چطور بفهمیم نظری که ارسال کردیم به یک وبلاگ توسط نویسنده همون وبلاگ خونده شده؟

چطور بفهمیم نظری که ارسال کردیم به یک وبلاگ توسط نویسنده همون وبلاگ خونده شده؟

۲۹

۱۷ مهر ۱۴۰۱

طریقه حذف "بخش‌هایی از این نظر که با * مشخص شده، توسط مدیر سایت حذف شده است" از نظرات کاربران در وبلاگ!

۱۱

۱ مرداد ۱۴۰۱

قالب تلگرام بیان بلاگ حرفه ای به همراه ابزار ویرایش و پلاگین

۱۲

۲۷ تیر ۱۴۰۱

طریقه آدرس دهی فایل های صندوق بیان بدون رمزنگاری! (بدون مخفی کردن ادرس)

۴

۲۵ تیر ۱۴۰۱

طریقه ارتباط با وبلاگنویسی که قابلیت ارسال نظر رو خاموش کرده

طریقه ارتباط با وبلاگنویسی که قابلیت ارسال نظر رو خاموش کرده

۷

۲۰ تیر ۱۴۰۱

نرم افزار قالب های پرو وب پلاس برای اندروید!

نرم افزار قالب های پرو وب پلاس برای اندروید!

۲۳

۲۲ مرداد ۱۴۰۰

نکات و ترفند های سرویس بیان بلاگ + آفلاین ساز فایل پشتیبان بیان!

نکات و ترفند های سرویس بیان بلاگ + آفلاین ساز فایل پشتیبان بیان!

۲۹

۱۵ خرداد ۱۴۰۰

ابزار پشتیبان گیر پست های بیان بلاگ به همراه اطلاعات و مشخصات وبلاگ

ابزار پشتیبان گیر پست های بیان بلاگ به همراه اطلاعات و مشخصات وبلاگ

۲۵

۱۴ ارديبهشت ۱۴۰۰

قالب اینستاگرام نسخه حرفه ای و پیشرفته برای وبلاگ های بیان بلاگ + قابلیت ثبت استوری!!

۱۸

۳۱ فروردين ۱۴۰۰

نکاتی در رابطه با بررسی فعال بودن جاوا اسکریپت وبلاگ همراه با دانستی های مفید !

۲۰

۱۵ آذر ۱۳۹۹

درباره وبلاگ
پرو وب پلاس با ارائه خدماتی نظیر فروش قالب بیان بلاگ، طراحی سفارشات، ابزار های وبلاگ نویسان از جمله، برای زیباسازی وبلاگ و پاسخ به سوالات کاربران فعالیت می کند.

نویسنده آشنا @پرو وب پلاس

۱۷ مهر ۱۴۰۱

مجموعه هدر های اسب برای قالب وبلاگ

لطفا پیشنهادات و انتقادات خودتون رو با ما در میان بگذارید:)

هدر اسب،horse header


هدر اسب،horse header


هدر اسب،horse header

هدر اسب،horse header

هدر اسب،horse header

هدر اسب،horse header

هدر اسب،horse header

هدر اسب،horse header

هدر اسب،horse header

هدر اسب،horse header

هدر اسب،horse header

هدر اسب،horse header

هدر اسب،horse header

هدر اسب،horse header

هدر اسب،horse header

هدر اسب،horse header

هدر اسب،horse header

هدر اسب،horse header

هدر اسب،horse header

هدر اسب،horse header

هدر اسب،horse header

۱ تیر ۱۳۹۸
نویسنده آشنا
۷
ارسال نظر
نظر دادن تنها برای اعضای بیان ممکن است.
اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.

