چطور بفهمیم نظری که ارسال کردیم به یک وبلاگ توسط نویسنده همون وبلاگ خونده شده؟

چطور بفهمیم نظری که ارسال کردیم به یک وبلاگ توسط نویسنده همون وبلاگ خونده شده؟

۲۹

۱۷ مهر ۱۴۰۱

طریقه حذف "بخش‌هایی از این نظر که با * مشخص شده، توسط مدیر سایت حذف شده است" از نظرات کاربران در وبلاگ!

۱۱

۱ مرداد ۱۴۰۱

قالب تلگرام بیان بلاگ حرفه ای به همراه ابزار ویرایش و پلاگین

۱۲

۲۷ تیر ۱۴۰۱

طریقه آدرس دهی فایل های صندوق بیان بدون رمزنگاری! (بدون مخفی کردن ادرس)

۴

۲۵ تیر ۱۴۰۱

طریقه ارتباط با وبلاگنویسی که قابلیت ارسال نظر رو خاموش کرده

طریقه ارتباط با وبلاگنویسی که قابلیت ارسال نظر رو خاموش کرده

۷

۲۰ تیر ۱۴۰۱

نرم افزار قالب های پرو وب پلاس برای اندروید!

نرم افزار قالب های پرو وب پلاس برای اندروید!

۲۳

۲۲ مرداد ۱۴۰۰

نکات و ترفند های سرویس بیان بلاگ + آفلاین ساز فایل پشتیبان بیان!

نکات و ترفند های سرویس بیان بلاگ + آفلاین ساز فایل پشتیبان بیان!

۲۹

۱۵ خرداد ۱۴۰۰

ابزار پشتیبان گیر پست های بیان بلاگ به همراه اطلاعات و مشخصات وبلاگ

ابزار پشتیبان گیر پست های بیان بلاگ به همراه اطلاعات و مشخصات وبلاگ

۲۵

۱۴ ارديبهشت ۱۴۰۰

قالب اینستاگرام نسخه حرفه ای و پیشرفته برای وبلاگ های بیان بلاگ + قابلیت ثبت استوری!!

۱۸

۳۱ فروردين ۱۴۰۰

نکاتی در رابطه با بررسی فعال بودن جاوا اسکریپت وبلاگ همراه با دانستی های مفید !

۲۰

۱۵ آذر ۱۳۹۹

درباره وبلاگ
پرو وب پلاس با ارائه خدماتی نظیر فروش قالب بیان بلاگ، طراحی سفارشات، ابزار های وبلاگ نویسان از جمله، برای زیباسازی وبلاگ و پاسخ به سوالات کاربران فعالیت می کند.

نویسنده آشنا @پرو وب پلاس

۱۷ مهر ۱۴۰۱

آموزش نحوه اضافه کردن فیلتر بر تصاویر در وبسایت و وبلاگ + معرفی فیلتر ها

 
فیلتر هایی که میشه روی عکس اعمال کرد عبارتند از:
1. بلور کردن عکس - Blur
2.تغییر روشنایی عکس - Brightness
3.کنتراست(غلظت رنگ) Contrast
4.میزان رنگ خاکستری یا(grayscale)
5.میزان رنگ یا saturate
6.معکوس کردن رنگها- Invert
7.شفافیت عکس Opacity
8.سایه انداختن- Drop shadow
9.میزان سیاه و سفید بودن - Sepia
10.چرخش رنگها - Hue Rotate
 
 

قبل از شروع آموزش معنی این کلمات در کد های زیر رو بدونید:
number: مقدار روشنایی: با عدد نوشته میشه: 0 تا 100

percentage:علامت درصد یعنی این : %


که میتونید با css اونها رو خیلی ساده روی تصاویر اعمال کنید، پس با ما همراه باشید:)
 
فیلتر ها روی تصاویر عمل میکنن و الگوی اصلی کد فیلتر ها به شکل زیر هست:
filter: <filter-function> [<filter-function>]* | none

خب بیاید با هم دیگه روی تصویر زیر فیلتر های مختلف رو اعمال کنیم ، ببینیم چه تغییری ایجاد میشه :)



فیلتر روشنایی(brightness) :

الگوی نوشتن کد این فیلتر به شکل زیر هست:
 
 
filter: brightness([ <number> | <percentage> ])

برای اعمال این فیلتر روی تصاویر باید کد رو به صورت زیر نوشت:

img {
  -webkit-filter:brightness(25%);
  filter:brightness(25%);
}

برای نمونه:

