چطور بفهمیم نظری که ارسال کردیم به یک وبلاگ توسط نویسنده همون وبلاگ خونده شده؟

چطور بفهمیم نظری که ارسال کردیم به یک وبلاگ توسط نویسنده همون وبلاگ خونده شده؟

۲۹

۱۷ مهر ۱۴۰۱

طریقه حذف "بخش‌هایی از این نظر که با * مشخص شده، توسط مدیر سایت حذف شده است" از نظرات کاربران در وبلاگ!

۱۱

۱ مرداد ۱۴۰۱

قالب تلگرام بیان بلاگ حرفه ای به همراه ابزار ویرایش و پلاگین

۱۲

۲۷ تیر ۱۴۰۱

طریقه آدرس دهی فایل های صندوق بیان بدون رمزنگاری! (بدون مخفی کردن ادرس)

۴

۲۵ تیر ۱۴۰۱

طریقه ارتباط با وبلاگنویسی که قابلیت ارسال نظر رو خاموش کرده

طریقه ارتباط با وبلاگنویسی که قابلیت ارسال نظر رو خاموش کرده

۷

۲۰ تیر ۱۴۰۱

نرم افزار قالب های پرو وب پلاس برای اندروید!

نرم افزار قالب های پرو وب پلاس برای اندروید!

۲۳

۲۲ مرداد ۱۴۰۰

نکات و ترفند های سرویس بیان بلاگ + آفلاین ساز فایل پشتیبان بیان!

نکات و ترفند های سرویس بیان بلاگ + آفلاین ساز فایل پشتیبان بیان!

۲۹

۱۵ خرداد ۱۴۰۰

ابزار پشتیبان گیر پست های بیان بلاگ به همراه اطلاعات و مشخصات وبلاگ

ابزار پشتیبان گیر پست های بیان بلاگ به همراه اطلاعات و مشخصات وبلاگ

۲۵

۱۴ ارديبهشت ۱۴۰۰

قالب اینستاگرام نسخه حرفه ای و پیشرفته برای وبلاگ های بیان بلاگ + قابلیت ثبت استوری!!

۱۸

۳۱ فروردين ۱۴۰۰

نکاتی در رابطه با بررسی فعال بودن جاوا اسکریپت وبلاگ همراه با دانستی های مفید !

۲۰

۱۵ آذر ۱۳۹۹

درباره وبلاگ
پرو وب پلاس با ارائه خدماتی نظیر فروش قالب بیان بلاگ، طراحی سفارشات، ابزار های وبلاگ نویسان از جمله، برای زیباسازی وبلاگ و پاسخ به سوالات کاربران فعالیت می کند.

نویسنده آشنا @پرو وب پلاس

۱۷ مهر ۱۴۰۱

مجموعه هدر وبلاگ دخترانه 17+ کاملا بهینه شده برای قالب وبلاگ به صورت تمام صفحه

 بهینه شده برای هدر وبلاگ با کیفیت بالا و حجم ناچیز بین 40 تا 100 کیلوبایت ، تصاویری که مشاهده میکنید به جهت کاهش مصرف اینترنت، در سایز کوچکتری قرار دارن، برای مشاهده با کیفیت بالا روی تصاویر کلیک کنید:)
کل حجم این مجموعه: (1مگابایت و 200 کیلوبایت)1.20MB
لایک و نظر یادتون نره:)


------------------------------------------------------------
مطالب مرتبط:

مجموعه هدر های ستاره - دخترونه برای وبلاگ +25 !
مجموعه هدر های قلب - دخترانه سری 1 برای وبلاگ +40 !
مجموعه هدر های دخترانه سری 1 برای قالب وبلاگ
۲۸ خرداد ۱۳۹۹
نویسنده آشنا
۱۹
ارسال نظر
نظر دادن تنها برای اعضای بیان ممکن است.
اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.

کریمه کریمی

چه نازن
۱۱ تیر ۱۳۹۹
کریمه کریمی
چه نازن
ممنون از شما
امیدوارم به خوبی استفاده کنید🙏
۱۱ تیر ۱۳۹۹

Melika **

سلام
آآآآ چه دخترای ناز و بانمک و خوشگلی هستن 😍
مرسی
۲۹ خرداد ۱۳۹۹
Melika **
سلام
آآآآ چه دخترای ناز و بانمک و خوشگلی هستن 😍
مرسی
سلام
بخاطر همین اینهارو به اشتراک گذاشتم👌🏻
خواهش میکنم🙏
۲۹ خرداد ۱۳۹۹

پریسا سادات

مرسی:)))
(با اجازتون البته:دی)
۲۹ خرداد ۱۳۹۹
پریسا سادات
مرسی:)))
(با اجازتون البته:دی)
خواهش میکنم:)
برای استفاده شما ها قرار دادم، اجازه نیاز نیست!
۲۹ خرداد ۱۳۹۹

پریسا سادات

به به
خیلی عالین^^
همه رو سیو کردمD:
۲۹ خرداد ۱۳۹۹
پریسا سادات
به به
خیلی عالین^^
همه رو سیو کردمD:
خیلی هم عالی
مبارکتون باشه🎈🎈🙏
:)
۲۹ خرداد ۱۳۹۹

اردیبهشت ..