«روم » ،،،،،،،،

بعقیده شما ، نظری صرفا ؛
 عالی 
خوب بود 
ممنون 
کارت درسته 
و با پاسخی کوتاه : 
خواهش میکنم 
.................................
مورد درخواست است ؟ 
نظر قبلی مرا کامل بخوانید ، به اندازه کافی توضیح دادم. حالا نظر شما ؟ 
کامنت قبلی من فقط اندازه‌ی یک مقاله بود.
۱۳ مرداد ۱۳۹۸
«روم » ،،،،،،،،
بعقیده شما ، نظری صرفا ؛
 عالی 
خوب بود 
ممنون 
کارت درسته 
و با پاسخی کوتاه : 
خواهش میکنم 
.................................
مورد درخواست است ؟ 
نظر قبلی مرا کامل بخوانید ، به اندازه کافی توضیح دادم. حالا نظر شما ؟ 
کامنت قبلی من فقط اندازه‌ی یک مقاله بود.
نه، اتفاقا از این نظرات کوتاه پاسخ خسته شدم!
ولی چاره ای نیست ، باید باهاش کنار اومد
۱۴ مرداد ۱۳۹۸

«روم » ،،،،،،،،

سلام 
عزیز من هیچ قصد و منظوری نداشتم. لحن و بیان من اینطوریه وگرنه چه منظوری ؟ 
در مورد لینک دنبال شوندگان ، 
من برخی آشنایی ها رو ندارم و سوال می پرسم ، حالا اگه تمایلی دارید دریغ نفرمایید. 
مثلا من بلد نیستم در این تبلتم از کلیدهای ترکیبی استفاده کنم. پیغام کلیپبورد پشتیبانی نمیکنه! از کلیدهای ترکیبی استفاده کنید ، نمیدانم اصلا اندروید داره یا نه؟ 
متأسفانه همه روی دعوا کردن را با من پیشه کرده‌اند. 
الان هم انتظاری ندارم ، درخواستی ندارم. 
در مورد بلاگ اسکای ، آن صفحه ی دو قو دائما عوض میشه. من هدر گرافیکی وبها را گفتم. بلاگ اسکای قالبها را کلا عوض کرده و قالبی از پیش تعیین شده را گذاشته. البته چندین هدر برای انتخاب گذاشته ، همچنین انتخاب یک عکس برای هدر. 
برادر یا خواهر عزیز ، همین گفت و نظر باعث میشه که از خیلی مطالب آگاهی پیدا کنیم و لازم نباشد که جدا جدا تجربه کنیم. در جهت بهره وری گفتم مثلا مادر من با دیدن الگوهای متفاوت طرح‌های متفاوت خیاطی خود را توسعه داده. من هم نه اجبار کردم نه اصرار ، حالا لحن نوشتاری من اینطوریه و شما بجای جبهه گرفتن ، آرام باشید چون قصدی در کار نبوده. 
دیگر نمی پرسم ، ولی وب خودم در جهت انواع علوم باز است. در حال تکمیل آن هستم. دوست داشتم که روحیه‌ای دوستانه از همه‌ی بچه‌ها ببینم . 
یک دهگلانی را میشناسم کافینت زده ، مبلغی خرج میکنم و میپرسم. سوالهای زیادی بیجواب دارم که بالاخره جویا می شوم. فعلا وبم در ابتدای راهست .
از خود « بیان » پرسیده ام ولی هنوز جوابی نیامده و صبر میکنم. 
حالا علیرغم میل : 
هرکس خواست ، دنبال شوندگی را از وب من بردارد! لینک نخواست ، تبادلی نمیکنم. 
از ابتدای کلامتان معلوم شد ، دلایلی دارید و من هم دخالتی ندارم ، بابت نظر قبلی عذر. 
ای کاش چرخه ی پرسش و پاسخ بچرخد ، چون خیلی از نکات ناگفته در سوال و جواب یافت می‌شود.
۱۳ مرداد ۱۳۹۸
«روم » ،،،،،،،،
سلام 
عزیز من هیچ قصد و منظوری نداشتم. لحن و بیان من اینطوریه وگرنه چه منظوری ؟ 
در مورد لینک دنبال شوندگان ، 
من برخی آشنایی ها رو ندارم و سوال می پرسم ، حالا اگه تمایلی دارید دریغ نفرمایید. 
