چطور بفهمیم نظری که ارسال کردیم به یک وبلاگ توسط نویسنده همون وبلاگ خونده شده؟

چطور بفهمیم نظری که ارسال کردیم به یک وبلاگ توسط نویسنده همون وبلاگ خونده شده؟

۲۹

۱۷ مهر ۱۴۰۱

طریقه حذف "بخش‌هایی از این نظر که با * مشخص شده، توسط مدیر سایت حذف شده است" از نظرات کاربران در وبلاگ!

۱۱

۱ مرداد ۱۴۰۱

قالب تلگرام بیان بلاگ حرفه ای به همراه ابزار ویرایش و پلاگین

۱۲

۲۷ تیر ۱۴۰۱

طریقه آدرس دهی فایل های صندوق بیان بدون رمزنگاری! (بدون مخفی کردن ادرس)

۴

۲۵ تیر ۱۴۰۱

طریقه ارتباط با وبلاگنویسی که قابلیت ارسال نظر رو خاموش کرده

طریقه ارتباط با وبلاگنویسی که قابلیت ارسال نظر رو خاموش کرده

۷

۲۰ تیر ۱۴۰۱

نرم افزار قالب های پرو وب پلاس برای اندروید!

نرم افزار قالب های پرو وب پلاس برای اندروید!

۲۳

۲۲ مرداد ۱۴۰۰

نکات و ترفند های سرویس بیان بلاگ + آفلاین ساز فایل پشتیبان بیان!

نکات و ترفند های سرویس بیان بلاگ + آفلاین ساز فایل پشتیبان بیان!

۲۹

۱۵ خرداد ۱۴۰۰

ابزار پشتیبان گیر پست های بیان بلاگ به همراه اطلاعات و مشخصات وبلاگ

ابزار پشتیبان گیر پست های بیان بلاگ به همراه اطلاعات و مشخصات وبلاگ

۲۵

۱۴ ارديبهشت ۱۴۰۰

قالب اینستاگرام نسخه حرفه ای و پیشرفته برای وبلاگ های بیان بلاگ + قابلیت ثبت استوری!!

۱۸

۳۱ فروردين ۱۴۰۰

نکاتی در رابطه با بررسی فعال بودن جاوا اسکریپت وبلاگ همراه با دانستی های مفید !

۲۰

۱۵ آذر ۱۳۹۹

درباره وبلاگ
پرو وب پلاس با ارائه خدماتی نظیر فروش قالب بیان بلاگ، طراحی سفارشات، ابزار های وبلاگ نویسان از جمله، برای زیباسازی وبلاگ و پاسخ به سوالات کاربران فعالیت می کند.

نویسنده آشنا @پرو وب پلاس

۱۷ مهر ۱۴۰۱

برطرف کردن مشکل آواتار و اسم پاسخ دهنده نظرات در قالب های عرفان

1.اول مطمئن بشید که از قالب عرفان استفاده میکنید
2.به قسمت ویرایش ساختار قالب فعلی برید 
3.در کار جستجو عبارت : 
(*post_author_avatar*) 
را وارد کنید و روی دکمه Find کلیک کنید. یعنی به شکل زیر:
 



4. بعد از اینکار ، عبارت (*comment_reply_avatar*) 

در کادر نشان داده شده در تصویر زیر، جایگزین کنید و روی دکمه Replace کلیک کنید:
 

 
5.در اخر روی دکمه ذخیره کلیک کنید و نتیجه رو مشاهده کنید.

 

طریقه اصافه کردن اسم نویسنده ها در قسمت پاسخ به نظرات:
 
عبارت زیر رو مثل روشی که پست تغییر آواتار یاد گرفتید جستجو کنید:
<div class="cm-reply-main">
بعد از اینکه این عبارت پید شد، عبارت زیر رو در کادر روبروی باکس جستجو وارد کنید و روی دکمه Replace کلیک کنید.
<div class="cm-reply-main"><span>(*comment_reply_fullname*)</span>
و بعد از قرار گرفتن کد، دکمه ذخیره رو بزنید و نتیجه رو مشاهده کنید!
تاکید میکنم این پست فقط برای وبلاگ هایی کاربرد داره که دو یا چند نویسنده دارند و میخوان آواتار هر پاسخ دهنده ،جدا نشان داده بشه.قالب های عرفان!!
 

 

۲۷ اسفند ۱۳۹۸
نویسنده آشنا
۲۰
ارسال نظر
نظر دادن تنها برای اعضای بیان ممکن است.
اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.

