀️ 💖
۲۰ آبان ۱۳۹۹
Melika **
منم امتحانش کردم
قشنگ و خوشگله 😍
مرسی ممنون 😊 ☺ 🙂 🙆🏻‍♀️ 💖
خوشحالم خوشت اومده😄
خواهش میکنم🌹🤗
۲۰ آبان ۱۳۹۹

Bulletproof Girl

کلا که میدونم میشه😅 منظورم ابزار پخش موزیک بود همینا که تو سایدبار وبلاگ با ورود بازدیدکننده اتومات آهنگ پخش میکنه 🤔 من هرچی کد تاحالا امتحان کردم جاوا اسکریپت داشته....
۱۹ مرداد ۱۳۹۹
Bulletproof Girl
کلا که میدونم میشه😅 منظورم ابزار پخش موزیک بود همینا که تو سایدبار وبلاگ با ورود بازدیدکننده اتومات آهنگ پخش میکنه 🤔 من هرچی کد تاحالا امتحان کردم جاوا اسکریپت داشته....
ببینید، داخل بیان میشه اهنگ و فیلم رو بدون جاوا اسکریپت قرار داد،تا به صورت انلاین پخش بشه
شما میخواید داخل قالب قرار بدید، و علاوه بر اون میخواید به صورت اتوماتیک پخش بشه
اتوماتیک پخش شدن اون توسط جاوا اسکریپت انجام میشه و بیان اجازه نمیده به شما، مگر اینکه بخرید،

اما

من یه راه پیش روی شما میزارم:)
بیان بلاگ این اجازه رو به شما میده که در پست ها شما موزیک خودتون رو به صورت اتوماتیک پخش کنید
که برای انجام این کار نیاز دارید بعد از اضافه کردن اهنگ از طریق درج مدیا، یه سری کد اضافه کنید تا به صورت اتوماتیک پخش بشه.
طریقه انجام:
بعد از اضافه کردن فایل صوتی و ظاهر شدن پخش کننده در ویرایشگر پست
برید به قسمت مشاهده کد (منبع) {قسمتی که در اون کد ها و تگ های پست خودتون رو مشاهده میکنید رو میگم}
بعد از باز کردن کد منبع:
تگ audio رو پیدا کنید، اولین تگ، و عبارت های پررنگ و بزرگ شده رو بهش اضافه کنید:
<audio autoplay="true" preload="true" >
و بعد از اون پست رو ذخیره و منتشر کنید و به وبلاگتون برید تا شاهد پخش شدن خودکار موزیک در وبلاگتون باشید:)بدون جاوا اسکریپت!

۱۹ مرداد ۱۳۹۹

عرفان ...

ممنان❤
۱۸ مرداد ۱۳۹۹
عرفان ...
ممنان❤
خواهش میکنم🤨
۱۸ مرداد ۱۳۹۹

آلاء ..

موفق شدم ممنون🌹🌹
۱۷ مرداد ۱۳۹۹
آلاء ..
موفق شدم ممنون🌹🌹
خواهش میکنم:)🙏🙏
۱۷ مرداد ۱۳۹۹

آلاء ..

سلام من میخوام اون نوشته دیوار نوشت های الا رو حذف کنم
نمیدونم چطور و چه کدی زدن اون اومد😢
میشه لطفا راهنمایی کنید؟
۱۷ مرداد ۱۳۹۹
آلاء ..
سلام من میخوام اون نوشته دیوار نوشت های الا رو حذف کنم
نمیدونم چطور و چه کدی زدن اون اومد😢
میشه لطفا راهنمایی کنید؟
سلام، فقط اون نوشته رو میخواید پاک کنید؟
خط شماره 1362 در css قالب فعلی رو پیدا کنید و اولین ادرس رو فقط ادرس رو از داخل پرانتز پاک کنید، همین
به این صورت، قسمتی که خط خورده پاک بشه فقط:

background-image: url(http://s6.picofile.com/file/8389109650/header1.png),url(https://i.pinimg.com/originals/24/9b/9d/249b9d9f977c0d124a569e9c92953f4d.jpg);
۱۷ مرداد ۱۳۹۹

Bulletproof Girl

سلام یه سوال،
کد پخش موزیک در وبلاگ حتما به جاوا اسکریپت نیاز داره؟؟
۱۷ مرداد ۱۳۹۹
Bulletproof Girl
سلام یه سوال،
کد پخش موزیک در وبلاگ حتما به جاوا اسکریپت نیاز داره؟؟
سلام، نه
پخش موزیک و ویدئو در وبلاگ به هیچ وجه احتیاجی به جاوا اسکریپت نداره:)
۱۷ مرداد ۱۳۹۹

آلباتروس ...