مثلا من بلد نیستم در این تبلتم از کلیدهای ترکیبی استفاده کنم. پیغام کلیپبورد پشتیبانی نمیکنه! از کلیدهای ترکیبی استفاده کنید ، نمیدانم اصلا اندروید داره یا نه؟ 
متأسفانه همه روی دعوا کردن را با من پیشه کرده‌اند. 
الان هم انتظاری ندارم ، درخواستی ندارم. 
در مورد بلاگ اسکای ، آن صفحه ی دو قو دائما عوض میشه. من هدر گرافیکی وبها را گفتم. بلاگ اسکای قالبها را کلا عوض کرده و قالبی از پیش تعیین شده را گذاشته. البته چندین هدر برای انتخاب گذاشته ، همچنین انتخاب یک عکس برای هدر. 
برادر یا خواهر عزیز ، همین گفت و نظر باعث میشه که از خیلی مطالب آگاهی پیدا کنیم و لازم نباشد که جدا جدا تجربه کنیم. در جهت بهره وری گفتم مثلا مادر من با دیدن الگوهای متفاوت طرح‌های متفاوت خیاطی خود را توسعه داده. من هم نه اجبار کردم نه اصرار ، حالا لحن نوشتاری من اینطوریه و شما بجای جبهه گرفتن ، آرام باشید چون قصدی در کار نبوده. 
دیگر نمی پرسم ، ولی وب خودم در جهت انواع علوم باز است. در حال تکمیل آن هستم. دوست داشتم که روحیه‌ای دوستانه از همه‌ی بچه‌ها ببینم . 
یک دهگلانی را میشناسم کافینت زده ، مبلغی خرج میکنم و میپرسم. سوالهای زیادی بیجواب دارم که بالاخره جویا می شوم. فعلا وبم در ابتدای راهست .
از خود « بیان » پرسیده ام ولی هنوز جوابی نیامده و صبر میکنم. 
حالا علیرغم میل : 
هرکس خواست ، دنبال شوندگی را از وب من بردارد! لینک نخواست ، تبادلی نمیکنم. 
از ابتدای کلامتان معلوم شد ، دلایلی دارید و من هم دخالتی ندارم ، بابت نظر قبلی عذر. 
ای کاش چرخه ی پرسش و پاسخ بچرخد ، چون خیلی از نکات ناگفته در سوال و جواب یافت می‌شود.
سلام
ببخشید که اینقدر بد حرف زدم، باعث شد ناراحت بشین، شما ببخشین:)
میدونم منظوری نداشتین ، فقط کنچکاو بودم بدونم، فکر بد نکنین:)
دریغ چیه، شما هر سوالی داشتین من در خدمتم:)
تبلت یا هر گوشی موبایل اندرویدی که باشه ، کلیپبرد داره، و همه هم با نگه داشتن انگشت روی قسمت مورد نظر ظاهر میشه، و مینویسه:paste یا چسباندن
برای علامت زدن هم به همین صورت، روی متن مورد نظر نگه داشته و سپس قسمت مورد نظر رو علامت میزنید. این تنها روشی هست که اطلاع دارم!
نه ، دعوا؟ من با کسی دشمنی ندارم:) درست ننوشتم، بد برداشت کردین:)
ممنون که درباره بلاگ اسکای بهم اطلاع دادین:) اگر وقتی بود حتما بررسی میکنم.
بله درست میفرمایین، و اینکه من جبهه نگرفتم، درست ننوشتم...:) شما ببخشین

خیلی هم عالی ، سوالی داشتین، حتما بپرسین:) خوشحال میشم کمکی کرده باشم...
این که من بخش دنبال کنندگان رو برداشته بودم به این خاطر بود که مدتی وبلاگم رو برای بروزرسانی غیر فعال و همه راه های ارتباطی رو غیر فعال کرده بودم، و بعد از مدتی همه رو فعال کردم اما قسمت دنبال کننده گان فراموش شده بود که شما بهم یاد اوری کردین، از این جهت گفتم دلیلی نمیبینم ....
بله کاملا موافقم:)