علی رضا

این سایت خیلی خوب بود ولی ظاهرا دیگه فعالیتی نداره یا خرابه چون بخش شخصی سازی قالب کار نمیکنه خیلی وقته
۱۶ آذر ۱۴۰۰
علی رضا
این سایت خیلی خوب بود ولی ظاهرا دیگه فعالیتی نداره یا خرابه چون بخش شخصی سازی قالب کار نمیکنه خیلی وقته
بله
۱۷ آذر ۱۴۰۰

نیمچه ی روزانه نویس

عه!!!آره درست شد🤩🤩🤩
ممنوون واقعااا😊
چَشم عوضش میکنم :)
۴ آبان ۱۳۹۹
نیمچه ی روزانه نویس
عه!!!آره درست شد🤩🤩🤩
ممنوون واقعااا😊
چَشم عوضش میکنم :)
😄🌹:)) خدا رو شکر
خواهش میکنم
خوبه👌
۴ آبان ۱۳۹۹
∽R฿E∼ ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌

ممنون*^*

😄برو از فاطمه خانم تشکر کن، من فقط ارجاع دادم:))
۳۰ مهر ۱۳۹۹

∽R฿E∼ ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌

حیلی ممنون...بسیار مفید بود^^

یک سوال! من قالبم رو از قالب های عرفان انتخاب کرده بودم و وقتی پست رمز دار میزاشتم حتا در صورتی که امکان ارسال نظر بصورت خصوصی بدون رمز... رو فعال میکردم هم بدون داشتن رمز نمیشد کامنت خصوصی ارسال کرد

اما وقتی از قالب های شما استفاده کردم دیگ این مشکلو نداشتم... حالا میخاستم بپرسم برای برطرف کردن این مشکل هم کد خاصی نیازه؟ اگه آره میشه اون رو هم قرار بدید؟*^* 

۳۰ مهر ۱۳۹۹
∽R฿E∼ ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌

حیلی ممنون...بسیار مفید بود^^

یک سوال! من قالبم رو از قالب های عرفان انتخاب کرده بودم و وقتی پست رمز دار میزاشتم حتا در صورتی که امکان ارسال نظر بصورت خصوصی بدون رمز... رو فعال میکردم هم بدون داشتن رمز نمیشد کامنت خصوصی ارسال کرد

اما وقتی از قالب های شما استفاده کردم دیگ این مشکلو نداشتم... حالا میخاستم بپرسم برای برطرف کردن این مشکل هم کد خاصی نیازه؟ اگه آره میشه اون رو هم قرار بدید؟*^* 

خواهش میکنم:))، خدا رو شکر🌹

برای برطرف کردن این مشکل کد خاصی نیاز نیست، جابه جایی نیاز هست، فاطمه خانم زحمت کشیدن توضیح دادن، برید هم توضیحات رو بخونین، هم ویدئوشو ببینید:)

۳۰ مهر ۱۳۹۹

رحمان مولایی

عالی هست قالبش
۵ مهر ۱۳۹۹
رحمان مولایی
عالی هست قالبش
قابل دار نیست🌹ممنون:)
۵ مهر ۱۳۹۹

Mhds 82

سلام با گوشی بابام اومدم مرورگر دیگه هم امتحان کردم فک کنم باید یه چند روز صب کنم یه بار هم دو سال قبل اینطور شد :)
اون مطالب پست شده هاهم ت
انتشار ور آینده هست :)
۳۰ ارديبهشت ۱۳۹۹
Mhds 82
سلام با گوشی بابام اومدم مرورگر دیگه هم امتحان کردم فک کنم باید یه چند روز صب کنم یه بار هم دو سال قبل اینطور شد :)
اون مطالب پست شده هاهم ت
انتشار ور آینده هست :)
موفق باشی ،به هرحال کار زیادی از دست من برنمیاد.
۳۰ ارديبهشت ۱۳۹۹

Mhds 82

به نظرت مرورگرم رو آپدیت نکردم میتونه مشکلش این باشه؟؟؟
دیروز نسخه ی جدید اومد و من آپ نکردم :)
۳۰ ارديبهشت ۱۳۹۹
Mhds 82
به نظرت مرورگرم رو آپدیت نکردم میتونه مشکلش این باشه؟؟؟
دیروز نسخه ی جدید اومد و من آپ نکردم :)
ربطی نداره
کاری که گفتم رو بکن:)
۳۰ ارديبهشت ۱۳۹۹