سلام ببخشید چند تا سوال داشتم میشه راهنماییم کنید لطفا
یه سری قالب ها سایز فونتشون درشته و فاصله بین خطوط هم زیاده . تو ویرایش قالب دنبال line-heigh میگردم ولی نیست.چطوری میتونم فاصله بین خطوط رو کم کنم و سایز فونت رو کوچیکتر ؟
اندازه فونت و فاصله خطوط میخوام مثل این قالب باشه 👇🏻
http://erfansimple29.blog.ir/
۱۶ مرداد ۱۳۹۹
آلباتروس ...
سلام ببخشید چند تا سوال داشتم میشه راهنماییم کنید لطفا
یه سری قالب ها سایز فونتشون درشته و فاصله بین خطوط هم زیاده . تو ویرایش قالب دنبال line-heigh میگردم ولی نیست.چطوری میتونم فاصله بین خطوط رو کم کنم و سایز فونت رو کوچیکتر ؟
اندازه فونت و فاصله خطوط میخوام مثل این قالب باشه 👇🏻
http://erfansimple29.blog.ir/
سلام، برای تغییر سایز فونت و فاصله خصوط از کد زیر استفاده کنید(کد رو در اخر css قالب فعلی قرار بدید و ذخیره کنید) و اگر از سایز فونت و فاصله خطوط راضی نبودید عدد رو تغییر بدید:)

article,p{font-size: 12px!important;line-height: 1.7!important;}
۱۶ مرداد ۱۳۹۹

Farshid Mahboub

چه باحال

خوب آموزش میدی

سپاس😉
۱۶ مرداد ۱۳۹۹
Farshid Mahboub
چه باحال

خوب آموزش میدی

سپاس😉
باحالی از خودته

خواهش میکنم✌
۱۶ مرداد ۱۳۹۹

abdolnabi solimani

سلام برادر عزیز از زحمات شما بسیار سپاسگزارم دست گلتون درد نکنه موفق باشید.
۱۵ مرداد ۱۳۹۹
abdolnabi solimani
سلام برادر عزیز از زحمات شما بسیار سپاسگزارم دست گلتون درد نکنه موفق باشید.
سلام، سلامت باشید اقای سلیمانی:) سرتون درد نکنه، همچنین (:
۱۵ مرداد ۱۳۹۹

Ali Eslami

خیلی عالی :)
۱۵ مرداد ۱۳۹۹
Ali Eslami
خیلی عالی :)
به وبلاگت میاد:)👌
۱۵ مرداد ۱۳۹۹

ashkan ershadi

سلام
خیلی خیلی ممنونم.
تشکر از شما
۱۵ مرداد ۱۳۹۹
ashkan ershadi
سلام
خیلی خیلی ممنونم.
تشکر از شما
سلام،خواهش میکنم، روز خوش:)
۱۵ مرداد ۱۳۹۹

ashkan ershadi

سلام
بسیار عالی.
بچه‌ها گفتند که کد کنار وبلاگ را که چشمک زن بود و بصورت نواری بود که رویش نوشته داشت را بگذارند ولی ندیدم. شما می گذارید.
مثلا : در نواری به وبلاگ من خوش آمدید.
که متن قابل تعویض هست.

بسیار عالی ، و وبت خیلی خوبه.
۱۵ مرداد ۱۳۹۹
ashkan ershadi
سلام
بسیار عالی.
بچه‌ها گفتند که کد کنار وبلاگ را که چشمک زن بود و بصورت نواری بود که رویش نوشته داشت را بگذارند ولی ندیدم. شما می گذارید.
مثلا : در نواری به وبلاگ من خوش آمدید.
که متن قابل تعویض هست.

بسیار عالی ، و وبت خیلی خوبه.
سلام
اگر منظورتون متن متحرک هست، کدش رو میتونید بردارید:

<style>
marquee {
width:100px;/*برای تغییر سایز عدد رو تغییر بدید در صورتی که میخواید سایزش به صورت خودکار تنظیم بشه باید این ردیف رو پاک کنین*/
background-color: #83dbf3;/*رنگ پست زمینه*/
    font-size: 14px;/*سایز فونت*/
    color: #000;/*رنگ فونت*/
    border-width: 3;/*سایز لبه*/
    border-style: double;/*مدل لبه*/
    border-color: #2196F3;/*رنگ لبه*/
}
</style>
<marquee direction="right" behavior="scroll" scrollamount="8">
<p>این یک متن آزمایشی است</p>
</marquee>

پیش نمایش: 

این یک متن آزمایشی است

۱۵ مرداد ۱۳۹۹

مشکات ..

