چطور بفهمیم نظری که ارسال کردیم به یک وبلاگ توسط نویسنده همون وبلاگ خونده شده؟

چطور بفهمیم نظری که ارسال کردیم به یک وبلاگ توسط نویسنده همون وبلاگ خونده شده؟

۲۹

۱۷ مهر ۱۴۰۱

طریقه حذف "بخش‌هایی از این نظر که با * مشخص شده، توسط مدیر سایت حذف شده است" از نظرات کاربران در وبلاگ!

۱۱

۱ مرداد ۱۴۰۱

قالب تلگرام بیان بلاگ حرفه ای به همراه ابزار ویرایش و پلاگین

۱۲

۲۷ تیر ۱۴۰۱

طریقه آدرس دهی فایل های صندوق بیان بدون رمزنگاری! (بدون مخفی کردن ادرس)

۴

۲۵ تیر ۱۴۰۱

طریقه ارتباط با وبلاگنویسی که قابلیت ارسال نظر رو خاموش کرده

طریقه ارتباط با وبلاگنویسی که قابلیت ارسال نظر رو خاموش کرده

۷

۲۰ تیر ۱۴۰۱

نرم افزار قالب های پرو وب پلاس برای اندروید!

نرم افزار قالب های پرو وب پلاس برای اندروید!

۲۳

۲۲ مرداد ۱۴۰۰

نکات و ترفند های سرویس بیان بلاگ + آفلاین ساز فایل پشتیبان بیان!

نکات و ترفند های سرویس بیان بلاگ + آفلاین ساز فایل پشتیبان بیان!

۲۹

۱۵ خرداد ۱۴۰۰

ابزار پشتیبان گیر پست های بیان بلاگ به همراه اطلاعات و مشخصات وبلاگ

ابزار پشتیبان گیر پست های بیان بلاگ به همراه اطلاعات و مشخصات وبلاگ

۲۵

۱۴ ارديبهشت ۱۴۰۰

قالب اینستاگرام نسخه حرفه ای و پیشرفته برای وبلاگ های بیان بلاگ + قابلیت ثبت استوری!!

۱۸

۳۱ فروردين ۱۴۰۰

نکاتی در رابطه با بررسی فعال بودن جاوا اسکریپت وبلاگ همراه با دانستی های مفید !

۲۰

۱۵ آذر ۱۳۹۹

درباره وبلاگ
پرو وب پلاس با ارائه خدماتی نظیر فروش قالب بیان بلاگ، طراحی سفارشات، ابزار های وبلاگ نویسان از جمله، برای زیباسازی وبلاگ و پاسخ به سوالات کاربران فعالیت می کند.

نویسنده آشنا @پرو وب پلاس

۱۷ مهر ۱۴۰۱

استفاده از نشانه ها - آمورش درباره قالب های رسمی بیان


1.از پنل مدیریت وبلاگتون به قسمت تنظیمات پیشرفته برید و گذینه ای به نام: استفاده از نشانه و امکان استفاده از تصویر برای مطلب رو علامت بزنید مثل تصویر زیر:



قالب امید:تو این قالب از نشانه ی middle-posts  استفاده شده به این معنی که اگر شما مطالب ارسالی که به وبلاگتون هست رو به این نشانه اضافه کنید نمایی زیبا تر در قالبتون خواهید داشت
تفاوت:
بدون نشانه:

اگر مطالب مورد نظر رو به نشانه مرتبط کنید به شکل زیر در میاد:

بعد از اینکه مراحل بالا رو انجام دادید
برای اینکه از نشانه ی middle-posts استفاده کنید کافیه ابتدا به قسمت تنظیمات پیشرفته از قسمت تنظیمات بیاید، آخر صفحه نشانه ها رو پیدا میکنید، بعد روی گذینه نشانه جدید کلیک کنید(در تصویر اول همین پست نشون دادم) ، نام و شناسه لاتین رو middle-posts بنویسید

برای اینکه منظور من رو خوب متوجه بشید از شما میخوام کار زیر رو انجام بدید:

برای مثال اینکه نشانه ها چطور عمل میکنند بیان بلاگ سه قالب رو با نشانه قرار داده اونها رو با هم بررسی میکنیم(یادتون باشه کار های بالا رو انجام بدید)

طریقه انجام:

 و در آخر ذخیره کنید. بعد به قسمت فهرست مطالب برگشته و پستی که میخواید با این نشانه در بالای وبلاگ قرار بگیره رو روی ویرایش بزنید، بعد تیک نشانه ای که ایجاد کردید رو بزنید. مانند تصویر زیر:

 و در اخر پست رو ذخیره کنید. برای اینکه پست های این قسمت درست نمایش داده بشن بهتره پست هایی رو بزارید که متن کوتاه تری دارن وبقیه متن در ادامه مطلب هست یا مثلا برای پست های خاص استفاده کنید.یادتون باشه حداکثر سه پست قرار میگیره.



اسم قالب : ستون
این قالب هم با نشانه ی که قبلا گفتم یکی هست و با قالب بالا هیچ فرقی نداره.
حداکثر دو پست قرار میگیره


نشانه قالب زیر فرق داره:

نام قالب: امیدوار
نشانه: featured
حواستون باشه برای اینکه قالب مثل تصویر بالا در بیاد باید از نشانهfeatured استفاده کنید.



شاید جالب باشه براتون:
-روش افزایش بازدید کننده از راه صحیح + طریقه صحیح منتشر کردن پست در بیان بلاگ

۱۹ فروردين ۱۳۹۸
نویسنده آشنا
۱۵
ارسال نظر
نظر دادن تنها برای اعضای بیان ممکن است.
اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.

محمد مهدی شکوری

«بعد تیک نشانه ای که ایجاد کردید رو بزنید. مانند تصویر زیر:»

تصویری وجود ندارد
۳ تیر ۱۴۰۰
محمد مهدی شکوری
«بعد تیک نشانه ای که ایجاد کردید رو بزنید. مانند تصویر زیر:»

تصویری وجود ندارد
 قالب های پیش فرض بیان که داری قابلیت نشانه گذاری و گلچین کردن پست ها هستن، در قسمت گلچین شده توسط نشانه، تگ تصویر وجود ندارد و به همین جهت
هیچ تصویری نمایش داده نمی شود! برای قابلیت فوق نیاز به دانش طراحی وب برای ویرایش قالب و اضافه کردن تگ تصویر به قسمت فوق هست.
۳ تیر ۱۴۰۰

مجتبی ساجدی

سلام
خوب هستین.
من یه سوال داشتم و سوالم هم این بود که چجوری قالب فعلیم رو به این حالت دربیارم؟؟؟
۲۲ اسفند ۱۳۹۸
مجتبی ساجدی
سلام
خوب هستین.
من یه سوال داشتم و سوالم هم این بود که چجوری قالب فعلیم رو به این حالت دربیارم؟؟؟
سلام، ممنون از شما:)
اگر دقت کرده باشین ، در قسمت نظرات دوست دیگه ای همین سوال رو پرسیدن، برای مشاهده اینجا رو کلیک کنید

خلاصه : شما یا باید طراح قالب باشید، یا سفارش بدید!
۲۲ اسفند ۱۳۹۸

دانلود فیلم

سلام مجدد اگ بخوام قالب مورد نظر رو واسم همه چیزشو کپی کنید قیمتش چقدر میشه ؟
۲۲ اسفند ۱۳۹۸
دانلود فیلم
سلام مجدد اگ بخوام قالب مورد نظر رو واسم همه چیزشو کپی کنید قیمتش چقدر میشه ؟
سلام، بهتون یاد دادم :) پس باید خودتون انجام بدید! من وقت انجام چنین کاری رو ندارم!
۲۲ اسفند ۱۳۹۸

دانلود فیلم

قربونت من خیالم راحت باشه؟ ک کارمو اوکی میکنید؟
۲۱ اسفند ۱۳۹۸
دانلود فیلم
قربونت من خیالم راحت باشه؟ ک کارمو اوکی میکنید؟
خیالتون راحت راحت:) بهتون خبر میدم! نیاز به پرس و جو نیست!
۲۱ اسفند ۱۳۹۸