 

فیلتر  روشنایی(brightness filter):

 

 

 

 

 

2. غلظت رنگ(Contrast):

الگوی نوشتن کد این فیلتر:
number: مقدار روشنایی

percentage:علامت درصد

filter: contrast([ <number> | <percentage> ])

نحوه نوشتن این فیلتر در بخش css برای تصاویر:

img {
  -webkit-filter:contrast(25%);
  filter:contrast(25%);
}

برای نمونه:

فیلتر Contrast (غلظت رنگ):

 

 

 

Contrast Filter

 

3. فیلتر بلور(Blur filter)

الگوی نوشتن کد این فیلتر:
filter: blur( <length> )

نحوه نوشتن کد این فیلتر برای تصاویر:

img {
  -webkit-filter:blur(5px);
  filter:blur(5px);
}

نمونه ها:

 

4. سایه انداختن(Drop shadow)(بیشتر برای تصاویر png که پست زمینه نداشته باشند کاربرد دارد!)

الگوی نوشتن این فیلتر به شکل زیر میباشد:
filter: drop-shadow(<length>{1,2} <color>)
نحوه نوشتن این کد برای تصاویر :
اعداد داخل پرانتز
به ترتیب از چپ به راست: طول_عرض_مقدار شفافیت سایه، را مشخص میکنند که در واحد پیکسل نوشته شده اند.
img{
  -webkit-filter: drop-shadow(10px 10px 10px rgba(0,0,0,0.9));
  filter: drop-shadow(10px 10px 10px rgba(0,0,0,0.9));
}

نمونه ها:

5.تنظیم رنگ خاکستری(Grayscale):

الگوی نوشتن این فیلتر به شکل زیر می باشد:
filter: grayscale([ <number> | <percentage> ])

نحوه نوشتن این کد برای تصاویر به شکل زیر میباشد:

img {
  -webkit-filter:grayscale(50%);
  filter:grayscale(50%);
}

نمونه ها:

 

6.چرخش رنگها (Hue-rotate):

الگوی نوشتن این فیلتر به شکل زیر هست:
filter: hue-rotate(<angle>)

نحوه نوشتن این کد برای تصاویر به شکل زیر هست:

img {
  -webkit-filter:hue-rotate(45deg);
  filter:hue-rotate(45deg);
}

نمونه ها:

 

7.معکوس سازی رنگها(Invert):

الگوی نوشتن این فیلتر به شکل زیر هست:
filter: invert([ <number> | <percentage> ])

نحوه نوشتن این کد برای تصاویر به شکل زیر هست:

img {
  -webkit-filter:invert(50%);
  filter:invert(50%);
}

نمونه ها: 

8.شفافیت (Opacity):

الگوی نوشتن این فیلتر:

filter: opacity([ <number> | <percentage> ])

نحوه نوشتن کد این فیلتر برای تصاویر:

img {
  -webkit-filter:opacity(50%);
  filter:opacity(50%);
}

نمونه ها:

 

9.فیلتر Sepia:

الگو:
filter: sepia([ <number> | <percentage> ])

نحوه نوشتن کد این فیلتر برای تصاویر:

img {
  -webkit-filter:sepia(50%);
  filter:sepia(50%);
}

نمونه ها:

 

10.فیلتر میزان رنگ(Saturate):

الگو:
filter: saturate([ <number> | <percentage> ])

نحوه نوشتن کد این فیلتر برای تصاویر:

img {
  -webkit-filter:saturate(50%);
  filter:saturate(50%);
}

نمونه ها:

 

خسته نباشید، همه مطالب بالا رو مطالعه کردید، ولی شاید تو ذهنتون یه سوال پیش بیاد:

آیا برای استفاده از چند فیلتر مجبور هستم همه کد های مربوطه رو جداگانه اضافه کنم؟

پاسخ: خیر اصلا لازم نیست:) میشه کد های فیلتر رو به صورت کلی نوشت، به کد زیر دقت کنید:

 
img { -webkit-filter:hue-rotate(25deg) contrast(2) brightness(120%); filter:hue-rotate(25deg) contrast(2) brightness(120%); }

بخش زیر به زودی اضافه خواهد شد!لطفا منتظر بمانید!