۱۴ مرداد ۱۳۹۸

«روم » ،،،،،،،،

سلام ، عزیز ، این لینک دنبال کنندگان رو چرا برمیدارید ؟ 
البته هرچه تمایله! 
عزیز ، هدر گرافیکی بلاگ اسکای رو دیدی ؟ خیلی جالبه. 
۱۳ مرداد ۱۳۹۸
«روم » ،،،،،،،،
سلام ، عزیز ، این لینک دنبال کنندگان رو چرا برمیدارید ؟ 
البته هرچه تمایله! 
عزیز ، هدر گرافیکی بلاگ اسکای رو دیدی ؟ خیلی جالبه. 
سلام، اره، تمایله:) یه سری دلایل داشت، ولی چون الان دلیلی نمیبینم، دوباره قرار دادم.
اگه صفحه اصلی سرویس بلاگ اسکای رو میگید، که تصویر دو تا قو هست و یک سری متون نوشته شده
اگر تمایل داشتید ادرس بدید تا هدر مورد نظر شما رو مشاهده کنم، و لطفا منظورتون از این درخواست رو هم ذکر بفرمایین:)
ممنون :)
۱۳ مرداد ۱۳۹۸

mozhdeh solimani

سلام خسته نباشید سوالی داشتم قالب را از سایت شما برداشتم ولی می خواهم هدر بلا را عوض کنم ولی آدرس هدر که در قالب است نمیدونم کجاست میشه لطف بفرمایی راهنمیی کنید ممنون میشم هدر را هم از سایت شما دانلود کردم موفق باشید.
۴ تیر ۱۳۹۸
mozhdeh solimani
سلام خسته نباشید سوالی داشتم قالب را از سایت شما برداشتم ولی می خواهم هدر بلا را عوض کنم ولی آدرس هدر که در قالب است نمیدونم کجاست میشه لطف بفرمایی راهنمیی کنید ممنون میشم هدر را هم از سایت شما دانلود کردم موفق باشید.
سلام، سلامت باشید
به دو روش میتونید این کار رو انجام بدید:
برای تغییر هدر پیش فرض کافی هست کد زیر رو بعد از تگ <body> اضافه کنید:
و به جای آدرس تصویر ، ادرس خودتون رو قرار بدید:
و لطفا توجه کنید که سایز هدر شما باید با سایز هدر قبلی یکی باشه، برای اینکار میتونید با برنامه Paint و وارد شدن به بخش Resize و انتخاب Pixels طول و عرض قالب رو تغییر داده و در نهایت ذخیره کنید.
و همچنین لطفا هدر های با زمینه تیره انتخاب کنید تا عنوان وبلاگ مشخص باشه:)
در غیر این صورت مجبور به تغییر رنگ عنوان میشید ...
<style> .header{ background: url("آدرس تصویر") no-repeat center; } </style>
اگر در فایل ضمیمه شده css دنبال بخش هدر میگردید کد زیر رو جستجو کنید و آدرس تصویر رو جایگزین کنید:
.header
ممنون از اینکه ما رو انتخاب کردید:)
۴ تیر ۱۳۹۸

عسل لاریمی

یه دنیا ممنون
۲ تیر ۱۳۹۸

محمدفاضل گل محمدی

تبریک
۱ تیر ۱۳۹۸
محمدفاضل گل محمدی
تبریک
از شما ممنونم:)
لطف کردید!
۱ تیر ۱۳۹۸

abdolnabi solimani

سلام هدر ها بسیار عالی بودند دستتون درد نکنه موفق باشید.
۱ تیر ۱۳۹۸
abdolnabi solimani
سلام هدر ها بسیار عالی بودند دستتون درد نکنه موفق باشید.
سلام، سلامت باشید، سر شما درد نکنه ، ممنون از همراهی گرم و صمیمانتون:)
۱ تیر ۱۳۹۸

chefft.blog.ir 💞💕

عالین
خسته نباشید
۱ تیر ۱۳۹۸
chefft.blog.ir 💞💕
عالین
خسته نباشید
خواهش میکنم
سلامت باشید:)
۱ تیر ۱۳۹۸