دانلود فیلم

مشکلی با این موضوع ندارم وبلاگی ک من قالب واسش میخوام seriall.blog.ir
۲۱ اسفند ۱۳۹۸
دانلود فیلم
مشکلی با این موضوع ندارم وبلاگی ک من قالب واسش میخوام seriall.blog.ir
ادرس وبلاگتون رو میدونم، روی ایمیلتون درج شده بود!
منتظر بمونید!
۲۱ اسفند ۱۳۹۸

دانلود فیلم

پرداختش مشکلی نداره فقط بصورت سایت http://donyayeserial.blog.ir میتونید در بیارید؟
۲۰ اسفند ۱۳۹۸
دانلود فیلم
پرداختش مشکلی نداره فقط بصورت سایت http://donyayeserial.blog.ir میتونید در بیارید؟
شما هر درخواستی که داشته باشید من میتونم انجام بدم، ولی متاسفانه شما از تصاویر با طول زیاد در وبلاگ اصلیتون استفاده کردید، در حالی که وبلاگی که معرفی کردید برای تصاویر فیلم ها و سریال ها از تصاویر با عرض زیاد استفاده میشه، در نتیجه ظاهری شبیه به اون وبلاگ پیدا نمیکنه:)
من چیزی که میخواید رو کپی برابر اصل به شما تحویل میدم، ولی شما باید تصاویر پست ها رو عوض کنید ، تا وبلاگتون مثل وبلاگی که معرفی کردید بشه!
اگر مشکلی ندارید، میتونید درخواست خودتون رو به صورت پیام خصوصی تایید کنید تا کار رو شروع و ظرف 24 ساعت دیگه به شما تحویل بدم.
۲۰ اسفند ۱۳۹۸

دانلود فیلم

خب من الان ی باکس بخوام اضاف کنم ب وبلاگم مثلا مثل اخرین مطالب سایت با ی عنوان دیگ بعد از چه کدی باید استفاده کنم کد ساخته شده ندارن؟ یادمه خیلی زمان پیش اینکارو کردم و یک باکس درست کردم ب عنوان اخرین فیلم های منتشر شده الان هرچی گشتم کدو پیدا نکردم و چیزیم یادم نمیاد ازش بنظرتون باید چیکار کنم
۲۰ اسفند ۱۳۹۸
دانلود فیلم
خب من الان ی باکس بخوام اضاف کنم ب وبلاگم مثلا مثل اخرین مطالب سایت با ی عنوان دیگ بعد از چه کدی باید استفاده کنم کد ساخته شده ندارن؟ یادمه خیلی زمان پیش اینکارو کردم و یک باکس درست کردم ب عنوان اخرین فیلم های منتشر شده الان هرچی گشتم کدو پیدا نکردم و چیزیم یادم نمیاد ازش بنظرتون باید چیکار کنم
درست کردن باکس مورد نظر شما با استفاده از نشانه ، مثل ابزار های منتشر شده در اینترنت نیست! آموزشی هم در رابطه با درست کردن اون وجود نداره
تصور شما این هست که کدی رو کپی و عنوانش رو تغییر بدید و به عنوان باکس قرار بدید، در حالی که نشانه ها اینطور عمل نمیکنن!کاملا متفاوت هست!این مطلب رو از هر طراحی که در بیان بلاگ کار میکنه میتونید بپرسید.
شما دو راه بیشتر ندارین: 
1. زبان های طراحی وب، بعلاوه آموزش استفاده از تگ های بیان بلاگ رو یاد بگیرید
2. سفارش بدید تا براتون طراحی کنم ، و به قالب وبلاگتون اضافه کنم و هزینه این کار رو به صورت انلاین پرداخت کنید. به مبلغ 5 هزار تومن ، به اعزای هر باکس یا قسمتی که به وبلاگتون اضافه میشه!(بعلاوه نحوه استفاده از نشانه رو به صورت ویدئو ، بعد از پرداخت هزینه ، همراه با کد قالبتون فرستاده میشه، به این صورت که بعد از پرداخت به صفحه دریافت و دانلود هدایت میشید)
۲۰ اسفند ۱۳۹۸