ویدئو:

آموزش قرار دادن کد در قالب برای تصاویر وبلاگ

آموزش قرار دادن کد فیلتر هنگامی که ماوس روی تصویر قرار میگیرد

 
آموزش قرار دادن کد فیلتر برای تصویر یک پست(نه همه پست ها)
 
همه آموزش های بالا در قالب یک فایل ویدئویی خدمت شما علاقه مندان به طراحی وب قرار خواهد گرفت!



 
۱۴ تیر ۱۳۹۸
نویسنده آشنا
۱۳
ارسال نظر
نظر دادن تنها برای اعضای بیان ممکن است.
اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.

علیرضا آهنی

یه جورایی میشه اون کاری که افزونه dark reader انجام میده رو برای وبلاگها درست کرد با اون برعکس کردن رنگ ها .پست جالبی بود .
۶ مهر ۱۳۹۹
علیرضا آهنی
یه جورایی میشه اون کاری که افزونه dark reader انجام میده رو برای وبلاگها درست کرد با اون برعکس کردن رنگ ها .پست جالبی بود .
با فیلتر همه کاری میشه انجام داد:) و همیشه کاربرد داره👌
ممنون🙏🌹
۶ مهر ۱۳۹۹

Arian JoJo

سلام،خیلی ممنون!!
۱۴ مرداد ۱۳۹۹
Arian JoJo
سلام،خیلی ممنون!!
سلام، خواهش میکنم🙏
۱۴ مرداد ۱۳۹۹

مرجان

خیلی ممنون هیچوقت از اینهمه فیلتر خبر نداشتم

۱۶ شهریور ۱۳۹۸
مرجان

خیلی ممنون هیچوقت از اینهمه فیلتر خبر نداشتم

خواهش میکنم

۱۶ شهریور ۱۳۹۸

«روم » ،،،،،،،،

سلام 

خیلی خیلی سپاسگزارم ، سوتفاهم همیشه پیش میاد ، منهم خیلی کتابی می نویسم و حرف و حروفم گاه منظور واقعی مرا بد جلوه می دهد.

ممنون ، پس نویسنده با حدود اختیارات بهترین راهه.

در مورد لینک بلاگ اسکای هم اگر خواستید اسکرین میگیرم و در پستی با شما در میان میگذارم. البته بلاگ اسکای متاسفانه دیگر اجازه نمی دهد ویرایش قالب کنیم و قالبها از پیش تعیین شده هستند ، فقط نوشته رسپانسیو هستند. 

بازهم تشکر ، همین که پاسخی امیدوارانه و دوستانه با راهنمایی نوشتید ، بسیار ارزشمنده. 

اسم و فامیل من اول وبلاگم در ابتدای پست مشهوده.

موفق باشی ، ممنونم.

۱۴ مرداد ۱۳۹۸
«روم » ،،،،،،،،

سلام 

خیلی خیلی سپاسگزارم ، سوتفاهم همیشه پیش میاد ، منهم خیلی کتابی می نویسم و حرف و حروفم گاه منظور واقعی مرا بد جلوه می دهد.

ممنون ، پس نویسنده با حدود اختیارات بهترین راهه.

در مورد لینک بلاگ اسکای هم اگر خواستید اسکرین میگیرم و در پستی با شما در میان میگذارم. البته بلاگ اسکای متاسفانه دیگر اجازه نمی دهد ویرایش قالب کنیم و قالبها از پیش تعیین شده هستند ، فقط نوشته رسپانسیو هستند. 

بازهم تشکر ، همین که پاسخی امیدوارانه و دوستانه با راهنمایی نوشتید ، بسیار ارزشمنده. 

اسم و فامیل من اول وبلاگم در ابتدای پست مشهوده.

موفق باشی ، ممنونم.

سلام، خواهش میکنم
اوکی، همچنین شما:)
۱۴ مرداد ۱۳۹۸

«روم » ،،،،،،،،

سلام 

به روی چشم الان لینکی میگذارم تا آن هدر را ببینید ، من چون دیدم اکثر فنی ها دنبال دیدن و کشف طرح‌های مختلف هستند و حتی لذت می برند باخبر بشوند ، ذکر کردم وگرنه چه منظوری ؟ چه قصدی ؟ چه نیت پلیدی ؟ 

 لینک وبی را که دارم برای شما میگذارم.

این وب از آن جهت ایجاد شد تا بتوانم از فضای ۲۰ گیگ در پیکوفایل استفاده کنم و از نماشا برای آپلود تدریس های آینده ام استفاده کنم. چون از تدریس هایم فایل صوتی و همچنین صوتی تصویری تهیه میکنم تا درک بهتری برای مخاطب ایجاد شود. 