خیلی زیبا.دستتون درد نکنه
۲۸ خرداد ۱۳۹۹
اردیبهشت ..
خیلی زیبا.دستتون درد نکنه
سرتون درد نکنه، مبارک استفاده کننده اش👌🏻
۲۸ خرداد ۱۳۹۹

vista .r

خودم از اینا خوشگلترم😂😂😂😂😂🤩🤩🤩🤩🤩🤩🤩
#اعتماد بسقف




+موفق باشید:)
۲۸ خرداد ۱۳۹۹
vista .r
خودم از اینا خوشگلترم😂😂😂😂😂🤩🤩🤩🤩🤩🤩🤩
#اعتماد بسقف




+موفق باشید:)
😂😂


سلامت باشین:)
۲۸ خرداد ۱۳۹۹

Afshin ×  

کارت عالیه پسرونه هم اگه تونستی بذار
۲۸ خرداد ۱۳۹۹
Afshin ×  
کارت عالیه پسرونه هم اگه تونستی بذار
به به اقا افشین:)خوبی؟ چشم 🙏
۲۸ خرداد ۱۳۹۹

زری ...

وووووووووووییییییییییییییی

دمتون گرم :)
گوگولی اند :)
۲۸ خرداد ۱۳۹۹
زری ...
وووووووووووییییییییییییییی

دمتون گرم :)
گوگولی اند :)
😂😂خواهش میکنم🙏
۲۸ خرداد ۱۳۹۹

abdolnabi solimani

سلام بسیار زیبا از زحمات شما برادر عزیز و گرامی بسیار سپاسگزارم موفق باشید.انشاالله
۲۸ خرداد ۱۳۹۹
abdolnabi solimani
سلام بسیار زیبا از زحمات شما برادر عزیز و گرامی بسیار سپاسگزارم موفق باشید.انشاالله
سلام، ممنونم اقای سلیمانی، لطف شما همیشه شامل حال ما بوده:)
زنده باشین!
۲۸ خرداد ۱۳۹۹

ماجده هستم(:

ممنون(:
۲۸ خرداد ۱۳۹۹
ماجده هستم(:
ممنون(:
خواهش میکنم، خوش بگذره!:)
۲۸ خرداد ۱۳۹۹

ماجده هستم(:

میدونم...
به این نوع قالب ها دقت کردم ولی توی ذهنم داشتم به ی قالب دیگه فکر میکردم😂 🤦🏻‍♀️
آی عم آندرستند🤦🏻‍♀️

ی سوال دیگه هم میشه بپرسم🤦🏻‍♀️
سایتی برای هدر های تکرار شونده برای پس زمینه قالب سراغ دارید...؟
خودم چند تا میشناسما ولی خب..
۲۸ خرداد ۱۳۹۹
ماجده هستم(:
میدونم...
به این نوع قالب ها دقت کردم ولی توی ذهنم داشتم به ی قالب دیگه فکر میکردم😂 🤦🏻‍♀️
آی عم آندرستند🤦🏻‍♀️

ی سوال دیگه هم میشه بپرسم🤦🏻‍♀️
سایتی برای هدر های تکرار شونده برای پس زمینه قالب سراغ دارید...؟
خودم چند تا میشناسما ولی خب..
صد البته که میشناسم
میتونید از سایت:
استفاده کنید، برای مشاهده بهتر با سیستم اگر امکانش هست برید و برای پیش نمایش هر کدوم روی preview  بزنید تا روی همون سایت اعمال بشه و مشاهده کنید:)
همچنین پست زیر مجموعه ای+220عدد از تصاویر تکرار شونده مناسب قالب وبلاگ هست :
۲۸ خرداد ۱۳۹۹

ماجده هستم(:

ی سوال...گفتید هدر تمام صفحه..
اینا تو قالب گوشی بد نمیشن؟:/
۲۸ خرداد ۱۳۹۹
ماجده هستم(:
ی سوال...گفتید هدر تمام صفحه..
اینا تو قالب گوشی بد نمیشن؟:/
پس معلومه قالبی که هدر تمام صفحه داشته باشه ندیدید
به این وبلاگ نگاه کنید:
****
منظورم برای این نوع از قالب هاست که هدر های تمام صفحه دارن، داخل گوشی موبایل هم به درستی نمایش داده میشه

انشالله یه قالب تمام صفحه هم خودم قرار میدم تا دنبال قالب مرتبط با این نوع عکس ها نگردین.
۲۸ خرداد ۱۳۹۹

** گُلشید **

خیلی خوشگلن:)
۲۸ خرداد ۱۳۹۹
** گُلشید **
خیلی خوشگلن:)
موافقم:)
۲۸ خرداد ۱۳۹۹

ماجده هستم(:

میدونم😒 دو تاشو سیو کردم((:
۲۸ خرداد ۱۳۹۹
ماجده هستم(:
میدونم😒 دو تاشو سیو کردم((:
😂😂ببخشید، ادبیات صحبت کردنم خوب نیست🙏
۲۸ خرداد ۱۳۹۹

ماجده هستم(:

ای جانم چه نازن😍
۲۸ خرداد ۱۳۹۹
ماجده هستم(:
ای جانم چه نازن😍
اره:) میتونید به عنوان هدر در قالب هایی که هدر تمام صفحه دارن استفاده کنین!
۲۸ خرداد ۱۳۹۹