دانلود فیلم

سلام ببخشید من متوجه استفاده از نشانه نشدم مطلب کامل تری در خصوص این موضوع ندارید؟
۲۰ اسفند ۱۳۹۸
دانلود فیلم
سلام ببخشید من متوجه استفاده از نشانه نشدم مطلب کامل تری در خصوص این موضوع ندارید؟
سلام
به زبان ساده ، نشانه برای تقسیم بندی مطالب استفاده میشه، البته به شرطی که قالب وبلاگ شما به نشانه ها مجهز باشه
در همه نشانه mobile هست که اگر استفاده از نشانه رو فعال کنید و نشانه mobile رو اضافه کنید و ذخیره ، بعد از ارسال پست از طریق پیامک، پست های شما در قسمتی از وبلاگ به نام پیام کوتاه نمایش داده میشه.
در تعریف دیگه: نشانه ها زمانی به کار میان که شما قصد اضافه کردن بخش جدیدی رو دارید که مطالب شما به صورت گلچین در قسمتی از قالب، یا به صورت اسلایدر، یا غیره و غیره نمایش داده بشن، پس برای هر قسمت یه نشانه تعریف و موقعی که میخواید پست جدیدی ارسال کنید تیک مربوط به نشانه مورد نظر رو میزنید، و مطلب مورد نظر شما در اون قسمت نمایش داده میشه:)
اما یادتون باشه، برای اینکه نشانه ها عمل کنن، احتیاج به طراحی بخش مورد نظر در قالب و تعریف اون نشانه برای اون قسمت و اختصاص دادن نشانه دلخواه هست، که احتیاج به یادگیری طراحی وب، و نحوه استفاده از تگ های بیان بلاگ باید بکنید:)
و اگر علمش رو ندارید میتونید از قالب های پیش فرضی که معرفی کردم در این پست کمک بگیرید و بیشتر آشنا بشید، پیشنهاد میکنم برای بهتر متوجه شدن حتما یک بار طریقه انجام دادنش رو قدم به قدم با این پست جلو برید تا بهتر متوجه بشید!
انشالله در اینده پستی آموزشی در رابطه با نحوه استفاده از این امکان رو قرار میدم

۲۰ اسفند ۱۳۹۸

Mohsen Farajollahi シ

یک پستی در مورد نشانه ها گذاشته بودن و من گفتم قالب امیدوار از این نشانه ها استفاده میکنه. ایشون هم لطف کردن و نشانی اینجا رو دادن تا به صورت کامل قالب هایی که از نشانه ها استفاده میکنن رو ببینم :) واقعا امکان جالبیه به نظرم.

۹ بهمن ۱۳۹۸
Mohsen Farajollahi シ

یک پستی در مورد نشانه ها گذاشته بودن و من گفتم قالب امیدوار از این نشانه ها استفاده میکنه. ایشون هم لطف کردن و نشانی اینجا رو دادن تا به صورت کامل قالب هایی که از نشانه ها استفاده میکنن رو ببینم :) واقعا امکان جالبیه به نظرم.

دستشون درد نکنه، خودم به شخصه از ایشون داخل وبشون تشکر میکنم، ممنون که گفتین:)
۹ بهمن ۱۳۹۸

Mohsen Farajollahi シ

خیلی جالب بود :) من فقط مال قالب امیدوار رو میدونستم! از نقل بلاگ هم بابت معرفی تشکر میکنم. وبلاگ واقعا خوبی دارین!

۹ بهمن ۱۳۹۸
Mohsen Farajollahi シ

خیلی جالب بود :) من فقط مال قالب امیدوار رو میدونستم! از نقل بلاگ هم بابت معرفی تشکر میکنم. وبلاگ واقعا خوبی دارین!

سلام
خواهش میکنم، از نقل بلاگ بابت معرفی چه چیزی؟

خب این لطف شما رو میرسونه:)
۹ بهمن ۱۳۹۸

سیدحمیدرضا باب الحوائجی

درود مجدد، ممنونم که برای پاسخ به کامنت بنده حقیر وقت گذاشتید عزیز

 

3 گیگ فضای رایگان !