ای کاش میشد ابهامات خودم را از شما بپرسم ، مثلا در مورد گرفتن کد شامد و.... 

این وب محتوای اندکی دارد و بزودی حذف می‌شود ، وب بلاگ اسکای. 

وبی با نام اصلی و حقیقی خواهم زد ، آدرس لینک : 

گردابها 

  http://gerrdabha.blogsky.com

الان در همین پنجره ی نظر ، گزینه‌ای را وارد کرده اید که گویا کار کنترل + وی را ایفا می‌کند ، آیا امکان دارد یاد من بدهید تا در سرویس دیگری که کلیپبوردش پشتیبانی نمی کند ایجاد کنم و مطالبم را کپی _ پیس کنم ؟ 

در سرویس نام برده ، نمی توانم کپی پیس کنم و دائم با پیغام کلیپبورد شما پشتیبانی نمی کند از کلیدهای ترکیبی استفاده کنید ؛ مواجه می شوم. ویرایش قالب دارد و اگر دوست داشتید راهنمایی کنید چه کدی ؟ و در کجا وارد کنم ؟ در بین کدام تگ ؟ 

خلاصه دوست عزیز ، سوالاتی داشتم و چون شما را وارد دیدم پرسیدم وگرنه نمی پرسیدم. 

شما آنقدر بلدید که من احساس خوبی پیدا کردم برای نوشتن و پرسیدن.

الان نه ، ولی برای هشت ماه دیگر یعنی نوروز ، احتمالا به یکی از بچه‌ها درخواست طراحی قالبی تمام صفحه و ایجاد لوگویی منحصر بفرد و.... را می دهم. قدری پس انداز کنم و قیمتها با من همراهی شود حتما هم مواردی را از بیان می خرم و هم از بچه‌های وارد می خواهم با گرفتن دستمزد و حق خود ، برایم مطلوبات و خواسته هایم را انجام دهند. دنبال شخصی امین نیز میگردم تا مطالبی را که می خواهم ویرایش کنم و با اندروید نمی‌شود را انجام دهد و حق الهزینه خود را هم بگیرد. فقط باید خیلی امین باشد چون رمز ورود به پنل مدیریتم را می خواهم بدهم تا با ویندوز خواسته هایم را عملی کند. 

الان فایلهای صوتی را خودم ضبط میکنم و برای دم عید بارگذاری میکنم ولی تصویری ها را باید بعداز آشنایی کامل با کامتازیا انجام دهم. البته مووی میکر را هم دارم ولی بخوبی کامتازیا ویرایش نمی کند.

از پاورپوینت ۲۰۱۶ ضبط میکنم.

چند وقت پیش شما خیلی خوب جواب میدادید و حتی صفحه لینکهایی را برای نصب ویندوز ده بر لپ تاب به من معرفی می کردید همان عدم فرمت درایو و uef  . از ترسم اصلا دست به لبتاپم نمیزنم چون نمیدانم با ویروس یاب و نصب دوباره چه کنم. قبل از آنکه از شما بپرسم یک سری از فایلهای کتابهایم پی دی اف ها حذف شدند و اشتباه من این بود در دسکتاپ گذاشته بودم. 

حالا انشاءالله تا هشت ماه دیگر. 

اگر دوست داشتید دنبال کنید و مرا حمایت کنید ، هم خوشحال میشوم و هم امید کسب می کنم. نخواستید هم که بخوبی میدانم اصرار و اجباری وجود ندارد. پس موفق باشید. 

دوستی هستم از استان مرزی ایران با عراق ، هم اکنون هم زلزله هایش بعداز جنگ به ویرانی خاک عزیزمان دامن زد. بنده ۳۴ ساله هستم ، سی و چهار و زمان ما همه کامپیوتر نداشتند تا یاد بگیرند. اکنون شروع کرده ام. 

موفق باشید ، من که با شما عزیزان دوست هستم.

۱۳ مرداد ۱۳۹۸
«روم » ،،،،،،،،

سلام 

به روی چشم الان لینکی میگذارم تا آن هدر را ببینید ، من چون دیدم اکثر فنی ها دنبال دیدن و کشف طرح‌های مختلف هستند و حتی لذت می برند باخبر بشوند ، ذکر کردم وگرنه چه منظوری ؟ چه قصدی ؟ چه نیت پلیدی ؟ 

 لینک وبی را که دارم برای شما میگذارم.