Mhds 82

آخه به جز وبلاگ تو وبلاگ هیشکس رو نمیاره و با اینترنتش رو نقطه ی اتصال به گوشی دیگه فرستادم و بررسی کردم روی اون وبلاگ هارو باز کرد !!!!!
ولی نمیدونم چرا تو این موقعیت فقط وب تو باز میشه میگم برا این اسکریپتی چیزی نزاشتی خخخ :)
۳۰ ارديبهشت ۱۳۹۹
Mhds 82
آخه به جز وبلاگ تو وبلاگ هیشکس رو نمیاره و با اینترنتش رو نقطه ی اتصال به گوشی دیگه فرستادم و بررسی کردم روی اون وبلاگ هارو باز کرد !!!!!
ولی نمیدونم چرا تو این موقعیت فقط وب تو باز میشه میگم برا این اسکریپتی چیزی نزاشتی خخخ :)
مشکل از cache مرورگرت هست، میتونی حافظه cache مرورگرت رو پاک کنی یا
از یه مرورگر دیگه استفاده کن ببین مشکلت حل میشه یا نه
تنظیمات اینترنت و سیم کارت مشکلی نداره، که اگر داشت روی اون گوشی جواب نمیداد
۳۰ ارديبهشت ۱۳۹۹

Mhds 82

سلام دوست عزیز من نمی دونم چرا سیمکارت رایتلم جز سایت بیان و وبلاگ تو هیچکدوم وبلاگ هارو نمیاره تو در این باره نظری نداری ؟
و یه چیز دیگه اگه پاسخ بدی چون نمی تونم به blog برم پاسخ نمیاره :)
الان خواستم بگم در مورد این اینترنت رایتل هیچی نمیدونی؟ و چرا وبلاگ تو رو نمایش میده😐😐😐😐😐😐😐😐😐😐😐😐😐😐😐😐😐😐😐😐😐😐😐😐ولی وبلاگ من رو نمیاره😐😐😐😐😐😐😐😐
۳۰ ارديبهشت ۱۳۹۹
Mhds 82
سلام دوست عزیز من نمی دونم چرا سیمکارت رایتلم جز سایت بیان و وبلاگ تو هیچکدوم وبلاگ هارو نمیاره تو در این باره نظری نداری ؟
و یه چیز دیگه اگه پاسخ بدی چون نمی تونم به blog برم پاسخ نمیاره :)
الان خواستم بگم در مورد این اینترنت رایتل هیچی نمیدونی؟ و چرا وبلاگ تو رو نمایش میده😐😐😐😐😐😐😐😐😐😐😐😐😐😐😐😐😐😐😐😐😐😐😐😐ولی وبلاگ من رو نمیاره😐😐😐😐😐😐😐😐
سلام
از یه مرورگر دیگه استفاده کن
یا اینکه سیم کارت رو روی یه گوشی دیگه بنداز ببین واقعا مشکل از سیم کارته؟!اگر روی گوشی دیگه این مشکل رو نداشته باشه پس مشکل از سیمکارت نیست!

۳۰ ارديبهشت ۱۳۹۹

Mhds 82

یه چیزی بگم :
چرا این همه قالب خفن داری از این قالب استفاده میکنی --__--
۲۹ ارديبهشت ۱۳۹۹
Mhds 82
یه چیزی بگم :
چرا این همه قالب خفن داری از این قالب استفاده میکنی --__--
سلام
این قالب های داخل عکس، برای وبلاگ عرفان هست، نه من!
این قالب هم مناسب با سلیقه خودم هست:) قالب های دیگه هم هست ولی برای فروشه
در اینده قالب بهتری قرار میدم، ولی فعلا این قالب برای وبم مناسب هست :)
۲۹ ارديبهشت ۱۳۹۹

Linda Masih

مرسیییییییییییییییی

عالی بود

یادگرفتممممم مرسی مرسی^^

۴ فروردين ۱۳۹۹
Linda Masih

مرسیییییییییییییییی

عالی بود

یادگرفتممممم مرسی مرسی^^

خواهش میکنم، دیگه از این ساده تر نمیشه یاد داد! :))
۴ فروردين ۱۳۹۹

عرفان ...

ممنون!

۲۸ اسفند ۱۳۹۸
عرفان ...

ممنون!

خواهش میکنم اقا عرفان :)
۲۸ اسفند ۱۳۹۸

Reyhoon. KPOPLOVER

ارور میده :0

میگه کد اشتباهه

میتونه واسه مشکلات اخیر بلاگ باشه ؟؟؟


+ نه درست شد مرسییییییییییییییییی خیلی کاربردی بود :)))))))))))))

۲۷ اسفند ۱۳۹۸
Reyhoon. KPOPLOVER

ارور میده :0

میگه کد اشتباهه

میتونه واسه مشکلات اخیر بلاگ باشه ؟؟؟


+ نه درست شد مرسییییییییییییییییی خیلی کاربردی بود :)))))))))))))

سلام، واقعا؟ لطفا اگر از ارور عکس دارید، برام بفرستید، تا این مشکل رو حل کنم و پست رو ویرایش!

اگر هم واقعا درست شده که خدا رو شکر! :)
۲۷ اسفند ۱۳۹۸