وای چقدر ناز بود😀😀
ممنون🌷🌷
عیدتونم مبارک.هم قبلی هم بعدی

من فکر میکردم واسه اینجور کارا هم باید جاوا اسکریپتمون فعال باشه
۱۵ مرداد ۱۳۹۹
مشکات ..
وای چقدر ناز بود😀😀
ممنون🌷🌷
عیدتونم مبارک.هم قبلی هم بعدی

من فکر میکردم واسه اینجور کارا هم باید جاوا اسکریپتمون فعال باشه
سلام
خواهش میکنم
هر دو عید شما هم مبارک باشه:)
نه ، میدنید واسه درست کردن چیزی که به جاوا اسکریپت نیاز هست اگر بخواین همون رو در css درست کنیم باید چندین برابر کدبزنیم ( البته بعضی موارد رو، همه کد های جاوا اسکریپت این قابلیت رو ندارن )
این کد هم انیمیشن هست
در ضمن کد رو بروزرسانی کردم دیشب:)
وقت بخیر
۱۵ مرداد ۱۳۹۹

اردیبهشت ..

:)
۱۵ مرداد ۱۳۹۹
اردیبهشت ..
:)
:)
۱۵ مرداد ۱۳۹۹

اردیبهشت ..

اوهوم.متوجهم.کلی گفتم قابلهای شاد و گل گلی دوست دارم..شاید یه موقع بخواید طراحی کنید:)
۱۵ مرداد ۱۳۹۹
اردیبهشت ..
اوهوم.متوجهم.کلی گفتم قابلهای شاد و گل گلی دوست دارم..شاید یه موقع بخواید طراحی کنید:)
کاملا مشخصه از پروفایلتون😄اره شاید بخوام...🤔باید دید چی پیش میاد...
۱۵ مرداد ۱۳۹۹

اردیبهشت ..

:) چه بامزه

من قالب تیره دوست ندارم
۱۵ مرداد ۱۳۹۹
اردیبهشت ..
:) چه بامزه

من قالب تیره دوست ندارم
ممنون:)

دیگه اتیش بازی هست، اگر بخواین خوب معلوم باشه، باید رنگ تیره رو روی قالب بزارین، رنگ روشن هم میشه با اون کد، ولی مثل رنگ تیره مشخص نیست:)
۱۵ مرداد ۱۳۹۹

Mhds 82

خیلی خفنه :)
یه سوال دقیقا سایتی میشناسی بتونم با scss آشنا بشم ؟
۱۵ مرداد ۱۳۹۹
Mhds 82
خیلی خفنه :)
یه سوال دقیقا سایتی میشناسی بتونم با scss آشنا بشم ؟
سلام، سایت ایرانی نه، ولی اگر انگلیسیت خوبه بگو تا معرفی کنم
scss رو حتما داخل کدپن دیدی😂 چند نوع هم داریم
فقظ scssنیست!
خلاصه نویسی هست، مثل jquary که خلاصه شده javascript هست
pug که خلاصه شده htmlهست
و یا bubel اگر اشتباه نکنم که باز نسخه دیگه ای از جاوا اسکریپت هست:)
فقط داخل سایت های خارجی میتونی درموردش کامل بخونی و بفهمی
سایت های ایرانی رو چک نکردم
برای فهمیدن تفاوت بین css و scss میتونی از سایت زیر استفاده کنی
کامل توضیح داده:

https://www.geeksforgeeks.org/what-is-the-difference-between-css-and-scss

۱۵ مرداد ۱۳۹۹

AliReza ‌‌

قشنگه *_*
۱۴ مرداد ۱۳۹۹
AliReza ‌‌
قشنگه *_*
😎🤝قابل شما رو نداره
۱۴ مرداد ۱۳۹۹

حبیب عزیزی

عالیه مرسی👏👍🌸
۱۴ مرداد ۱۳۹۹
حبیب عزیزی
عالیه مرسی👏👍🌸
😉ممنون یا حبیبی
۱۴ مرداد ۱۳۹۹