این وب از آن جهت ایجاد شد تا بتوانم از فضای ۲۰ گیگ در پیکوفایل استفاده کنم و از نماشا برای آپلود تدریس های آینده ام استفاده کنم. چون از تدریس هایم فایل صوتی و همچنین صوتی تصویری تهیه میکنم تا درک بهتری برای مخاطب ایجاد شود. 

ای کاش میشد ابهامات خودم را از شما بپرسم ، مثلا در مورد گرفتن کد شامد و.... 

این وب محتوای اندکی دارد و بزودی حذف می‌شود ، وب بلاگ اسکای. 

وبی با نام اصلی و حقیقی خواهم زد ، آدرس لینک : 

گردابها 

  http://gerrdabha.blogsky.com

الان در همین پنجره ی نظر ، گزینه‌ای را وارد کرده اید که گویا کار کنترل + وی را ایفا می‌کند ، آیا امکان دارد یاد من بدهید تا در سرویس دیگری که کلیپبوردش پشتیبانی نمی کند ایجاد کنم و مطالبم را کپی _ پیس کنم ؟ 

در سرویس نام برده ، نمی توانم کپی پیس کنم و دائم با پیغام کلیپبورد شما پشتیبانی نمی کند از کلیدهای ترکیبی استفاده کنید ؛ مواجه می شوم. ویرایش قالب دارد و اگر دوست داشتید راهنمایی کنید چه کدی ؟ و در کجا وارد کنم ؟ در بین کدام تگ ؟ 

خلاصه دوست عزیز ، سوالاتی داشتم و چون شما را وارد دیدم پرسیدم وگرنه نمی پرسیدم. 

شما آنقدر بلدید که من احساس خوبی پیدا کردم برای نوشتن و پرسیدن.

الان نه ، ولی برای هشت ماه دیگر یعنی نوروز ، احتمالا به یکی از بچه‌ها درخواست طراحی قالبی تمام صفحه و ایجاد لوگویی منحصر بفرد و.... را می دهم. قدری پس انداز کنم و قیمتها با من همراهی شود حتما هم مواردی را از بیان می خرم و هم از بچه‌های وارد می خواهم با گرفتن دستمزد و حق خود ، برایم مطلوبات و خواسته هایم را انجام دهند. دنبال شخصی امین نیز میگردم تا مطالبی را که می خواهم ویرایش کنم و با اندروید نمی‌شود را انجام دهد و حق الهزینه خود را هم بگیرد. فقط باید خیلی امین باشد چون رمز ورود به پنل مدیریتم را می خواهم بدهم تا با ویندوز خواسته هایم را عملی کند. 

الان فایلهای صوتی را خودم ضبط میکنم و برای دم عید بارگذاری میکنم ولی تصویری ها را باید بعداز آشنایی کامل با کامتازیا انجام دهم. البته مووی میکر را هم دارم ولی بخوبی کامتازیا ویرایش نمی کند.

از پاورپوینت ۲۰۱۶ ضبط میکنم.

چند وقت پیش شما خیلی خوب جواب میدادید و حتی صفحه لینکهایی را برای نصب ویندوز ده بر لپ تاب به من معرفی می کردید همان عدم فرمت درایو و uef  . از ترسم اصلا دست به لبتاپم نمیزنم چون نمیدانم با ویروس یاب و نصب دوباره چه کنم. قبل از آنکه از شما بپرسم یک سری از فایلهای کتابهایم پی دی اف ها حذف شدند و اشتباه من این بود در دسکتاپ گذاشته بودم. 

حالا انشاءالله تا هشت ماه دیگر. 

اگر دوست داشتید دنبال کنید و مرا حمایت کنید ، هم خوشحال میشوم و هم امید کسب می کنم. نخواستید هم که بخوبی میدانم اصرار و اجباری وجود ندارد. پس موفق باشید. 

دوستی هستم از استان مرزی ایران با عراق ، هم اکنون هم زلزله هایش بعداز جنگ به ویرانی خاک عزیزمان دامن زد. بنده ۳۴ ساله هستم ، سی و چهار و زمان ما همه کامپیوتر نداشتند تا یاد بگیرند. اکنون شروع کرده ام. 

موفق باشید ، من که با شما عزیزان دوست هستم.