در خصوص فضای رایگان بارگذاری فایل ها می بایست به این نکته اشاره کنم که «پیکوفایل» و یا «گوگل درایو» هرکدام حجم بسیار بیشتری را در اختیار کاربر قرار می دهند، آن هم بدون محدودیت در اعمال پوشه بندی و تعداد فایل های ارسال شده. به نوعی می توان گفت سرویس پیکوفایل کاملا رایگان است.

 

 دارا بودن به سیستم لایک گیر بدون تقلب ، به طوری که هر حساب کاربری در بیان امکان یک بار لایک کردن مطلب را دارد. و اعضای غیر بیان نمیتوانند لایک کنند!

در خصوص سیستم "لایک" مطالب blog.ir می بایست به این نکته اشاره داشت که کاربران غیر بیانی به نوعی مجبور می شوند تا در این سرویس ثبت نام کرده و نکته عجیب تر اینکه شماره تلفن همراه خود را وارد کنند. اینکه "بیان" از کاربرانش شماره موبایل دریافت می کند برای من قابل هضم نیست و به شخصه از این موضوع گلایه مندم.


البته در باقی موارد بیان خیلی خوب عمل کرده است. به نظر می آید امسال شاهد سازگاری این سرویس وبلاگدهی با گوشی و تبلت باشیم. علاوه بر این برخی نکات ریز و درشت دیگر می بایست در دست بررسی قرار بگیرد، مثل منوهای کرکره ای برای تاریخچه وبلاگ و موضوعات.

۱۵ مرداد ۱۳۹۸
سیدحمیدرضا باب الحوائجی

درود مجدد، ممنونم که برای پاسخ به کامنت بنده حقیر وقت گذاشتید عزیز

 

3 گیگ فضای رایگان !

در خصوص فضای رایگان بارگذاری فایل ها می بایست به این نکته اشاره کنم که «پیکوفایل» و یا «گوگل درایو» هرکدام حجم بسیار بیشتری را در اختیار کاربر قرار می دهند، آن هم بدون محدودیت در اعمال پوشه بندی و تعداد فایل های ارسال شده. به نوعی می توان گفت سرویس پیکوفایل کاملا رایگان است.

 

 دارا بودن به سیستم لایک گیر بدون تقلب ، به طوری که هر حساب کاربری در بیان امکان یک بار لایک کردن مطلب را دارد. و اعضای غیر بیان نمیتوانند لایک کنند!

در خصوص سیستم "لایک" مطالب blog.ir می بایست به این نکته اشاره داشت که کاربران غیر بیانی به نوعی مجبور می شوند تا در این سرویس ثبت نام کرده و نکته عجیب تر اینکه شماره تلفن همراه خود را وارد کنند. اینکه "بیان" از کاربرانش شماره موبایل دریافت می کند برای من قابل هضم نیست و به شخصه از این موضوع گلایه مندم.


البته در باقی موارد بیان خیلی خوب عمل کرده است. به نظر می آید امسال شاهد سازگاری این سرویس وبلاگدهی با گوشی و تبلت باشیم. علاوه بر این برخی نکات ریز و درشت دیگر می بایست در دست بررسی قرار بگیرد، مثل منوهای کرکره ای برای تاریخچه وبلاگ و موضوعات.

 درود:)
در مورد فضای بیشتر گوگل درایو و پیکوفایل با شما موافقم اما!:
باید اشاره کنم که استفاده از فضای اختصاصی بیان بلاگ برای اپلود سرعت انجام کار ها را بیشتر کرده و قابلیت بارگذاری تصاویر ویدیو و ... را بیشتر میکند، برخلاف سرویس های دیگر اپلودهی که مجبور به کپی کردن لینک دانلود یا ادرس تصویر به قسمت ویرایش مطالب میشوید، در بیان بلاگ میتوانید با سرعت بالا از قسمت ویرایشگر مطلب فایل ها را اپلود و بارگذاری کنید.

اینکه مطالب بدون تقلب لایک میشوند ، بسیار با ارزش است، چرا؟
1. یکی از ملاک های بیان بلاگ برای قرار گرفتن در قسمت وبلاگ های برتر میباشد، و باعث میشود افراد برای ان تلاش کنند
2.افراد ماهر در طراحی وب میتوانند با ویرایش کد ها قسمت لایکدهی را ویرایش و شما شاهد ارای غیر واقعی میشوید:)

و در نهایت ، اینکه بیان بلاگ از کابران خود شماره تلفن درخواست میکند به این دلیل است که :
1. شما بتوانید از امکانات پیامکی مطلع شوید!
2. در صورت اتمام بسته ها از تمدید کردن انها ، یا بروزرسانی های بیان مطلع شوید!
3. در صورتی که رمز یا نام کاربری را فراموش کنید با برقراری تماس با بیان و مطرح کردن موضوع  میتوانید حساب خود را بازیابی کنید و تنها راه شماره تلفن شماست.
بیان بلاگ هیچگونه سودجویی یا پیام تبلیغاتی نمیفرستد!
بیان بلاگ برای کاربران خود هر ساله به مناسبتی جوایزی را در نظر میگیرد.
در چند سال اخیر شاهد پیشرفت های بسیاری بوده و افراد ان کاملا قابل اعتماد هستند!
هیچ گونه سوء استفاده ای در ان صورت نمیگیرد و محیطی کاملا امن با پروتکل https میباشد.

در مورد سازگاری با گوشی و تبلت و منو های کرکره ای باید خدمتتون عرض کنم که هیچ ربطی به سرویس وبلاگدهی نداشته و اینها رو میتونید در قالب وبلاگ قرار بدید و حتی محیطی شبیه به وردپرس طراحی کنید!
همونطور که خدمتتون عرض کردم ، این سرویس تنها سرویسی هست که کدنویسی قالب های اون به راحتی قابل انجام هست و هیچگونه دردسری نداره:) پس نگران چیزی نباشید:) 

اگر شما سرویس اپارات رو نگاه کنید ، به خلاف بیان بلاگ سرویس لایکدهی اون بر اساس ای پی هست، یعنی منی که طراح وب باشم میتونم ویدیو خودم رو تا میلیون ها بار بدون اینکه مشکلی پیش بیاد لایک کنم:) پس اگر مجبور به ثبت نام میشوند کاربران غیر بیانی ، به این دلایل هاست....
۱۵ مرداد ۱۳۹۸

سیدحمیدرضا باب الحوائجی

عرض سلام و ادب؛ به نظر شما چرا باید از بلاگ اسکای به بیان مهاجرت کنیم؟ آیا میشه تا همیشه به بیان اعتماد کرد؟

۱۵ مرداد ۱۳۹۸
سیدحمیدرضا باب الحوائجی

عرض سلام و ادب؛ به نظر شما چرا باید از بلاگ اسکای به بیان مهاجرت کنیم؟ آیا میشه تا همیشه به بیان اعتماد کرد؟

سلام، ممنون، سلامت باشید!
بحث اعتماد به بیان:) نظر هر کسی متفاوت هست.
دلایل بنده:
 1. سهولت در ارسال مطالب و اپلود و استفاده در پست ها
2.کدنویسی شده توسط زبان برنامه نویسی پایتون که یکی از بهترین و قدرتمند ترین زبان های دنیاست.
3. بالا بودن رتبه الکسای بیان بلاگ و در نتیجه پررنگ تر بودن شما در موتور های جستجو!
4.دارا بودن به سیستم آمارگیر پیشرفته ، به نحوی که شما میتونید تمام مشخصات افرادی که به وبلاگتون اومده رو بفهمید و حتی ربات ها رو از غیر اون تشخیص بدید، و خیلی موارد دیگه که بحث مفصلی میخواد:)
5.دارا بودن به سیستم حق کپی برداری ، برای اگاهی از کسانی که مطالب شما رو کپی کردن، حتی قسمت مشخص شده و ساعت و تاریخ کپی برداری!
6. 3 گیگ فضای رایگان !
7.امکانات پیامکی
8.تنوع در قالب ها
9. در صورتی که طراح قالب باشید به راحتی میتونید قالب خودتون رو طراحی کنید، به دلیل ساده بودن تگ های بیان!
10. امکاناتی نظیر: سهولت در اضافه کردن موضوع به مطالب بدون موضوع، بدون نیاز به ویرایش مطالب
و همچنین کلمات کلیدی، سیستم پاسخ دهی به نظرات به صورت پیشرفته، و جداشدن اسپم ها به صورت اتوماتیک و سیستم جلوگیری از اسپم!
11.قابلیت دنبال کردن افراد و مطلع شدن پست های جدید دوستان
12. دارا بودن به سیستم لایک گیر بدون تقلب ، به طوری که هر حساب کاربری در بیان امکان یک بار لایک کردن مطلب را دارد. و اعضای غیر بیان نمیتوانند لایک کنند!
 13.در صورتی که طراح قالب باشید میتوانید از نشانه های بهره های فراوانی ببرید!
14. دارا بودن به تنظیمات پیشرفته و متناسب با وبلاگنویس