سلام
ممنون لطف کردید
من در مورد گرفتن کد شامد اطلاعی ندارم، ولی اگر داخل وب جستجو کنید حتما قونین و مطالبی در موردش پیدا میکنید:)
اگر در سرویس دیگه ای پشتیبانی نمیکنه بدونید که امکان کپی و پیست در اون قفل شده، توسط جاوا اسکریپت
اگر امکانش بود بهم ادرس محلی رو که نمیتونید کپی کنید رو برام بفرستید تا بررسی کنم ، و راهنمایی
خیلی هم عالی(ادرس وبتون)
شما اختیار دارید این چه حرفیه، منم یکی مثل شما، در حد خودم بلدم:)
بزرگیتون رو میرسونه :)
برای این که مطالبتون رو بدید تا یک نفر دیگه ویرایش کنه لازم نیست رمز و نام کاربریتون رو بهش بدید، کافیه اون رو نویسنده کنید، و دسترسی هاشو محدود کنید 
اگر اهل بیان بلاگ هست ، با وارد کردن نام کاربری اون در قسمت نویسندگان و تایین دسترسی و اضافه کردن اون به عنوان نویسنده این قابلیت رو بهش میدید که فقط مطالب رو بتونه ویرایش کنه و نه بیشتر (با تایین دسترسی)
و اگر عضو بیان نیست ، میتونه با عضو شدن و گرفتن نام کاربری اون شخص این دسترسی رو بهش بدید که نویسنده شما بشه و به شما کمک کنه.

الان یادم اومد شما رو:)
خیلی هم عالی ، البته که دنبال میکنم، چرا نه؟، کار بسیار خوبی کردید، من در خدمتم عزیز*_^
۱۴ مرداد ۱۳۹۸

دُخـتَرکـــِـ🌼 بی نآم :)

خوش برگشتین :))
۱۰ مرداد ۱۳۹۸
دُخـتَرکـــِـ🌼 بی نآم :)
خوش برگشتین :))
ممنونم از این همراهی:))
۱۰ مرداد ۱۳۹۸

mozhdeh solimani

سلام آموزش عالی بود مرسی .
۱۴ تیر ۱۳۹۸
mozhdeh solimani
سلام آموزش عالی بود مرسی .
سلام
خواهش میکنم، ممنونم از شما:)
۱۴ تیر ۱۳۹۸

abdolnabi solimani

دقیقا کدها بسیار عالی بودند واقعا زحمت کشیدید خسته نباشید انشالله
۱۴ تیر ۱۳۹۸
abdolnabi solimani
دقیقا کدها بسیار عالی بودند واقعا زحمت کشیدید خسته نباشید انشالله
خواهش میکنم، اختیار دارید، وظیفه اس
سلامت باشید
۱۴ تیر ۱۳۹۸

محمدصالح کامیاب

سلام
خیلی خوشم اومد
:)
:)
۱۴ تیر ۱۳۹۸
محمدصالح کامیاب
سلام
خیلی خوشم اومد
:)
:)
سلام
قابل نداره:)
۱۴ تیر ۱۳۹۸

معلمی از جنس اینده

این اموزش بهترین اموزشی بود که تا حالا دیده بودم.
۱۴ تیر ۱۳۹۸
معلمی از جنس اینده
این اموزش بهترین اموزشی بود که تا حالا دیده بودم.
:) خدا رو شکر
۱۴ تیر ۱۳۹۸

عرفان ...

یکی از بهترین مطالب.
۱۴ تیر ۱۳۹۸
عرفان ...
یکی از بهترین مطالب.
خواهش میکنم:)
۱۴ تیر ۱۳۹۸

حـ . آرمان (استاد بزرگ)

جالب و کاربردی مثل همیشه :)
موفق باشید
۱۴ تیر ۱۳۹۸
حـ . آرمان (استاد بزرگ)
جالب و کاربردی مثل همیشه :)
موفق باشید
ممنون ، لطف دارید!
همچنین!
۱۴ تیر ۱۳۹۸

غریبه ترینم...

باید بعدا با کامپیوتر بیام کد ها رو امتحآن کنم...ولی  آموزش جذابی بود(:
۱۴ تیر ۱۳۹۸
غریبه ترینم...
باید بعدا با کامپیوتر بیام کد ها رو امتحآن کنم...ولی  آموزش جذابی بود(:
خدا رو شکر:)، ممنونم
۱۴ تیر ۱۳۹۸