لازم به ذکر هست که محدودیت هایی هم دارد، نظیر:
1. خرید امکان استفاده از جاوا اسکریپ(تمدیدی)
2.و سایر امکانات دیگر نظیر موضوعات و تعداد ارسال مطالب در روز و غیره و غیره که تنها در صورت نیاز میتونید خرید و سپس استفاده بفرمایین:) 

از نظر بنده بهترین سیستم وبلاگدهی هست، من قبل از اینکه با سرویس بیان بلاگ اشنا بشم ، به صورت مداوم وبلاگم رو عوض میکردم ، اما الان پنج سال از این قضیه میگذره و من حتی یک بار هم به فکر عوض کردن سرویس نشدم:) 
اینجا رابطه گرم و صمیمانه ای میتونید با بقیه وبلاگنویس ها داشته باشید و به گپ و گفت بپردازید!


امیدوارم کافی بوده باشه، موفق باشید!:)
۱۵ مرداد ۱۳۹۸

ع . شکیبا

سلام
ضمن تشکر

من 5 نشانه ایجاد کردم اما نمیدونم چطور باید از اونها استفاده کنم و به چه دردی می خورن.
از این مطلب شما هم نتیجه ای نگرفتم

اگه برام توضیح بدید و یک مثال بزنید ممنون میشم.
یا علی
۵ تیر ۱۳۹۸
ع . شکیبا
سلام
ضمن تشکر

من 5 نشانه ایجاد کردم اما نمیدونم چطور باید از اونها استفاده کنم و به چه دردی می خورن.
از این مطلب شما هم نتیجه ای نگرفتم

اگه برام توضیح بدید و یک مثال بزنید ممنون میشم.
یا علی
سلام به شما دوست عزیز

استفاده از نشانه ها به نحوی که شما استفاده کردید نیست:)
و احتیاج به یادگیری تگ های بیان بلاگ و زبان طراحی وب داره
اما خوشبختانه بیان بلاگ دو سه مورد از قالب های پیش فرض را به این امکان مجهز کرده که توضیح دادم در این پست.
بزارید براتون یک مثال بزنم:
فرض کنید شما طراح وب هستید و میخواید فقط پست های خبری همراه با عکس رو در یک باکس که خودتون طراحی کردید در قالب وبلاگتون نمایش داده بشند، و بقیه پست ها در این باکس نباشند!
خب اینجاست که نشانه ها به کمک شما میان، میتونید یک نشانه، مثلا با اسم news ایجاد کنید ، اما قبل از اون باید باکس مربوطه رو طراحی و کد تگ های بیان بلاگ رو بهش اضافه کنید ، که انجام این کار احتیاج به آگاهی از نحوه انجام داره که خدمتتون عرض کردم.
اگر بخواید منظور من رو واضح تر مشاهده کنید میتونید به وبسایت چفچفک که در صفحه اصلی وبلاگ های برتر قرار داره سر بزنید و ستون های سمت راست و چپ رو مشاهده کنید، همه اون پست ها و تصاویر جدا از پست های وسط صفحه به نمایش در اومدن که حاکی از قرار دادن نشانه برای هر نوع باکس هست.

درست کردن نشانه ها هیچ گونه استفاده ای نداره اگر نشانه مربوطه در قالب وبلاگتون طراحی نشده باشه

طبق مثالی که برای قالب های داخل پست زدم ، قالب رو انتخاب و مراحل رو پیش برید تا متوجه نحوه استفاده بشید

اگر هم احساس کردید گیج کننده به نظر میرسه میتونید بهم بگید تا یک ویدئو آموزشی به این پست اضافه کنم تا کاملا آشنا بشید.
۵ تیر ۱۳۹۸

عرفان ...

سپاس
۲۳ فروردين ۱۳۹۸
عرفان ...
سپاس
خواهش میکنم:)
۲۳ فروردين ۱۳۹۸

عرفان ...

سلام.
ممنون بابت وقتی که گذاشتید. من چون از قالب های خود بیان استفاده نمیکنم، باید در قسمت ویرایش قالب، چکار کنم تا بتوانم از نشانه ها استفاده کنم؟
۲۳ فروردين ۱۳۹۸
عرفان ...
سلام.
ممنون بابت وقتی که گذاشتید. من چون از قالب های خود بیان استفاده نمیکنم، باید در قسمت ویرایش قالب، چکار کنم تا بتوانم از نشانه ها استفاده کنم؟
سلام
همچنین 
استفاده از نشانه ها بستگی به شما داره، اینکه شما چه چیزی لازم دارید؟!
همچنین باید به نحوه ویرایش html و css مطلع باشید
علاوه بر این ، بیان بلاگ نحوه استفاده از این تگ رو بخوبی توضیح داده، که میتونید با مراجعه به قالب های بیان و باز کردن قسمت html نحوه به کارگیری نشانه ها رو بفهمید.
با مراجعه به قالب های نشانه دار بیان و جستجوی تگ : flag
موفق باشید!
۲۳ فروردين ۱۳۹۸

حصـــــــcafeh.blogـــــین ..

واقعا دممنون.
فقد قالب من چنین  قابلیتی رو داره؟
۱۸ فروردين ۱۳۹۸
حصـــــــcafeh.blogـــــین ..
واقعا دممنون.
فقد قالب من چنین  قابلیتی رو داره؟
خواهش میکنم:)
در قالب هایپر فان از هیچ نشانه ای استفاده نشده، ولی اگر خودتون طراح باشید میتونید این بخش رو هر جا و به هر شکلی تعبیه کنید.
۱۸ فروردين ۱۳۹۸

Maryam

سلام 
من از قالب های بیان استفاده نمی کنم 
ممکن یه نگاهی به وبلاگ من بندازید و بگید همچین چیزی رو پیشنهاد می کنید یا نه ؟ قصد دارم به زودی قالبم رو تغییر بدم 
ممنونم 
۱۸ فروردين ۱۳۹۸
Maryam
سلام 
من از قالب های بیان استفاده نمی کنم 
ممکن یه نگاهی به وبلاگ من بندازید و بگید همچین چیزی رو پیشنهاد می کنید یا نه ؟ قصد دارم به زودی قالبم رو تغییر بدم 
ممنونم 
سلام
اگر منظورتون استفاده از نشانه هاست، بستگی به شما داره، قصد دارید قالبتون چه امکاناتی داشته باشه
قالب فعلی رو تغییر بدید؟
۱۸ فروردين ۱۳۹۸

حـ . آرمان (استاد بزرگ)

بسیار مفید و کاربردی بود
:)
۱۸ فروردين ۱۳۹۸
حـ . آرمان (استاد بزرگ)
بسیار مفید و کاربردی بود
:)
سپاس:)
۱۸ فروردين ۱۳۹۸

فاطمه سادات داوری

خیلی عالی بود بازم از این پست های مفید رو بزارید ممنون
۱۸ فروردين ۱۳۹۸
فاطمه سادات داوری
خیلی عالی بود بازم از این پست های مفید رو بزارید ممنون
حتما:) ممنون
۱۸ فروردين ۱۳۹۸